Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Started by Madhouse, August 25, 2008, 13:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Madhouse

Quote from: Martijn90 on October  3, 2010, 12:21:53
En anders moet een Gemini toch wel zo verkocht zijn denk ik, met de BK animo hier op het forum. Zeker als er weer een nieuwe amp in zit (of word hij gerepareerd?).

Geen idee wat er gaat gebeuren. Maar wat ik van Ralf begreep is dat de amp gewoon vervangen zou worden.

Ralf is nu aan het testen en constateerde idd een brom, dus even afwachten.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Valt me eigenlijk nog mee hoe klein de gemini is in vergelijking met de 400. Zit nog een aardig woofertje in!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Crissis

Quote from: Madhouse on October  3, 2010, 12:21:35
iEar verkoopt ze voor een mooie prijs, maar het is op het moment ff geen prio. Maybe een keer 2e hands.

Deze misschien iets voor je? Of vind je die te groot? http://link.marktplaats.nl/375368466
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

Madhouse

Quote from: The Vampire on October  3, 2010, 14:09:27
Valt me eigenlijk nog mee hoe klein de gemini is in vergelijking met de 400. Zit nog een aardig woofertje in!
`

Is idd een klein woofertje met grootse prestaties  ;) Maar een XXLS400 FF is  :wub:

Quote from: Crissis on October  3, 2010, 14:15:39
Deze misschien iets voor je? Of vind je die te groot? http://link.marktplaats.nl/375368466

Die zijn te groot, wil het liefst de IQ10's hebben! Maar thnx voor het meedenken  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Dacht dat die speakers veel duurder waren  :o
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Crissis

Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

Marsh

Quote from: The Vampire on October  3, 2010, 14:17:35
Dacht dat die speakers veel duurder waren  :o

Ik ook ja. Zien er ook behoorlijk mooi uit.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Madhouse

Quote from: Crissis on October  3, 2010, 14:18:54
De iQ1 ook nog een optie?

Ja hoor, zou zeker een optie zijn!

Quote from: Marsh on October  3, 2010, 14:19:10
Ik ook ja. Zien er ook behoorlijk mooi uit.

KEF's vallen wel mee hoor en klinken erg lekker  :tongue2:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Quote from: Madhouse on October  3, 2010, 14:21:50
Ja hoor, zou zeker een optie zijn!

KEF's vallen wel mee hoor en klinken erg lekker  :tongue2:

Ik blijf waarschijnlijk nog wel even een tijdje bij JAMO hangen, maar als je die nieuwe rears hebt kom ik ze absoluut een keer beluisteren.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Madhouse

Quote from: Marsh on October  3, 2010, 14:23:29
Ik blijf waarschijnlijk nog wel even een tijdje bij JAMO hangen, maar als je die nieuwe rears hebt kom ik ze absoluut een keer beluisteren.

Je bent welkom! Ook zonder rears hoor (heb nu jbl rears).  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Ben toch wel erg benieuwd naar het verschil tussen de CM's en kefs nu.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: The Vampire on October  3, 2010, 14:32:38
Ben toch wel erg benieuwd naar het verschil tussen de CM's en kefs nu.

Ook jij ben welkom he! Maar een eerlijk vergelijk is het niet aangezien jij een andere versterker hebt! Maar goedkoper is de surroundset wel.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Prijs is toch ook niet geheel onbelangrijk. Vooral nu de cm7 er ook nog eens uit gaat. Hoop niet dat de cm8 dan alsnog weer een stuk duurder wordt
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: The Vampire on October  3, 2010, 14:38:55
Prijs is toch ook niet geheel onbelangrijk. Vooral nu de cm7 er ook nog eens uit gaat. Hoop niet dat de cm8 dan alsnog weer een stuk duurder wordt

CM8's kosten € 1600.- per paar. Maar ze zijn echt heeeeeeeel mooi  :wub:

Maar ik ben nog steeds verliefd op mijn KEF's hoor, die gaan voorlopig niet weg!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Heb jij beide series toen ook niet een keer vergeleken?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

We maken het je wel weer moeilijk hé? Gewoon voet bij stuk houden :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: The Vampire on October  3, 2010, 14:41:57
Heb jij beide series toen ook niet een keer vergeleken?

