Blu ray: The Gladiator

Started by Wuppy32, September 3, 2008, 11:23:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wuppy32

Aangezien ik toch heel graag wilde weten wanneer The Gladiator op blu ray zou komen, heb ik Universal Pictures gemaild met de vraag wat de release datum zou worden. Dit is hun anwoord:

Beste Jeroen,

Naar aanleiding van jouw vraag m.b.t. uitbrengen van The Gladiator op Blu Ray kan ik je melden dat dat waarschijnlijk 1e kwartaal 2009 wordt.

Ik hoop je hiermede voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Universal Pictures Benelux


Dirc


Wuppy32

Quote from: Dirc on September  3, 2008, 11:31:21
Het is "Gladiator" toch?

Damn...das waar ook...ik had wel tussen haakjes gezet met o.a. Russel Crowe.

Dirc


AnubisNefer

Dit wordt dus een INSTANT PURCHASE !

Zou wel mooi zijn als deze titel de eerste steelcase op blu-ray wordt.

Moet je voorstellen hoe mooi dat zou kunnen zijn als ze de design overnemen van die laatste special edition met de halve masker aan de voorkant.

Wow !  Universal please .............
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

svmnb

Met de releases van Gladiator, Band of Brothers, en de Godfather cyclus worden het mooie tijden.
Nu nog Das Boot, Heat en Saving Private Ryan, dan is mijn top 5 weer op orde. ;D
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Nooff

Quote from: Jack van Dijk on September 26, 2008, 14:09:18
Er zijn toch al steelcase BD's? Ik heb zowel I Am Legend en Sweeny Todd als steel cases.

Niet in Nederland, wel in Duitsland en de UK

AnubisNefer

Ah .... ok wel in het buitenland ..... dan ga ik maar is opzoek.....

I am legend en sweeney todd waren voor mij geen aankoop-waard.

Ken je toevallig nog meer blu-ray steelcase's Jack ?
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

dvdripper

Ik zou het wel erg leuk vinden als Blow en scarface op BR zouden komen samen met idd gladiator, saving private ryan en niet tervegeten pulp fiction!!


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

Nooff

Quote from: dvdripper on October 17, 2008, 19:16:37
Ik zou het wel erg leuk vinden als Blow en scarface op BR zouden komen samen met idd gladiator, saving private ryan en niet tervegeten pulp fiction!!

Je kunt ze allemaal verwachten  ;)

Wuppy32


Wuppy32

Schiet lekker op zo :(

Beste Jeroen,

Helaas moeten wij je het antwoord nog schuldig blijven, het is nog niet bekend.

Met vriendelijke groet,
Universal Pictures Benelux

________________________________________
From: Jeroen 
Sent: 08 February 2009 21:57
To: Klantenservice Benelux (NBC Universal)
Subject: RE: Contact afkomstig van de Universal Pictures Site.
L.S.

Is er inmiddels een concrete datum bekend waarop The Gladiator op Blu Ray uitgebracht gaat worden.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Speedy

Quote from: Nooff on September 26, 2008, 15:16:59
Niet in Nederland, wel in Duitsland en de UK

Heb anders gewoon een nederlandse Steelcase van The Dark Knight hoor  ???
Denon AVR-3808A, Denon DVD1930, B&W CDM-9NT, B&W HTM-62, B&W 684, B&W 686, Pioneer PDP-436XDE, Sony RDR-HX1010, Sony RDR-HX1070, Sony Playstation3, WII

Wuppy32

Yyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssss....eindelijk op blu ray  :)

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/6872132/-/Product.html?source=9316

svmnb

Quote from: Wuppy32 on June 23, 2009, 11:06:19
Yyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssss....eindelijk op blu ray  :)

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/6872132/-/Product.html?source=9316


Werd wel eens tijd, maar :headbanging: :pompom: :clapping:.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

riwi

171 minuten extra lange (ipv de 155min theatrical) versie... Ik wist niet eens dat er nog een extended/director's cut achtige release bestond.
Is deze ook op DVD gerelaeased geweest? Mijn R4 DVD release heeft volgens mij geen extended cut.

Leuk, wel wachten tot september... :)

celerontje

Quote from: riwi on June 23, 2009, 16:25:49
171 minuten extra lange (ipv de 155min theatrical) versie... Ik wist niet eens dat er nog een extended/director's cut achtige release bestond.
Is deze ook op DVD gerelaeased geweest? Mijn R4 DVD release heeft volgens mij geen extended cut.
Jazeker:
http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2197
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

riwi

OK bedankt.

Op die R2 versie (waar je naar linkt op dvd.nl) was dus alleen de extended versie te zien. De R1 versie bevatte beide versies. Maar deze nieuwe BD die ik wel ga bestellen, staan ze gelukkig ook allebei op zodat je ook de originele door Ridley Scott bedoelde versie kan bekijken.

Hopelijk is de PQ van de BD ook goed :) De HDTV (16x9 gecropte) versie die al langer in omloop is was erg goed (20GB mpeg2 ts file). Hopelijk doet de BD daar nog een schepje bovenop :)

Nosoforos


celerontje

Inderdaad, die komt er wel in, zeker met die prachtige Hans Zimmer muziek in DTS-HD MA!
Bovendien is de kans zeer groot dat de UK versie NL subs heeft! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

partyanimal

Komt ook zeker bij mij. Heb al eens een 20GB gedownloade 1080p Gladiator gezien (bron weet ik zo niet meer), daar zagen de shots in het Colosseum er al fantastisch uit. Dus dat beloofd nog wat voor de BD versie.

partyanimal

lees net dat hij in de VS onderdeel uit maakt van de Paramount Sapphire Series. Net als Braveheart en Forrest Gump. Er wordt gesproken over 3D modellen, interactieve tijdlijnen en in ieder geval DTS-HD MA of TrueHD. Iemand enig idee of deze Sapphire Series ook naar Europa komt? Doet Paramount uberhaupt de distributie van Gladiator in Europa?

Aleko

#22
Quote from: partyanimal on June 24, 2009, 10:42:30
lees net dat hij in de VS onderdeel uit maakt van de Paramount Sapphire Series. Net als Braveheart en Forrest Gump. Er wordt gesproken over 3D modellen, interactieve tijdlijnen en in ieder geval DTS-HD MA of TrueHD. Iemand enig idee of deze Sapphire Series ook naar Europa komt? Doet Paramount uberhaupt de distributie van Gladiator in Europa?
Blu-ray.com heeft pas geleden een nieuwsbericht geplaatst over de europese release van Gladiator.

De cover van de UK versie is wel een stukje mooier (steelbook?) dan die van de US, al zeg ik het zelf.  :wub:
--|| Pioneer VSX-922 ||  Mordaunt Short 906i - 905i - 904i || Playstation 4 || Samsung 46D6530 ||--

celerontje

In Europa wordt Gladiator uitgegeven door Universal, in Amerika door Paramount.
De Europese versie zal DTS-HD MA bevatten, de USA versie Dolby TrueHD.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Starred

Quote from: riwi on June 23, 2009, 17:39:46
Hopelijk is de PQ van de BD ook goed :) De HDTV (16x9 gecropte) versie die al langer in omloop is was erg goed (20GB mpeg2 ts file). Hopelijk doet de BD daar nog een schepje bovenop :)

Ik verwacht niet dat het heel veel beter kan worden