Sony VPL-HW10 Review. Avs

Started by kermit, September 14, 2008, 01:30:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reza

Misschien heeft niemand hem. En gaan ze allemaal voor de nieuwe Epsons, of JVC,s of Mitshi,s
En vinden ze de Sony wel niet interesant.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

theshadow

Dat zou kunnen, maar dan zou ik verwachten dat iemand op basis van dat gene wat ze hebben gezien hier zouden posten waarom bijv een epson en niet de sony. Zeker als je al een tijd hiet het forum in de gaten houdt dan weet je dat je reacties kan lezen van leden die een nieuwe projector hebben gezien en wat hun bevindingen zijn ;).
Het verbaast mij gewoon - daarom vraag ik mij ook af of deze projector daadwerkelijk al te leveren is

riwi

Quote from: reza on November 27, 2008, 10:41:39
Misschien heeft niemand hem. En gaan ze allemaal voor de nieuwe Epsons, of JVC,s of Mitshi,s
En vinden ze de Sony wel niet interesant.

Misschien zijn ze wel blind dan :)  :D  ;)

Robke

Quote from: theshadow on November 27, 2008, 09:29:44
Volgens vele is deze projector al leverbaar. Als ik op zoek ga zie ik alleen maar niet op voorraad. Heeft iemand deze projector al? Zo ja, dan ben ik heel benieuwd naar zijn/haar  :) bevindingen. Raar om zoveel projector liefhebbers bij elkaar te hebben (hier op het forum  ;)) en niemand die meldt dat ie hem heeft en wat de bevindingen zijn.

Ik ga hoogstwaarschijnlijk volgende week deze projector bestellen, ze zijn gewoon op voorraad in Europa, dus dat lijkt me het probleem niet.
Ik vind de prijs/kwaliteitsverhouding van de Sony het beste, aangezien de PT-AE3000 veel te duur neer wordt gezet door Panasonic Europa....

bmateijsen

Quote from: Robke on November 27, 2008, 17:37:25
Ik ga hoogstwaarschijnlijk volgende week deze projector bestellen, ze zijn gewoon op voorraad in Europa, dus dat lijkt me het probleem niet.
Ik vind de prijs/kwaliteitsverhouding van de Sony het beste, aangezien de PT-AE3000 veel te duur neer wordt gezet door Panasonic Europa....

Wij krijgen volgende week een exemplaar op bezoek, o.a. voor recensie, maar ook om te testen of we deze permanent in onze demo-stock opnemen.

Groet,

Bjorn

theshadow

Wij krijgen volgende week een exemplaar op bezoek, o.a. voor recensie, maar ook om te testen of we deze permanent in onze demo-stock opnemen.

Kijk dat wilde ik lezen. M.a.w. nog ff wachten en dan eindelijk een bevinding. Tuurlijk heb ik het een en ander al gelezen op AVS forum. Toch ben ik benieuwd naar niet amerikaanse mening. Immers zijn zij kampioen in het in de lucht prijzen van iets of juist volledig afkraken


reza

Ik ga deze a.s Maandag bekijken en zal ook een mini recensie schrijven.
Ik dacht dat ze al geleverd konden worden maar dit is nog niet het geval.
Er zijn er 2 in Europa waarvan 1 bij mijn vaste dealer.
Als het goed is komen ze de 10de op vooraad.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Robke

Ik heb er toch al meer dan genoeg voorbij zien komen, dit geldt overigens ook voor de VW80. Ze zijn gewoon volop leverbaar, kijk maar eens in Duitsland waar ze vrijwel overal op voorraad zijn.

reza

Als mijn dealer zegt dat er maar 2 in Europa zijn dan zijn er maar 2 in Europa
Dat kan je van mij wel aan nemen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Robke

Toch wel vreemd dat ik er al heel wat voorbij heb zien komen dan, ik werk namelijk bij Sony Logistics Europe... ;)

reza

Vertel dan maar eens aan wie jullie ze uitgeleverd hebben ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Melbury

QuoteToch wel vreemd dat ik er al heel wat voorbij heb zien komen dan, ik werk namelijk bij Sony Logistics Europe...

Als de logistiek daar niet zo goed is kan het zijn dat het steeds dezelfde HW10 is die jij voorbij ziet komen. ;)


Robke

Er zitten er zeker een stuk of 15-20 in de demo, er zijn wellicht 2 stuks voor demo doeleinden in Nederland beschikbaar, dat vind ik wat aanneemlijker klinken in ieder geval. ;)
Ik heb ook al een HW10 gezien die retour is gekomen van een klant, dus ze worden ook al gewoon uitgeleverd.

reza

Quote from: Robke on November 29, 2008, 18:09:56
Er zitten er zeker een stuk of 15-20 in de demo, er zijn wellicht 2 stuks voor demo doeleinden in Nederland beschikbaar, dat vind ik wat aanneemlijker klinken in ieder geval. ;)
Ik heb ook al een HW10 gezien die retour is gekomen van een klant, dus ze worden ook al gewoon uitgeleverd.




Nogmaals waar kan ik ze dan halen?
Mijn dealer is Sony Dealer en tevens de groothandel en die hebben er pas sinds Donderdag 1.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Robke

Aan Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland zijn ze al uitgeleverd. Ik heb geen idee waarom Sony Nederland zo lang wacht, of alle merken trouwens wat dat aangaat. In de USA zijn de meeste nieuwe projectoren al leverbaar, hier nog vrijwel niets..... :(

reza

#40
War zijn de buitenlandse prijzen van deze machine, weet je dat misschien ook.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"


theshadow

Hoi,

Bij deze ook interesse in de buitenlandse prijzen. Kan niet wachten om de eerste reviews te leze hier op het forum

reza

Quote from: theshadow on November 30, 2008, 10:03:43
Hoi,

Bij deze ook interesse in de buitenlandse prijzen. Kan niet wachten om de eerste reviews te leze hier op het forum


Nog 1 nachtje slapen ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Randal

Ook interessant is: Waarom is die ene projector, van de paar die uitgeleverd zijn, al weer van de klant teruggekomen?

Robke

Weinig interessants aan, doos was beschadigd geraakt tijdens het transport.

lincoln


reza

Quote from: lincoln on January  3, 2009, 19:08:24
review?
prijzen?

Al wat bekend?




Ik heb een maand geleden al een revieuw geschreven ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"