Dukenukem3D

Started by Erik, May 24, 2003, 20:17:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Van de week een oude pc voor iemand in elkaar gezet, celeron266/400, awe32 dus ik dacht even kijken of D3D nog werkt en het ging feiloos. Ik speel het nu een uurtje pd en ik moet zeggen in jaren niet meer zoveel plezier van een "shooter" gehad.
En dan te bedekken dat het spel al 5 jaar oud is!! Ach en die pixels vallen me niet eens (19inch tft!) ik ga gewoon te veel op in het spel.
Maw je hebt geen superdeluxe pc/ps2 /xbox nodig om plezier te hebben. 8)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

DoDo

#1
Quote from: Erik on May 24, 2003, 20:17:39
Maw je hebt geen superdeluxe pc/ps2 /xbox nodig om plezier te hebben. 8)

Probeer dat de gamesindustrie maar eens uit te leggen

J.A.F._Doorhof

Ik speel nog regelmatig MSPacman van de originele Rom (heb zo een speelkast op de kop getikt 8)), en dat bewijst dat de beste games gaan om gameplay en niet om grafisch of geluidstechnisch geweld.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Pretorius

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 25, 2003, 13:01:51
Ik speel nog regelmatig MSPacman van de originele Rom (heb zo een speelkast op de kop getikt  8)), en dat bewijst dat de beste games gaan om gameplay en niet om grafisch of geluidstechnisch geweld.

MvrGr.
Frank
Idd, kep hier nog een echte werkende :o Commodore 64 staan en daar gaat het puur om gameplay, frogger rulez ;)

Erik

C64 jeugd herinneringen, met die leuke muziekjes. Sweet memories come back to me  8)
En de amiga500 natuurlijk, jarenlang plezier van gehad, misschien dat er ooit weer eens eentje neem voor "Alien breed"
Als ik hem maar kwijt kon, veel te weinig ruimte.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill