Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Started by Madhouse, August 25, 2008, 13:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HTip

Quote from: Madhouse on September 14, 2010, 17:41:29
Laat haar dit maar niet lezen. Ik zal vandeweek ook wel even een foto plaatsen van het compromis wat ik heb moeten sluiten voor de fronts  ;D
Annet vond het heel erg mooi (not!), dus ik mag gewoon de Gramma houden. Wordt in mijn geval waarschijnlijk een GreatGramma ;)

Ben benieuwd naar de foto :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: HTip on September 14, 2010, 17:53:02
Annet vond het heel erg mooi (not!), dus ik mag gewoon de Gramma houden. Wordt in mijn geval waarschijnlijk een GreatGramma ;)

Ben benieuwd naar de foto :P

Femke vond de stenen plaat ook niets, dus de Gramma zal ze ook wel niets vinden.

Ik zal je een kleine hint geven: Behang  ;)

(zal morgen bij daglicht wel ff een foto maken)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

:D Ik zie het helemaal voor me. Roze behang met bloemetjesmotief :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: HTip on September 14, 2010, 17:58:20
:D Ik zie het helemaal voor me. Roze behang met bloemetjesmotief :D

Je zit een heeeeeeeel eind in de goede richting, er zitten namelijk ook nog vogels in.  :D
Zijn gelukkig niet van die hele kleine bloemetjes en het is gelukkig maar een muurtje van 2 meter.

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Ik kon het niet laten om nu al een foto te maken. De licht omstandigheden zijn beroerd maar hij is toch duidelijk.

Ow en het is niet zomaar behang, het is Designers Guild behang en kost 70 euro :crazy: per rol (we hadden er 2 nodig)

Zie hier het compromis wat ik heb moeten sluiten voor mijn hobby:


Eerlijk is eerlijk, je moet wat voor je hobby overhebben.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Zit ik net in mijn CD lade te kijken en wat blijkt tot mijn verbazing, ik heb gewoon het King of pop album (2CD) van Michael Jackson. Ook het liedje 'The Way You Make Me Feel' staat er op. Volgens Philip (na een tip van Bjorn) het idiale liedje (de intro) om de fase van je subwoofer goed te kunnen bepalen. Hij heeft gelijk, de intro loopt nu naadloos in elkaar over zonder dat je hoort waar de bas vandaan komt. Dus de fase zou nu helemaal goed moeten staan. Ook ff lekker zitten luisteren naar MJ en zelfs dat klinkt gewoon lekker hier op mijn set, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo graag ga zitten voor MJ (af en toe op de radio is een liedje wel lekker). Weer een album er bij om lekker te gaan zitten luisteren  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Quote from: Madhouse on September 14, 2010, 18:11:21
Ik kon het niet laten om nu al een foto te maken. De licht omstandigheden zijn beroerd maar hij is toch duidelijk.

Ow en het is niet zomaar behang, het is Designers Guild behang en kost 70 euro :crazy: per rol (we hadden er 2 nodig)

Zie hier het compromis wat ik heb moeten sluiten voor mijn hobby:


Eerlijk is eerlijk, je moet wat voor je hobby overhebben.
Ik bijna nog liever een mes in mijn arm zetten! :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :baaa: :baaa: :baaa: :baaa: :baaa: :baaa: :baaa: :baaa: :baaa: :baaa: :o :o :o :o :o :o :o :o :o
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Quote from: Madhouse on September 14, 2010, 18:11:21
Ik kon het niet laten om nu al een foto te maken. De licht omstandigheden zijn beroerd maar hij is toch duidelijk.

Ow en het is niet zomaar behang, het is Designers Guild behang en kost 70 euro :crazy: per rol (we hadden er 2 nodig)

Zie hier het compromis wat ik heb moeten sluiten voor mijn hobby:


Eerlijk is eerlijk, je moet wat voor je hobby overhebben.

Maar ach, jij hebt je center en subwoofer :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Madhouse on September 14, 2010, 19:02:29
Zit ik net in mijn CD lade te kijken en wat blijkt tot mijn verbazing, ik heb gewoon het King of pop album (2CD) van Michael Jackson. Ook het liedje 'The Way You Make Me Feel' staat er op. Volgens Philip (na een tip van Bjorn) het idiale liedje (de intro) om de fase van je subwoofer goed te kunnen bepalen. Hij heeft gelijk, de intro loopt nu naadloos in elkaar over zonder dat je hoort waar de bas vandaan komt. Dus de fase zou nu helemaal goed moeten staan. Ook ff lekker zitten luisteren naar MJ en zelfs dat klinkt gewoon lekker hier op mijn set, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo graag ga zitten voor MJ (af en toe op de radio is een liedje wel lekker). Weer een album er bij om lekker te gaan zitten luisteren  ;D

Goed gedaan! Die jongens van BB&G weten wel hoe ze een set moeten instellen :worship:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: The Vampire on September 14, 2010, 19:15:03
gaaf dat behang!!! :worship:

Hmmmm vrouwelijke trekjes?  ;D

Quote from: HTip on September 14, 2010, 19:35:39
Maar ach, jij hebt je center en subwoofer :D

Zo zie ik het ook hoor. Ik vond het een compromis wel waard en dat behang brengt wel een beetje kleur in huis.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Quote from: HTip on September 14, 2010, 19:36:22
Goed gedaan! Die jongens van BB&G weten wel hoe ze een set moeten instellen :worship:

