Photokina

Started by eric_audio, September 11, 2008, 16:09:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eric_audio

Zijn er hier mensen die wel eens de Photokina bezocht hebben? Is dat een evenement interessant voor consumenten en amateurfotografen? Of is het meer voor de handel en voor profs?

Gaan er trouwens nog mensen naar de komende Photokina?

Groet,
Eric.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

spotmatic

Ik ga erheen op de eerste dag, met nog drie anderen in mijn auto. Het is zeer zeker ook een interessante beurs voor de eindgebruiker, want je krijgt de kans de nieuwste apparatuur te zien en vaak ook te gebruiken.

Zorg er wel voor dat je de kaarten online bestelt via www.photokina.de, scheelt toch weer 7 euro.
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

J.A.F._Doorhof

Hi,
Ik ben er de hele week.
Zal voornamelijk rond de Leaf stand rondhangen, op de 23-24e geef ik daar workshops en demos met de nieuwe AFI-II.
Dit is hun nieuwe camera die over een paar maanden uitkomt.

Zie ook www.leaf-photography.com

Wip dus gerust langs.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

spotmatic

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 11, 2008, 16:37:49
Hi,
Ik ben er de hele week.
Zal voornamelijk rond de Leaf stand rondhangen, op de 23-24e geef ik daar workshops en demos met de nieuwe AFI-II.
Dit is hun nieuwe camera die over een paar maanden uitkomt.

Zie ook www.leaf-photography.com

Wip dus gerust langs.

MvrGr.
Frank

Hoe krijg je het voor elkaar, Frank. Volgens mij ben jij ondertussen van alle markten thuis...
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

J.A.F._Doorhof

Fotografie is altijd al een hobby van me geweest.
Een paar jaar geleden kreeg ik de kans om het op professioneel gebied te gaan doen.
Annewiek heeft toen met personeel bepaalde taken van mij overgenomen waardoor ik dit kon doen.

Ik doe nog steeds het Home Theater gedeelte natuurlijk maar geen dagelijkse winkel diensten etc.
Dus ik jojo heen en weer tussen fotografie en Home Theater, een ideale balans.

Daarnaast ben ik gewend om bijna 16/7 te werken dus waar een ander een werkweek aan heeft is er bij mij tijd over :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jinsu

Hoi,

Ben er vaker geweest i.v.m. werk een aantal jaren geleden, geschikt voor consumenten als bedrijven, waarbij de nadruk toch op de bedrijven lag.

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

eric_audio

Bedankt voor de info tot dusver  :-)
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini