Speakers plakken met siliconenkit?

Started by Wreckerrm, May 26, 2003, 10:56:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wreckerrm

Ik moet mijn speakers nog vestzetten op mijn Atacama Nexus 7 stands. Blu-Tack zou het middel zijn, maar dat kan ik niet krijgen. Zou siliconenkit ook een goede optie zijn? Het gaat mij erom dat de speakers niet gelijk van de stands vallen, mocht iemand er eens tegenaan stoten.

Wie kan mij helpen? Andere suggesties zijn ook welkom

J.A.F._Doorhof

Hi,

Volgens mij kun je blu-tak weer loshalen, en met siliconen kit zit het voor altijd vast. Ik zou dus iets soortgelijks als Blu-Tak gebruiken nml goed dubbelzijdig tape.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

Toch zou je Blu-Tack gewoon moeten kunnen krijgen bij een goede kantoorboekhandel. Zoek anders even op Internet. Moet gewoon te krijgen zijn. Siliconenkit zou ik niet doen. Bedenk je dat siliconenkit flexibel blijft en Blu-Tack een Tixotrope stof is die in rust zich gedraagt als een zeer vaste stof en dus een zeer goed koppelende werking heeft.

Martin_M

#3
Een zoekopdracht bij Google bracht me op de Artifac site.
Ga hier naar de catalogus. Open pdf nr. 33 onder aan de pagina en voila: Blu-tack van Bostik.
Per Email of telefonisch te bestellen.

Per speaker kan je zo'n 4 bolletjes maken van nog geen cm. in doorsnee. dus aan één plakje meer dan genoeg.


Martin.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Wreckerrm

Ik heb al wel sites kunnen vinden waar ik een volledige doos kan bestellen. Ik zal eens contact opnemen met Artifac

Bedankt