Jep, ik wilde in eerste instantie voor CM7's gaan in Gloss Black. Maar vond ze te warm klinken en daarbij ook veels te duur. Uiteindelijk gekozen voor een wat goedkopere speaker die ik gewoon super lekker vond klinken. Ok, prijs maakt dan niet uit want ik ben er gewoon tevreden mee!

Quote from: HTip on October  3, 2010, 14:43:28
We maken het je wel weer moeilijk hé? Gewoon voet bij stuk houden :D

That's the story of the HTforum  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Quote from: The Vampire on October  3, 2010, 14:41:57
Heb jij beide series toen ook niet een keer vergeleken?

Welke bedoel je? De KEF IQ50 en de IQ70?

Heb ze toen beiden gehoord samen met de IQ90 en daar vond ik de IQ90 het mooist klinken, maar die zijn te groot volgens mijn vriendin. De IQ50 vond ik persoonlijk mooier en completer klinken dan de IQ70.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: Madhouse on October  3, 2010, 18:20:40
Welke bedoel je? De KEF IQ50 en de IQ70?

Heb ze toen beiden gehoord samen met de IQ90 en daar vond ik de IQ90 het mooist klinken, maar die zijn te groot volgens mijn vriendin. De IQ50 vond ik persoonlijk mooier en completer klinken dan de IQ70.
nee bedoelde met de CM's omdat je eerst voor de CM7's wou gaan maar uiteindelijk voor kef gekozen hebt. vond je de CM's ook minder lekker klinken dan of vond je voor het geld niet goed genoeg klinken in vergelijking met de KEF's??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: The Vampire on October  3, 2010, 18:22:25
nee bedoelde met de CM's omdat je eerst voor de CM7's wou gaan maar uiteindelijk voor kef gekozen hebt. vond je de CM's ook minder lekker klinken dan of vond je voor het geld niet goed genoeg klinken in vergelijking met de KEF's??

Het laatste! Ik vond ze mooi klinken maar veels te warm in combinatie met mijn receiver. Daarbij vond ik ze te duur tegenover de KEF's die ik persoonlijk lekkerder vond klinken. Maargoed, smaak is natuurlijk persoonlijk he!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: Madhouse on October  3, 2010, 18:24:26
Het laatste! Ik vond ze mooi klinken maar veels te warm in combinatie met mijn receiver. Daarbij vond ik ze te duur tegenover de KEF's die ik persoonlijk lekkerder vond klinken. Maargoed, smaak is natuurlijk persoonlijk he!  ;)
maar natuurlijk, maar toch altijd interessant om de mening van een ander te horen.

nou wordt ik alleen weer nieuwsgierig naar het verschil tussen marantz en CA :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: The Vampire on October  3, 2010, 18:27:37
nou wordt ik alleen weer nieuwsgierig naar het verschil tussen marantz en CA :D

Niet doen, die CA is echt wel een klasse hoger als mijn Marantz. De SR7005 zou in de buurt komen van jouw CA, maar waarom zou je dat willen?

KEF's zou je moeten beluisteren in combinatie met je CA, dan ervaar je het zelf.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: Madhouse on October  3, 2010, 18:31:03
Niet doen, die CA is echt wel een klasse hoger als mijn Marantz. De SR7005 zou in de buurt komen van jouw CA, maar waarom zou je dat willen?

KEF's zou je moeten beluisteren in combinatie met je CA, dan ervaar je het zelf.  ;)
pure interesse en een van mijn vervelende neurotische trekjes genaamd: ik moet altijd alles weten ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

#1123
Quote from: The Vampire on October  3, 2010, 18:49:10
pure interesse en een van mijn vervelende neurotische trekjes genaamd: ik moet altijd alles weten ;)
Heb ik ook een beetje.
Ben druk bezig op Twitter daarom! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ajbeefde

Quote from: celerontje on October  3, 2010, 18:57:45
Heb ik ook een beetje.
Ben druk bezig op Twitter daarom! :D

Wordt je daar nog wat wijzer van dan "wat heb ik gegeten vandaag"e.d. ? ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI