Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Started by Madhouse, August 25, 2008, 13:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jason B.

Quote from: Madhouse on October  6, 2010, 18:37:39
Nee hoor, geld gaat lekker aan de bruiloft op  ;)


Dit las ik x-aantal pagina's terug ook al; daarna zijn nog allerlei DIY-kabels, een BK en ISF gepasseerd  :clapping: ; volgmodus blijft aan,  want op elke pagina is wel een nieuwe upgrade of uitbreiding te verwelkomen  :popcorn:
Stereo :Carat I57 (HD)CD-receiver | Elipson Planet L  speakers
HT      : Samsung UE48H6850 Curved 3D-HDTV | Panasonic DMP-BD300 3D | Humax iRHD5000C | Voeding: Monster HDP750 HD | Kabels: AudioQuest&IXOS | Meubel: Dagetti Vulcano | Hoofdtelefoon: Audio-Technica

Slaapkamer: Panasonic TH37PX8 | NAD T562 Dvd-speler

Madhouse

Quote from: Jason B. on October  6, 2010, 23:23:49
Dit las ik x-aantal pagina's terug ook al; daarna zijn nog allerlei DIY-kabels, een BK en ISF gepasseerd  :clapping: ; volgmodus blijft aan,  want op elke pagina is wel een nieuwe upgrade of uitbreiding te verwelkomen  :popcorn:

Hahahahaha je hebt ook gelijk  ;D

Dat is een beetje het grote nadeel van het forum, je word gek gemaakt door anderen, ga je weer overnadenken en voor je het weet staat de volgende upgrade al weer in huis. Laat ik het zo zeggen, ik doe nog wel eens wat klusjes naast mijn werk, daarvan spaar ik extra op mijn gewone spaarrekening en heb nog een potje voor upgrades dus dat maakt het upgraden ook wat makkelijker  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

DVDGuy

Quote from: Madhouse on October  7, 2010, 08:13:16
Hahahahaha je hebt ook gelijk  ;D

Dat is een beetje het grote nadeel van het forum, je word gek gemaakt door anderen, ga je weer overnadenken en voor je het weet staat de volgende upgrade al weer in huis. Laat ik het zo zeggen, ik doe nog wel eens wat klusjes naast mijn werk, daarvan spaar ik extra op mijn gewone spaarrekening en heb nog een potje voor upgrades dus dat maakt het upgraden ook wat makkelijker  ;D

Je laat je gek maken en dat is dus heel iets anders  ;)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Madhouse

Quote from: DVDGuy on October  7, 2010, 12:18:11
Je laat je gek maken en dat is dus heel iets anders  ;)

Je hebt een punt!  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Quote from: DVDGuy on October  7, 2010, 12:18:11
Je laat je gek maken en dat is dus heel iets anders  ;)

Nee.. dat tijdperk zijn we al wel voorbij.. het gaat serieus automatisch.  :crazy:  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Madhouse

#1180
Ik ga even iemand een dikke pluim geven hier!

Ralf PM'de mij net dat de Gemini II weer onderweg is naar mij. Niet alleen een hele snelle service maar Ralf melde ook dat er een nieuw exemplaar mijn kant op komt. Over goede service gesproken.

Nadeel is wel (volgens Ralf met een dikke knipoog natuurlijk) dat ik hem opnieuw moet inspelen, maar dat vind Roy heeeelemaal niet erg  :clapping:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

 :headbanging: :headbanging: :headbanging: mooi zo!! dat wordt weer genieten dus!

en sinds wanneer is inspelen een straf ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Wow, wat goed! Top service. Maar ik vraag me nou wel af wat die brom nou is geweest?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Martijnst1990

#1183
Inderdaad top service! Toch leuk, een helemaal nieuwe sub ;D

Wat zou het een verrassing zijn als het een XXLS400 blijkt te zijn  :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

yorkie13

Defect aan de amp plate , gaat retour naar BK.

mimic

Ik ben heel blij dat dit zo mooi word afgehandeld. Het voelt niet fijn om iets te verkopen wat vervolgens op korte termijn stuk gaat!

Ralf dank je wel, Madhouse have fun!!!
KEF LS50W - Velodyne DD12

Madhouse

#1186
Quote from: The Vampire on October  7, 2010, 18:45:46
:headbanging: :headbanging: :headbanging: mooi zo!! dat wordt weer genieten dus!

en sinds wanneer is inspelen een straf ;D

Ik zeg ook dat het geen straf is  ;)

Quote from: Marsh on October  7, 2010, 18:56:03
Wow, wat goed! Top service. Maar ik vraag me nou wel af wat die brom nou is geweest?

Idd topservice! Zie antwoord van Ralf, de amp was defect!

Quote from: Martijn90 on October  7, 2010, 19:01:45
Wat zou het een verrassing zijn als het een XXLS400 blijkt te zijn  :P

Hahahahaha zo gek zou het niet worden! Ik wil er wel 1 maar moet nog ff sparen.

Quote from: mimic on October  7, 2010, 19:12:46
Ik ben heel blij dat dit zo mooi word afgehandeld. Het voelt niet fijn om iets te verkopen wat vervolgens op korte termijn stuk gaat!

Ralf dank je wel, Madhouse have fun!!!

Kun jij niets aan doen he! Het was bij jou waarschijnlijk ook gebeurt!  ;)

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Automaat

Pst Roy, een bruiloft levert ook een beetje geld op.
Natuurlijk niet zoveel als het kost, maar toch ........
Reading the HTForum is learning every day!!

Madhouse

Quote from: Automaat on October  7, 2010, 19:37:39
Pst Roy, een bruiloft levert ook een beetje geld op.
Natuurlijk niet zoveel als het kost, maar toch ........

I know, maar dat is niet voor het HT, dat willen we bij een reis naar de VS leggen.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: Madhouse on October  7, 2010, 19:45:45
I know, maar dat is niet voor het HT, dat willen we bij een reis naar de VS leggen.  ;)
smiesterd :D en dan zeker een oppo meenemen >:D ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Erg goede service!! En inspelen is ook leuk, want dan hoor je je set gaandeweg steeds beter worden :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: The Vampire on October  7, 2010, 19:46:51
smiesterd :D en dan zeker een oppo meenemen >:D ;)

Hahhaaha you never know! Maar we willen sowieso nog graag naar New York, dus een mooiere huwelijksreis kunnen we ons niet wensen.

Quote from: HTip on October  7, 2010, 19:47:50
Erg goede service!! En inspelen is ook leuk, want dan hoor je je set gaandeweg steeds beter worden :thumbs-up:

Klopt, ik heb geen hekel aan inspelen hoor, alleen maar meer reden om muziek te luisteren en film kijken.

Nog tips om een subwoofer in te spelen of gewoon knallen maar?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: Madhouse on October  7, 2010, 19:48:49
Hahhaaha you never know! Maar we willen sowieso nog graag naar New York, dus een mooiere huwelijksreis kunnen we ons niet wensen.

Oeh dan wordt ik heel erg jaloers! Ik wil altijd nog een keer met Kerst naar New York :wub:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

#1193
Quote from: Madhouse on October  7, 2010, 19:48:49
Nog tips om een subwoofer in te spelen of gewoon knallen maar?
Geen idee eigenlijk. Bjorn heeft niets gezegd over rustig aandoen. Deed hij trouwens ook niet bij het testen. Daar zeg je overigens wat. Mijn sub moet natuurlijk ook nog inspelen en zal ook nog beter gaan klinken :headbanging:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: The Vampire on October  7, 2010, 19:51:24
Oeh dan wordt ik heel erg jaloers! Ik wil altijd nog een keer met Kerst naar New York :wub:

Met kerst kun je beter in Londen zitten, 10x beter als New York. Wij gaan begin juni 2011 dan. Wil wel zoveel mogelijk zien daar.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Quote from: HTip on October  7, 2010, 19:52:10
Geen idee eigenlijk. Bjorn heeft niet gezegd over rustig aandoen. Deed hij trouwens ook niet bij het testen.

Ok, we zullen zien dan!

Quote from: HTip on October  7, 2010, 19:52:10
Daar zeg je overigens wat. Mijn sub moet natuurlijk ook nog inspelen en zal ook nog beter gaan klinken :headbanging:

Zet hem de aankomende 2 dagen dan maar non-stop aan!  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

#1196
Quote from: Madhouse on October  7, 2010, 19:48:49
Hahhaaha you never know! Maar we willen sowieso nog graag naar New York, dus een mooiere huwelijksreis kunnen we ons niet wensen.


Gaaf! Half jaar gestudeerd, en ga er volgend jaar weer heen, maar dit keer ook met het meisje. Ook rond Juni. Je gaat zeker genieten daar.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Madhouse

Quote from: Marsh on October  7, 2010, 19:54:28
Gaaf! Half jaar gestudeerd, en ga er volgend jaar weer heen, maar dit keer ook met het meisje. Je gaat zeker genieten daar.

Cool! Vrienden van ons zijn er ook geweest en die vonden het ook helemaal geweldig!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Quote from: Madhouse on October  7, 2010, 19:55:28
Cool! Vrienden van ons zijn er ook geweest en die vonden het ook helemaal geweldig!

Wie niet!  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Madhouse

Yeah, de Gemini II staat weer lekker te spelen, bromvrij en ik heb het idee dat hij het beter doet als de vorige!  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub