Blu ray: The Gladiator

Started by Wuppy32, September 3, 2008, 11:23:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirc

hmm wellicht geblokt op mn werk dan maar ik heb m gevonden

celerontje

#301
Quote from: Geert1962 on July 21, 2010, 13:55:52
Aangezien de disc bij de FRS apart van de verpakking bewaart wordt, lijken mij vergissingen van het personeel niet ondenkbaar wanneer de juiste versie aan de hand van de disc niet te herkennen is. Zelf dachten ze hier trouwens heel anders over.  ;D  Voor mij een reden om toch nog maar even te wachten. Zou wel heel erg sneu zijn nu ik net mijn oude exemplaar verkocht heb, om vervolgens weer de eerste versie in de maag gesplitst te krijgen.
De FRS... *zoekt scheldwoordenboek op* :crazy:

De disc is opzich wel te herkennen, want de glassmaster drukt tezamen met de data ook een code in het rondom het midden van de disc.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Geert

Quote from: celerontje on July 21, 2010, 14:58:04
De FRS... *zoekt scheldwoordenboek op* :crazy:

Was op zich wel lachen ja................vooral ook toen ze zagen dat ik de EAN nummers op een kladje bij me had.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

celerontje

Je kan bij de FRS dus beter de codes van de glassmaster meenemen, want Universal is zo stom geweest om voor de nieuwe release het oude label opnieuw te persen! :crazy:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Geert

Quote from: celerontje on July 21, 2010, 15:03:21
Je kan bij de FRS dus beter de codes van de glassmaster meenemen, want Universal is zo stom geweest om voor de nieuwe release het oude label opnieuw te persen! :crazy:

Als jij de code weet, of iemand anders natuurlijk, dan zou ik deze graag willen weten.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

celerontje

Of je gaat gewoon naar de Media Markt, waar ze niet met hun vette vingers aan de schijfjes zelf zitten! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Quote from: Geert1962 on July 21, 2010, 15:14:03
Als jij de code weet, of iemand anders natuurlijk, dan zou ik deze graag willen weten.
waar staat die code dan? kan zo even kijken
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Houdt de data zijde voor je neus, de code staat rondom het gat.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

staan 2 codes op.

buitenste ring = L0 G51-28647/1 V02 POk
binnenste ring = L1 G51-28647/2 V02 DWM
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Klopt, want een double layer disc gebruikt 2 glassmasters, dus L0 is laag één en L1 is laag twee. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Geert

Quote from: celerontje on July 21, 2010, 15:30:16
Of je gaat gewoon naar de Media Markt, waar ze niet met hun vette vingers aan de schijfjes zelf zitten! ;)

De mediamarkt komt naar je toe deze zomer............ik heb de film namelijk al via de webshop besteld. Nog bedankt voor de codes. Ik zal deze wanneer ik de disc binnen heb wel eens gaan bekijken. Ik heb trouwens al wel gezien dat een leesbril in dit geval wel handig is. Althans voor mij dan.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

celerontje

Quote from: Geert1962 on July 21, 2010, 16:20:52
De mediamarkt komt naar je toe deze zomer............ik heb de film namelijk al via de webshop besteld.
Ik ook, maar ik ben een beetje wantrouwig, want ik heb wel een bevestigingsmail en de poen is van mijn rekening geschreven, maar onder ''mijn account'' op de website is geen spoor te vinden van mijn bestelling...
Hoe zit dit bij jou? ???
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Shane One

#312
Quote from: celerontje on July 21, 2010, 17:47:11
Ik ook, maar ik ben een beetje wantrouwig, want ik heb wel een bevestigingsmail en de poen is van mijn rekening geschreven, maar onder ''mijn account'' op de website is geen spoor te vinden van mijn bestelling...
Hoe zit dit bij jou? ???

hier ook besteld ...ik kan er ook niets van terug vinden

Geert

#313
Quote from: celerontje on July 21, 2010, 17:47:11
Ik ook, maar ik ben een beetje wantrouwig, want ik heb wel een bevestigingsmail en de poen is van mijn rekening geschreven, maar onder ''mijn account'' op de website is geen spoor te vinden van mijn bestelling...
Hoe zit dit bij jou? ???

Ik kan er net als jullie in het geheel niets van terug vinden. Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat de nieuwe release datum 5 augustus 2010 zou zijn. In de tussentijd ga ik gewoon af en toe de voorraadstatus van de webshop in de gaten houden. Het belangrijkste op dit moment voor mij is dat ik een bevestiging heb van zowel de bestelling als van de betaling. Ik heb ook een verzoek richting de webshop verstuurd om de datum van uitlevering bekend te maken. Als ik daar bericht op heb gekregen dan zal ik dat hier kenbaar maken.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

svmnb

Vanmiddag het risico genomen in MM Utrecht. Barcode was overgeplakt en "10th Anniversary edition" stond op een sticker achterop.
Goede gok geweest, gelukkig. Twee verkopers waren heel stellig dat dit niet de remastered editie was, moehaha. O0

Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

celerontje

Tuurlijk niet, 2 verkopers weten meer dan weet-ik-niet-hoeveel internetfora die anders beweren! :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Geert

#316
Ik kreeg net het volgende bericht van de MM webshop:


Hartelijk dank voor uw bestelling.
Het door u bestelde product Gladiator Blu Ray is momenteel niet voorradig maar hopen wij halverwege deze week aan u te kunnen uitleveren.

Met vriendelijke groet,
Media Markt, Klantenservice


De tweede reactie ivm de layout was als volgt:



Hartelijk dank voor uw email en onze excuses voor de late reactie.

Naar verwachting zal de Blu Ray Gladiator in de loop van deze week uitgeleverd worden. Over de lay out kan ik u mededelen, dat het de oorspronkelijke inlay + sticker krijgt waar op vermeld wordt dat dit de 10th Anniversary Edition is (remasterd).

Wij hopen u hiermee voldoende ge�nformeerd te hebben. Mocht u verdere vragen en opmerkingen hebben, neemt u gerust weer contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Media Markt Team
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

Staaled

al iemand zijn exemplaar via MM ontvangen ?
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Shane One

Quote from: Hipster on August  7, 2010, 15:08:25
al iemand zijn exemplaar via MM ontvangen ?

nee ...helaas niet.... of misschien maar goed dan krijg je
zeker de goede versie en geen oude voorraad

Geert

#319
Maandag 2 Augustus 15:55 door Media Markt Online
Geachte .........................,

Helaas heeft de Blu Ray Gladiator wat leveringsproblemen opgelopen maar zal naar verwachting eind deze week weer binnen komen. U kunt uw bestelling dan volgende week verwachten.

Mocht u verdere vragen en opmerkingen hebben, neemt u gerust weer contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Media Markt Team
�zkan �zkara




Dit berichtje kreeg ik van de Mediamarkt webshop. Als dit dus in overeenstemming is met de werkelijkheid dan moet de BD aankomende week bij mij in de brievenbus belanden.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Geert



Dinsdag 10 Augustus 18:03 door Media Markt Online
Geachte meneer ....................,

Hartelijk dank voor uw email.

The Gladiator (EAN 5050582773859) heeft 27 augustus als releasedatum.
Deze releasedatum hebben we ook op de Media Markt website gezet.

Ik hoop u hiermee voldoende ge�nformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Media Markt Team
�zkan �zkara


En helaas moeten we wederom nog even wachten.......................
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

hij was bij MM in Hengelo nu ineens weer 20euro
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Geert

Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF