Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Started by Madhouse, August 25, 2008, 13:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbert54

Quote from: Madhouse on September 15, 2010, 16:47:57
Zo vandaag mijn laatste dag vrij, morgen weer werken. Dat gaf me vandaag eens de tijd om mijn website grondig aan te pakken. Zie www.roykersbergen.nl


Je hebt een foto van Nessie!!! :clapping: :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: The Vampire on September 17, 2010, 23:46:55
die silhouet van die zwaan :D

Hahahaha nu je het zegt.....Hmmmm gaan we maar eens mailen naar SBS ofzo, zeggen dat ik Nessie gezien heb  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: Madhouse on September 17, 2010, 23:50:49
Hahahaha nu je het zegt.....Hmmmm gaan we maar eens mailen naar SBS ofzo, zeggen dat ik Nessie gezien heb  :D
die gaan er een speciale uitzending over maken :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: The Vampire on September 17, 2010, 23:55:32
die gaan er een speciale uitzending over maken :D

Voor minder als shownieuws met Evert Santegoed en Patty Brard doe ik het niet  :alien:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

#981
De Spikes zijn onder de subwoofer vandaan en het laag word er veel gecontroleerder van. Ik blijf nog wel kloten met het afstellen van de fase op high level, is toch best moeilijk om de sub zo af te stellen dat je niet meer hoort waar hij staat. Dit is volgens mij iets psychologisch omdat ik weet waar de sub staat en ook de neiging heb om gericht die kant op te luisteren. Blijft dus een moeilijk verhaal.

Inmiddels wel een Auralex Subdude besteld bij Roderick (Hifi123). Hoop hem deze week te verwachten (hij is op voorraad).  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

DVDGuy

Quote from: Madhouse on September 18, 2010, 23:51:36
Ik blijf nog wel kloten met het afstellen van de fase op high level, is toch best moeilijk om de sub zo af te stellen dat je niet meer hoort waar hij staat. Dit is volgens mij iets psychologisch omdat ik weet waar de sub staat en ook de neiging heb om gericht die kant op te luisteren. Blijft dus een moeilijk verhaal.

Roy, ik heb precies het zelfde "probleem"; heb er nu een tegel van 40x40 onder liggen en de spikes zitten er ook onder.
Ben benieuwd naar jouw ervaringen met de Auralex
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Madhouse

Quote from: DVDGuy on September 19, 2010, 11:27:15
Roy, ik heb precies het zelfde "probleem"; heb er nu een tegel van 40x40 onder liggen en de spikes zitten er ook onder.
Ben benieuwd naar jouw ervaringen met de Auralex

Ik heb er nu een Gramma onderliggen (geleend van Erik) en die doet eigenlijk precies het zelfde als de Subdude. Het laag is echt veel gecontroleerder, dus ik vind het een hele verbetering.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

DVDGuy

Heb je nu de spikes er weer onder zitten?
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

CoSo

Quote from: Madhouse on September 19, 2010, 13:01:25
Ik heb er nu een Gramma onderliggen (geleend van Erik) en die doet eigenlijk precies het zelfde als de Subdude. Het laag is echt veel gecontroleerder, dus ik vind het een hele verbetering.
Ben erg benieuwd naar je ervaring, denk ook aan een Subdude HD.
Er ligt nu bij mij een 40 x 40 tegel onder, is erg veel verschil.

Madhouse

Quote from: DVDGuy on September 19, 2010, 15:46:40
Heb je nu de spikes er weer onder zitten?

Nee de spikes zijn er onder vandaan, dat kwam het laag echt ten goede!

Quote from: CoSo on September 19, 2010, 16:28:21
Ben erg benieuwd naar je ervaring, denk ook aan een Subdude HD.
Er ligt nu bij mij een 40 x 40 tegel onder, is erg veel verschil.

Had ook een 40x40 tegel er onder liggen en vond het laag erg ongecontroleerd. Met de Gramma (Subdude is het zelfde maar dan kleiner) is het laag veel gecontroleerder. Ik had met een hardstenen plaat echt het gevoel dat laag de woonkamer niet in kwam en afgekapt werd, met de Gramma heb ik dat wel en op 1 of andere manier vloeit het laag gewoon op een mooiere manier weg.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

CoSo

Quote from: Madhouse on September 19, 2010, 16:40:11
Nee de spikes zijn er onder vandaan, dat kwam het laag echt ten goede!

Had ook een 40x40 tegel er onder liggen en vond het laag erg ongecontroleerd. Met de Gramma (Subdude is het zelfde maar dan kleiner) is het laag veel gecontroleerder. Ik had met een hardstenen plaat echt het gevoel dat laag de woonkamer niet in kwam en afgekapt werd, met de Gramma heb ik dat wel en op 1 of andere manier vloeit het laag gewoon op een mooiere manier weg.
het laag komt bij wel de kamer in  ;)

Madhouse

Quote from: CoSo on September 19, 2010, 16:42:18
het laag komt bij wel de kamer in  ;)

Als je niet het gevoel hebt dat je iets mist dan zou ik het dus lekker zo laten. Jij hebt ook een Front Fire woofer, dus een compleet andere situatie.
Ik miste hier gewoon echt wat en dat is met een Auralex plaatje mooi opgelost. ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

yorkie13

#989
leg voor de grap de subwoofer eens op de zijkant op de Auralex.
Dus met de woofer naar de voorkant gericht zodat je een FF subwoofer
krijgt

Madhouse

Quote from: RA SUBS on September 19, 2010, 16:49:20
leg voor de grap de subwoofer eens op de zijkant op de Auralex.
Dus met de woofer naar de voorkant gericht zodat je een FF subwoofer
krijgt

Kan me wel voorstellen dat het nog meer de kamer in komt. Zat het voor de grap wel een keer proberen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Als het goed is komt de Auralex Subdude vanmiddag binnen!! Vanavond weer wat te spelen als ik thuis ben  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

#992
Even een vraagje m.b.t. Vibrapods. Ik zou ze graag eens willen testen maar heb ik voor een speler van ongeveer 3.5/4kg Model 2 (1.81 To 3.62kg) nodig of Model 3 (3.62 To 5.44kg)?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

DVDGuy

Quote from: Madhouse on September 21, 2010, 14:45:46
Even een vraagje m.b.t. Vibrapods. Ik zou ze graag eens willen testen maar heb ik voor een speler van ongeveer 3.5/4kg Model 2 (1.81 To 3.62kg) nodig of Model 3 (3.62 To 5.44kg)?

Hey, wel de onderwerpen één voor één afhandelen he  ;D ;)

We willen weten wat de Auralex bij jou doet  :D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Madhouse

#994
Quote from: DVDGuy on September 21, 2010, 15:30:38
Hey, wel de onderwerpen één voor één afhandelen he  ;D ;)

We willen weten wat de Auralex bij jou doet  :D

Als het goed is komt hij vanmiddag (als de buurman hem aanneemt) en kan ik vanavond spelen. Je bent de eerste die het mag lezen dan  ;D

Al heb ik wel het vermoeden dat hij het zelfde doet als de Gramma  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

erik s.

Quote from: Madhouse on September 21, 2010, 15:34:16

Al heb ik wel het vermoeden dat hij het zelfde doet als de Gramma  ;)

dat weet ik wel zeker...  O0
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Komt ie: Subdude ligt onder de subwoofer nu en totaal geen verschil qua geluid met de Gramma, hij is alleen wat kleiner!

De Gramma vond ik een behoorlijke vooruitgang, het laag werd strakker, het laag vloeide mooier af en het klonk veel minder droog! Met de Subdude klinkt het precies het zelfde, alleen staat het een stukje mooier.  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

vraagt weer om een foto natuurlijk :satisfied:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: The Vampire on September 21, 2010, 19:58:02
vraagt weer om een foto natuurlijk :satisfied:

Komt er aan, alleen niet vanavond  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub