doorzichtige speakers??

Started by marz01, May 26, 2003, 22:47:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marz01

ik zag vanochtend bij de herhaling van eurosongfestival bij een nummer op het podium doorzichtige speakers staan voor het achtergrondkoortje??
zag er eigenlijk wel grappig uit, maar is dit ook te koop voor je huiskamer?? :)
en klinkt zoiets een beetje of is het een plastic geluidje wat eruit komt ???
pana 65st50E , b&w m1,velodyne spl1000ultra, apple tv4, synlogy ds216j, yamaha rx-v673, subdude

Lynxxx

D'r staan momenteel op marktplaats twee doorzichtige vifa ontwerpen als ik me niet vergis, volledig gemaakt uit perspex


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

garmtz

Ik ken iemand die perspex luidsprekers heeft gemaakt voor o.a. REL en Tannoy. Klinken nog best goed hoor!

Jimi Hendrix

Neem anders eens een kijkje op www.waterfallaudio.com

Ziet er in ieder geval erg  8) uit

What we do now echoes in eternity

bmateijsen

Deze speaker laat mij bij iedere show weer stil staan om even te genieten (staan vaak in een gang opgesteld) maar de combi met moon hifi (uit mijn hoofd) geeft echt een prachtig klankbeeld, hoewel ik ze nooit serieus hebt beluisterd, want ik zou ze dus niet in mijn huis neerzetten (kwestie van smaak...)

Groet bjorn

johnl

Een belangrijk onderdeel van een speaker is het dempingsmateriaal..... Waarom zou dat niet in een doorzichtige speaker zitten ?????  ;D

bmateijsen

De conussen zijn op een speciale manier verwerkt... maar hoe en wat.. geen idee...

Groet Bjorn

wobbuh

Quote from: marz01 on May 26, 2003, 22:47:56
ik zag vanochtend bij de herhaling van eurosongfestival bij een nummer op het podium doorzichtige speakers staan voor het achtergrondkoortje??
zag er eigenlijk wel grappig uit, maar is dit ook te koop voor je huiskamer?? :)
en klinkt zoiets een beetje of is het een plastic geluidje wat eruit komt ???