Welke films hebben BD Live

Started by CineSmurf, September 22, 2008, 20:12:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CineSmurf

Binnenkort komt als het goed is mijn Blu Ray speler: De Sony BDP-S550, met Profile 2.0 of terwijl BD Live.

Nu lijkt het me natuurlijk leuk dat BD live een beetje te testen. Vraag is alleen waar vind ik content? Googlen op BD Live levert vooral spelers op die het aankunnen, maar geen content die het doet ....

Wie weet er welke films er BD live hebben? Ik kon Wall-E vinden, maar die komt pas half november. Wie weet er meer titels?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Nooff

Men in Black
Iron-Man

alle toekomstige Sony Titels

reza

En wat zijn de features van BD live?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

ksi

Is vooral voor de heb heh  8). Extra filmpjes, andere menus, grafische templates, quizen, popup informatie etc.
Maar kan ook functioneren als update voor als spelers bijvoorbeeld problemen hebben bij het afspelen ofzo. Zowel via firmware als ook volgens mij via update van de disc zelf...
Transformers heeft ook BD-live en denk veel nieuwe titels (dark knight/ wanted/ wall-e etc) ook.

yorkie13

gisteren een ethernetkabel op de sony bdp-s350 aangesloten en een firmware update uitgevoerd, werkt  prima
heb ook Dark night, transformers en Wall-E liggen welke dus BD2.0 zouden hebben
eens kijken wat dat voor extra's heeft

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

harrytasker

5150 time!