Welke image op DM7000?

Started by stef662, August 28, 2008, 17:51:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stef662

Ik heb nu gemini maar ik kan er geen recente setting opkrijgen via de menu's. Welke image is een aanrader tegenwoordig?

Sappien

Ik gebruik zelf al tijden Pli

http://www.pli-images.org/downloads.php?cat_id=10

Henksat heeft diverse up2date settings voor diverse opstellingen (via de blauwe knop te downloaden)

stef662

Quote from: Sappien on August 28, 2008, 18:42:44
Ik gebruik zelf al tijden Pli

http://www.pli-images.org/downloads.php?cat_id=10

Henksat heeft diverse up2date settings voor diverse opstellingen (via de blauwe knop te downloaden)

Ja, die zocht ik. Had vroeger ook pli en dat was toch makkelijker met joske settings downloaden  ;D

hifiman

Hier ook PLI, bevalt goed  :)

stef662

Heb hem nu weer draaien en beeld is meteen beter dan met gemini en alles is weer te downloaden. Bedankt!

Sappien

Je kan via "Software update" gewoon de box updaten naar een nieuwere versie, lekker makkelijk, hoef je zelf niet te klooien met ftp'en enzo  ;)

xgabox

mijn goede vriend Captain picard, heeft zojuist nieuwe settings voor een groot aantal linux ontvangers gereed gezet op zijn site.

je kan dus gerust met de gemini img door blijven draaien.

neem hier maar eens een kijkje, misschien ken je het wel.

http://www.satellitesettings.net/

groet.

xgabox

moderator http://www.satellitefun.org
HIFI: Denon AVR3300 - dvd/sacd DVD 1400 - dcd755ar.g - Rotel rb990.Aurum5 front- MC 501 - MC 302 - Quadral ascent Base- Kimber LSc - Kimber interlinks.
Nubert aw850 subw.

Linux: Dreambox 7020s hdd120.- xbox executer.

TV, 32PW9527 pp1.
Camera Canon EOS 20D en 1000D

john43

pli jade op de dm 7000 bevalt hier ook goed
Groet  John

BOUBOU

Ik draai momenteel met een PLI Lolite image op mijn DM7000, een kennis van mij draaide tot voor kort nog met een Gemini. Op mijn advies heeft hij deze vervangen voor de nieuwste PLI, met een beter beeld als resultaat.
Ik ben qua channellist sinds kort overgestapt van Joske draaibaar naar de nieuwste Henksat.

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

hifiman

Waarom niet de nieuwere PLI Jade  :turn:

OnkyoHT

Quote from: Audioloog on December 26, 2008, 16:26:02
Waarom niet de nieuwere PLI Jade  :turn:

Dat vraag ik me ook wel af. Pli Jade draait hier ook prima op een probleem na. Ik kan geen webstream bekijken op me PC. Heb het idee dat het aan Vista ligt. VLC in combi met IE of Firefox wil geen beeld geven. Meer mensen hier last van?

bugsbunny

PLI jade hier ook draaien. Perfect.

Altijd al pli liefhebber geweest en nog steeds  ::)
HT: Pioneer - B&W - QED - Audioquest - Panasonic - Lapp - v/d Hul - Siltech - WBT - Monster - Dreambox - REL -  Oehlbach - Supra - Optoma

BOUBOU

Quote from: Audioloog on December 26, 2008, 16:26:02
Waarom niet de nieuwere PLI Jade  :turn:

Inmiddels ook overgestapt op Jade.  :hehe:
Behalve de interface zie ik weinig verandering ten opzichte van de Lolite.


MvGr. BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

BOUBOU

Sinds het weekend ben ik over op een Nabilosat image  :devil:

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

MdB

Quote from: BOUBOU on February  4, 2009, 14:58:08
Sinds het weekend ben ik over op een Nabilosat image  :devil:

MvGr. BOUBOU
Waarom overgestapt ipv Pli ???
Beter duur dan niet te koop.

BOUBOU

Quote from: MdB on February  4, 2009, 15:01:52
Waarom overgestapt ipv Pli ???

Puur als uitprobeersel, om te kijken of deze ook stabiel is.
Wat beweegd jou bij de Pli image te blijven ipv. bv. Nabilosat?

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

MdB

Quote from: BOUBOU on February  5, 2009, 21:47:55
Puur als uitprobeersel, om te kijken of deze ook stabiel is.
Wat beweegd jou bij de Pli image te blijven ipv. bv. Nabilosat?

MvGr. BOUBOU

Heb bij aankoop DM7000 verschillende image geprobeerd om te proberen  ;) (Elke image claimt de ultieme te zijn maar is erg overdreven).
Uiteindelijk bij Pli gebleven aangezien het stabiel en onderhoudbaar is dmv internet updates. Andere image hebben dit nu ook (dus geen excuus meer). Tevens wordt Pli door meer (veel) mensen gebruikt waardoor fouten sneller gesignaleerd worden. Met andere image zit (zat) ik avonden te stoeien voor hetzelfde resultaat. Het zit mij wel snor op dit ogenblik.

Zelf kijk ik nu via de kabel, aangezien ik geen abo heb. Maar nu SBS6 om de 10 minuten 21/2 min. reclame uitzend, denk ik er sterk over om toch maar een abo te nemen.

Waarom nog geen DM800(0) ?
Beter duur dan niet te koop.

BOUBOU

Quote from: MdB on February  6, 2009, 10:31:02
Heb bij aankoop DM7000 verschillende image geprobeerd om te proberen  ;) (Elke image claimt de ultieme te zijn maar is erg overdreven).
Uiteindelijk bij Pli gebleven aangezien het stabiel en onderhoudbaar is dmv internet updates. Andere image hebben dit nu ook (dus geen excuus meer). Tevens wordt Pli door meer (veel) mensen gebruikt waardoor fouten sneller gesignaleerd worden. Met andere image zit (zat) ik avonden te stoeien voor hetzelfde resultaat. Het zit mij wel snor op dit ogenblik.

Zelf kijk ik nu via de kabel, aangezien ik geen abo heb. Maar nu SBS6 om de 10 minuten 21/2 min. reclame uitzend, denk ik er sterk over om toch maar een abo te nemen.

Waarom nog geen DM800(0) ?

Een Pioneer KRP-500A zit in de pijplijn, tot die tijd moet ik het nog doen met een ouderwetse CRT tv.
Een DM800(0) kan niet overweg met scart  :tounge:

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub