Google Chrome, een revolutionaire internetbrowser?

Started by PjotrrrNL, September 2, 2008, 16:12:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dijle

Quote from: Ejorne on September 11, 2008, 22:37:15
Ik heb Chrome er weer af gegooid. Mijn hdd werd continu kort aangesproken, alsof er iets als spy/adware actief was.

Idem dito hier:  ik werd niet goed van dat continu geratel.  Volgens de windows task manager (weet niet of dit de tool bij uitstek is hiervoor, maar ik had geen goesting om verder te zoeken) zat Chrome continu te schrijven ...

Quote
Ik vond de bediening wel prettig van Chrome, ik denk dat ik het later nog eens probeer...

Idem dito hier.  ;)

Frank.V

Bij mij ook hetzelfde probleem, Hij was steeds bezig. Ook ik werd helemaal gek :p van dat geratel uit de computer. Zelf vond ik Chrome erg fijn en snel werken, nergens problemen mee gehad (op het geratel na). Als ze een nieuwe versie online gooien dan ga ik hem zeker weer testen! Draai nu weer op FF

Ghosty J

ik heb er alleen last van als ik op dumpert zit dan lopen de filmpjes niet lekker!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

VlisChris

En ook hier weer helemaal terug op FF.
Vond de bediening daarvan toch fijner eerlijk gezegd. Al helemaal het scrollen werd ik gek van zo snel als dat ging.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

ralph w


Erik

#80
Als het alleen om snelheid gaat, je kunt de nieuwste beta van firefox 50x sneller laten renderen  :o door het invoeren van eea commando. Zelf nog niet geprobeerd was te lui  ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

SpeedyAndré

Quote from: ralph w on November 29, 2008, 19:40:24
Chrome zonder alle privacy schendende @#$#@@ dit er is ingeprogrameerd:

http://www.srware.net/en/software_srware_iron.php

Ralph

Mooi die staat erop en hij werkt met XP SP1  ;D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Xstream

Kben er ook nog niet kapot van ... khou het lekker bij FF en/of Maxthon.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

roland p

Quote from: Chrisje op de Fiets on September 14, 2008, 18:30:49
En ook hier weer helemaal terug op FF.
Vond de bediening daarvan toch fijner eerlijk gezegd. Al helemaal het scrollen werd ik gek van zo snel als dat ging.
Mee eens.
Tja, wat is snel... Chrome maakt waarschijnlijk minder (geen) stapjes bij het scrollen. Sneller ja, duidelijker nee...

Beetje overtrokken dat Chrome. volgens mij puur gemaakt om googles eigen (te zware) ajax applicaties goed te laten draaien.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®