Dat hun het weten geloof ik meteen, maar ik had er meer moeite mee. Maar MJ is wel een goede uitkomst idd!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: Madhouse on September 14, 2010, 19:36:58
Hmmmm vrouwelijke trekjes?  ;D

Zo zie ik het ook hoor. Ik vond het een compromis wel waard en dat behang brengt wel een beetje kleur in huis.  ;)
ehmmm.. schoenentik, veel tassen, kledingtik gek op koken... nee joh hoe kom je erbij :D

maar ik vind het serieus juist heel gaaf! vooral met die vloer en zo'n stoere witte trap ernaast! Je bijna vrouw heeft smaak :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

#938
Quote from: Madhouse on September 14, 2010, 19:37:33
Dat hun het weten geloof ik meteen, maar ik had er meer moeite mee. Maar MJ is wel een goede uitkomst idd!  ;)

Zij doen het (afstellen van sets) nét iets vaker :D Met de SMS kreeg ik die tip met een instructie en ik was verbaasd dat het daarmee zo goed hoorbaar is. Zo hebben ze nog andere tips voor het afstellen van de surroundbubble, toe-in, etc.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: The Vampire on September 14, 2010, 19:39:57
ehmmm.. schoenentik, veel tassen, kledingtik gek op koken... nee joh hoe kom je erbij :D

maar ik vind het serieus juist heel gaaf! vooral met die vloer en zo'n stoere witte trap ernaast! Je bijna vrouw heeft smaak :thumbs-up:

Ja smaak heeft ze zeker wel. Ik bemoei me ook verder niet zo met de inrichting, dat doet zij. Ik zeg soms wel of ik iets wel of niet mooi vind. ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Quote from: HTip on September 14, 2010, 19:41:29
Zij doen het (afstellen van sets) nét iets vaker :D Met de SMS kreeg ik die tip met een instructie en ik was verbaasd dat het daarmee zo goed hoorbaar is. Zo hebben ze nog andere tips voor het afstellen van de surroundbubble, toe-in, etc.

Idd het is ook hun vak. Maar wel handig dat die tips hier ook voorbij komen  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Zo hebben anderen er ook wat aan. En dat is precies het bestaansrecht van een forum :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Quote from: Madhouse on September 14, 2010, 19:41:38
Ja smaak heeft ze zeker wel. Ik bemoei me ook verder niet zo met de inrichting, dat doet zij. Ik zeg soms wel of ik iets wel of niet mooi vind. ;D
vind je dit niet mooi dan? denk dat ik de enige man ben die dit mooi vind :P Ja Jeka misschien ook nog.

Quote from: HTip on September 14, 2010, 19:44:24
Zo hebben anderen er ook wat aan. En dat is precies het bestaansrecht van een forum :thumbs-up:
ja en elkaar aansteken met het virus zodat de sponsoren nog veel meer centjes kunnen verdienen ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: The Vampire on September 14, 2010, 19:47:26
vind je dit niet mooi dan? denk dat ik de enige man ben die dit mooi vind :P Ja Jeka misschien ook nog.

Ik vind het ook wel mooi hoor, brengt lekker kleur in de kamer. Maar het had niet perse gehoeven van mij.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

JeKa

Quote from: The Vampire on September 14, 2010, 19:39:57
ehmmm.. schoenentik, veel tassen, kledingtik gek op koken... nee joh hoe kom je erbij :D

maar ik vind het serieus juist heel gaaf! vooral met die vloer en zo'n stoere witte trap ernaast! Je bijna vrouw heeft smaak :thumbs-up:

Ik kan het behang ook wel waarderen, het zijn alleen mijn kleuren niet. Aangezien ik dezelfde "afwijkingen" als Robbert heb ben ik bang dat er een verband is... :D

Madhouse

Quote from: JeKa on September 14, 2010, 19:51:46
Ik kan het behang ook wel waarderen, het zijn alleen mijn kleuren niet. Aangezien ik dezelfde "afwijkingen" als Robbert heb ben ik bang dat er een verband is... :D

Zijn jullie niet een uit elkaar getrokken tweeling ofzo? Hebben jullie niet stiekum beiden een medaillon om de nek hangen?  ;D

Maar eerlijk gezegd kan ik het behang ook wel waarderen hoor, maar het was niet mijn keuze geweest. ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

nou weet ik wat dat ding om mijn nek is!

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JeKa

#947
Quote from: The Vampire on September 14, 2010, 20:25:56
nou weet ik wat dat ding om mijn nek is!



Ik heb er een Svarovski in laten zetten, lelijk ding, past totaal niet bij m'n outfits....

Robbert54

Quote from: JeKa on September 14, 2010, 20:42:05
Ik heb er een Svarovski in laten zetten, lelijk ding, past totaal niet bij m'n outfits....
als het iets is wat je altijd draag altijd voor een mooi neutrale kleur gaan. kan overal bij.....
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JeKa

Quote from: The Vampire on September 14, 2010, 21:07:24
als het iets is wat je altijd draag altijd voor een mooi neutrale kleur gaan. kan overal bij.....

Azuurblauw laat mijn ogen en gebronsde huid altijd goed uitkomen.