Johnny English

Started by take5, May 24, 2003, 11:53:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

take5


Ik zou iedereen willen afraden om deze film te gaan zien. Ik had er ook niet echt veel van verwacht, ben toch maar geweest (had zin in een lachfilm), en ben huilend weer naar buiten gekomen.
WAT EEN SLECHTE FILM!
Ik heb echt niet één keer gelachen want de humor is beneden elk peil. De enige reden die me ervan weerhield om weg te lopen was Nathalie Imbruglia. Ze zag er leuk uit maar praat met het accent van Steve the Crocodile Hunter van Discovery Channel.

Kortom: wegblijven bij die film...

Take5

J.A.F._Doorhof

Hummm,
Had er ook wel wat van verwacht, je houdt wel van de Bean humor ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

take5


Ja Frank de humor van Mr. Bean vind ik fantastisch! En flauwe humor zoal bijv in The Naked Gun vind ik ook prima... Maar in Johnny English zitten alleen maar hele voorspelbare grappen. Die twee stukjes uit de trailer (die schietstoel uit die Aston Martin en die ontploffing in het kasteel) zijn eigenlijk nog het leukste, of in ieder geval, het mooist gemaakt. Verder is het niks. Ik ben natuurlijk wel benieuwd of er mensen zijn die hem wél leuk vonden...Want alles kan natuurlijk. Maar volgens mij hadden zowel Rowan Atkinson als John Malkovich wat snelle cash nodig (wie niet trouwens  ;D)

groet take5

FrankL

Mmm, bevestigt wat ik al vreesde uit de recensies. Natalie Imbruglia zou voor mij ook de enige reden zijn om er heen te gaan, maar die schijnt maar een klein rolletje te hebben.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Robbo

Ik verwacht er ook niet veel van.   Het lijkt me een echt 'Austin Powers' aftreksel.

Misschien dat ik wel een keer huur.   Samen met een 'back-up'  DVD  ;D


Rob



Arno P

Nog te slecht om te huren ook....austin powers op zijn beans...had ie niet hoeven (moeten) doen...

Ik ben gek op Austin Powers en op mister Bean, maar mixen levert wat slaps op.

Ik ben bij uitzondering naar de bioscoop hiervoor geweest (vonden de kinderen in ieder geval leuk), maar weggegooid geld en tijd

:-\


TomSwinnen

Ik vond dat hij nog best meeviel !!
Zaten echt grappige stukken in en het einde was top... Rowan is misschien nietmeer in de glorie van zen beginjaren , maar wie is dat nog wel .. ( ik denk dan aan Leslie Nielsen , John Cleese , Eddie Murphy , etc .. )

toch een 7/10

Arno P

Cleese blijft natuurlijk leuk...zelfs als hij serieus een interview probeert te geven ;D

TomSwinnen

Quote from: Arno P on August 22, 2003, 11:51:48
Cleese blijft natuurlijk leuk...zelfs als hij serieus een interview probeert te geven ;D
Dat wel , maar de films die hij maakt zijn eerder serieus , en dat vind ik hem niet passen ... ook al is hij al een oudere acteur ;)

Sjors

Ik heb Johnny English de eerste keer in de Bios gezien vond het een leuke film  :D dus toen hij uitkwam 2 weken later zat hij ook bij mij tussen het rek maar niet voor lang want hij is inmiddels grijs gedraaid heb hem nu zeker 6 keer gezien maar hij blijft leuk.
Zo zie je dus maar weer wat voor de ene bagger is is voor de ander leuk  ;)

Erik

Mooie film ik wil hem ook nog steeds aanschaffen als hij een leuk prijsje krijgt.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Sjors

Quote from: Erik on October  6, 2004, 23:52:59
Mooie film ik wil hem ook nog steeds aanschaffen als hij een leuk prijsje krijgt.

Volgens mij kost i nu iets van 14 euro

hillie

Ik vond Johnny English ook een leuke film. Ik heb hem gekopieerd want het is de moeite waard. Daarbij heb ik hem enkele malen uitgeleend en iedereen vond hem leuk.

Sjors

Quote from: hillie on October 12, 2004, 09:08:17
Ik vond Johnny English ook een leuke film. Ik heb hem gekopieerd want het is de moeite waard. Daarbij heb ik hem enkele malen uitgeleend en iedereen vond hem leuk.


Dat bedoel ik!  :D het is gewoon een kwestie van smaak  ;)

Mike

Ik wilde ook reageren totdat ik het woord 'gekopieerd' zag  :'(

Del member

Vond em maar niets .... gewoon niet je tijd aan verspillen.

Erik

Ub4b toch, je mening aan anderen opdringen, dat had ik toch niet achter je gezocht ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Del member

#17
Quote from: Erik on October 26, 2004, 19:09:13
Ub4b toch, je mening aan anderen opdringen, dat had ik toch niet achter je gezocht ;)
javascript:void(0);
Grin

Depends .... als ik schrijf "niet je tijd aan verspillen" zou je dat ook kunnen lezen als "wat meer tijd op het forum verdoen"  ;D

PS: jouw javascript truukje om mijn window te closen werkt niet  >:D

bmateijsen

Prima film voor het doeleind brainloze consumptie... Er zaten nog best vermakelijke scenes in en ik heb dus wel slechtere films gezien. Prima om eens te huren, maar verwacht geen Mr. Bean.

Groet Bjorn