Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Started by Madhouse, August 25, 2008, 13:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

DVDGuy

Quote from: Madhouse on September 21, 2010, 19:59:48
Komt er aan, alleen niet vanavond  ;)

Als je tijd hebt om online te zijn, heb je zeker tijd om een fototje te schieten  :devil: ;)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Madhouse

Quote from: DVDGuy on September 21, 2010, 21:25:43
Als je tijd hebt om online te zijn, heb je zeker tijd om een fototje te schieten  :devil: ;)

Maar ik was niet online, moest nog een paar kabels maken  :tongue2:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Goed om te horen dat zo'n Subdude/gramma zoveel verschil maakt :)

Trouwens, maak je ook kabels voor andere of alleen voor eigen gebruik? ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Ja ik ben erg blij met deze aankoop. Hij staat/past ook zo mooi onder de subwoofer  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Hier de subwoofer op de subdude (geen denderende foto)

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

staat mooi zo. Plaat is niet te groot niet te klein.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

erik s.

Quote from: The Vampire on September 22, 2010, 18:42:20
staat mooi zo. Plaat is niet te groot niet te klein.
en anders kan de zaag er in en wat vilt er over.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Madhouse

Quote from: erik s. on September 22, 2010, 18:59:16
en anders kan de zaag er in en wat vilt er over.

Ik heb jouw Gramma hier nog liggen  :tongue2:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

mimic

Leuk, kom ik zo mijn Ex tegen op het net :)
KEF LS50W - Velodyne DD12

HTip

Quote from: Madhouse on September 22, 2010, 18:36:58
Hier de subwoofer op de subdude (geen denderende foto)



Past erg goed bij de grootte van de sub. Ik zou de SudDude zeker zo laten ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: HTip on September 22, 2010, 22:46:12
Past erg goed bij de grootte van de sub. Ik zou de SudDude zeker zo laten ;)

Idd, hij past erg mooi zo. Ik laat het ook lekker zo! Voorlopig ff geen upgrades meer voor mij (al heb ik dat vaker gezegd  :angel:)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: Madhouse on September 23, 2010, 08:02:19
Idd, hij past erg mooi zo. Ik laat het ook lekker zo! Voorlopig ff geen upgrades meer voor mij (al heb ik dat vaker gezegd  :angel:)
muhaha! :devil:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: The Vampire on September 23, 2010, 14:15:24
muhaha! :devil:

Wensen zijn er nog wel hoor  ;D

Maar op Rears en een Oppo zou ik niets anders kunnen bedenken. Rears zijn wel haalbaar aangezien KEF zijn nieuwe Q serie heeft aangekondigd en er maybe een leuke 2e hands set voorbij komt. De Oppo daarintegen is een erg mooi apparaat maar voorlopig te duur en mijn Panasonic doet het goed genoeg.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Waarom zou je eigenlijk een oppo willen wanneer je nog zo'n goede pana hebt?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: The Vampire on September 23, 2010, 14:20:05
Waarom zou je eigenlijk een oppo willen wanneer je nog zo'n goede pana hebt?

Omdat de Oppo gewoon een fantastisch apparaat is. Maar hij blijft gewoon te duur. Dus als er al een upgrade komt zullen het hoogst waarschijnlijk Rears zijn.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

fugazi_2009

Quote from: Madhouse on September 23, 2010, 14:21:13
Omdat de Oppo gewoon een fantastisch apparaat is. Maar hij blijft gewoon te duur. Dus als er al een upgrade komt zullen het hoogst waarschijnlijk Rears zijn.
Hij kost misschien veel, maar hij is niet duur  ;)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Nooff

Quote from: fugazi_2009 on September 23, 2010, 14:25:23
Hij kost misschien veel, maar hij is niet duur  ;)
Voor de één wel, voor de ander niet. Ik vind hem ten opzichte van de USA prijs ook "te duur" hier in NL. Het is gewoon jammer dat Oppo destijds de EU release gecancelled heeft.

Robbert54

Quote from: Madhouse on September 23, 2010, 14:21:13
Omdat de Oppo gewoon een fantastisch apparaat is. Maar hij blijft gewoon te duur. Dus als er al een upgrade komt zullen het hoogst waarschijnlijk Rears zijn.
Ja snap ik, maar in welk opzicht beter dan je pana? Als het gaat om audio dan ben je nog goedkoper uit met een dedicated cd speler. En aangezien je het ook had over streamen. Zie ik ( buiten het uiterlijk om) geen reden om voor een oppo te gaan.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: fugazi_2009 on September 23, 2010, 14:25:23
Hij kost misschien veel, maar hij is niet duur  ;)

Vind je? Mijn Panasonic was goedkoper  ;D

Maar voor een standaard Oppo BDP-83 ben je gewoon bijna € 800.- kwijt bij JvB, dat vind ik best duur!

Quote from: Nooff on September 23, 2010, 14:27:38
Voor de één wel, voor de ander niet. Ik vind hem ten opzichte van de USA prijs ook "te duur" hier in NL. Het is gewoon jammer dat Oppo destijds de EU release gecancelled heeft.

Idd ten opzichte van de USA is hij ook duur. Maargoed JvB en Livingcinema zijn de enige in NL die hem kunnen leveren dus kunnen ze ook hun eigen prijzen bepalen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Quote from: The Vampire on September 23, 2010, 14:29:49
Ja snap ik, maar in welk opzicht beter dan je pana? Als het gaat om audio dan ben je nog goedkoper uit met een dedicated cd speler. En aangezien je het ook had over streamen. Zie ik ( buiten het uiterlijk om) geen reden om voor een oppo te gaan.

Heb je ook wel een punt hoor. Qua beeld doet mijn Pana niet onder van een Oppo maar qua geluid wel. Het liefst heb ik toch 1 speler, dus vandaar die keuze. Maar nogmaals, hij is gewoon veels te duur in NL dus weet ik niet of hij er ooit gaat komen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Ja dat snap ik maar voor het geld van een oppo - de verkoop van je pana ( ga ik van uit) hou je behoorlijk wat over om qua streaming iets heel moois neer te zetten en dan hou je nog geld over. (probeer je niet te overtuigen hoor, maar denk even mee als je het goed vind)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: The Vampire on September 23, 2010, 14:38:25
Ja dat snap ik maar voor het geld van een oppo - de verkoop van je pana ( ga ik van uit) hou je behoorlijk wat over om qua streaming iets heel moois neer te zetten en dan hou je nog geld over. (probeer je niet te overtuigen hoor, maar denk even mee als je het goed vind)

Ik snap je punt! Feit is dat de Oppo gewoon een mooi apparaat is. Maar eerst maar gewoon lekker genieten zoals het nu is, ik mis niets dus upgrades zijn voorlopig ook niet nodig.

Heb weer een paar CDtje besteld op Amazon dus heb weer luister materiaal.  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

fugazi_2009

Quote from: Madhouse on September 23, 2010, 14:29:58
Vind je? Mijn Panasonic was goedkoper  ;D

Maar voor een standaard Oppo BDP-83 ben je gewoon bijna € 800.- kwijt bij JvB, dat vind ik best duur!


Je Pana kostte minder, maar of die ook goedkoper was is maar weer de vraag  ;) Duur versus goedkoop gaat natuurlijk niet om de absolute getallen (daar gaat het om bij kosten), maar om wat je er voor krijgt. Dus als je het puur over de prijs van 800 hebt dan kan je hem teveel vinden kosten, maar of die duur of goedkoop is staat daar los van. Wat Nooff zegt over de vergelijking met de US prijs is natuurlijk wel een punt. Hoewel je je daar ook niet om moet verkijken, voordat die vanuit de US hier staat komt er ook nog wel het een en ander bij.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

celerontje

#1023
Quote from: Madhouse on September 23, 2010, 14:29:58
Maar voor een standaard Oppo BDP-83 ben je gewoon bijna € 800.- kwijt bij JvB, dat vind ik best duur!
JVB is gewoon duur. ;)
Als je 'm bij Living Cinema besteld en de regiomod er zelf inzet, scheelt dat ca. 100 euro! (en dan heb je de SE versie!)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

CoSo

Quote from: fugazi_2009 on September 23, 2010, 15:32:41
Je Pana kostte minder, maar of die ook goedkoper was is maar weer de vraag  ;) Duur versus goedkoop gaat natuurlijk niet om de absolute getallen (daar gaat het om bij kosten), maar om wat je er voor krijgt. Dus als je het puur over de prijs van 800 hebt dan kan je hem teveel vinden kosten, maar of die duur of goedkoop is staat daar los van. Wat Nooff zegt over de vergelijking met de US prijs is natuurlijk wel een punt. Hoewel je je daar ook niet om moet verkijken, voordat die vanuit de US hier staat komt er ook nog wel het een en ander bij.
Dat klopt maar waarom is een Pronto dan goedkoper in US terwijl die in BE gemaakt worden.