"nieuwe berichten " optie..

Started by Andre, May 24, 2003, 00:36:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andre

Inmiddels kom ik hier nu toch regelmatig.. En misschien dat ik nu iets heel doms ga vragen MAARRRRRRRRRRR   ik mis iets!!  Eigenlijk al vanaf het begin maar nooit zin gehad om er een topic over te starte..  (ik = lui ).  Ben ik nou gek of zit er op dit forum geen optie in de trend van "lees laatste/nieuwe bercihten sinds laatste bezoek"..???!   dat MIS ik dus echt!  Ik kom al jaren op het dvdforum.nl  en daar werkt die optie om een of andere reden al heeeeel lang niet meer en ik MIS hem dus daar ook!  Ik lees altijd het forum zo. Het is zo gemakkelijk..  nu moet ik elke rubriek 'handmatig' aanklikken en opletten wat nieuw is en wat niet etc.  Daardoor sla ik dingen over waarvan ik denk dat ze toch niet interessant zijn en aldus mis ik geheid hele topics die ik eigenlijk toch WEL had willen lezen!

..  en nou was er nog iets.   maar dat ben ik ff kwijt..    sjuut..    :)    ::)
----------------
Signatures suck!  ;)

J.A.F._Doorhof

Hi,

Die vraag krijg ik vaker.
Ik zou dat heel graag willen, maar het YABB forum op dit moment beperkt het tot de laatste tien berichten, ik hou het Yabb forum echter in de gaten voor de update/mod.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

Gewoon even een phpBB2 forum erop zetten, die kan het wel  ;D

jeroen

Johan Van Gompel

#3
Quote from: J.A.F._Doorhof on May 24, 2003, 00:38:15
Die vraag krijg ik vaker.
Ik zou dat heel graag willen, maar het YABB forum op dit moment beperkt het tot de laatste tien berichten, ik hou het Yabb forum echter in de gaten voor de update/mod.

Dit kan op de volgende manier:

- klik op search en vervolgens op advanced search;
- geef in de "Search for" box " " (aanhalingsteken, spatie, aanhalingsteken) op;
- geef onderaan als"Max Age since last post" bv. 0 als aantal dagen en 24 als aantal uren.

Na het klikken op de Search-knop krijg je een overzicht van alle nieuwe posts van de voorbije 24 uur in omgekeerde chronologische volgorde (meest recente post eerst).
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Andre

nou.. ligt dat an mij of is dat niet volkomen maf dat die optie er niet in zit?? Maar goed.. daar kan jij ook niks aan doen Frank. :)

anyways, die methode van Johan lijkt wel te werken.. maar echt duidelijk is het niet op die manier.. dus voorlopig maar gewoonproberen bij te houden wat ik wel en niet wil/moet lezen..
----------------
Signatures suck!  ;)

Spikebyt

Ik zou die optie ook wel willen hebben
Ik heb ook ander forums bezocht en me er over verbaasd dat er ZOOOVEEEEEL veschillende forum-software is die van alles wel en niet kan.
Maar laten we maar op een update van Yabb wachten
Grtnx,    Frans V.