Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Started by Madhouse, August 25, 2008, 13:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CoSo

Quote from: The Vampire on September  1, 2010, 23:27:10
maar dan had ik er natuurlijk ook wel even een uitleg bij gegeven waarom ik het oneens was en daarbij zal ik Philip op HT gebied niet snel tegenspreken, kan eerder nog een hoop van hem leren ;)
+1

Madhouse

Conclusie: Een betere netkabel is een must en ik moet mensen van het HT forum op mijn bruiloft uitnodigen.....Ik wil graan B&W Nautilus 803's in Black Ash  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: Madhouse on September  1, 2010, 23:28:34
Conclusie: Een betere netkabel is een must en ik moet mensen van het HT forum op mijn bruiloft uitnodigen.....Ik wil graan B&W Nautilus 803's in Black Ash  ;D
:clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Quote from: The Vampire on September  1, 2010, 23:24:45
huh nee dezelfde! in mijn ogen staat deze  :withstupid: voor ik ben het eens met ehm.. nah ja je weet wel :D in het vervolg doe ik ook wel: +1 :D

Hoeft niet hoor. Ik begreep het alleen ff verkeerd. Is ook al laat :sleepy:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: The Vampire on September  1, 2010, 23:27:10
maar dan had ik er natuurlijk ook wel even een uitleg bij gegeven waarom ik het oneens was en daarbij zal ik Philip op HT gebied niet snel tegenspreken, kan eerder nog een hoop van hem leren ;)

:blush: Guys, zometeen ga ik naast mijn schoenen lopen... :D Maar bedankt voor de complimenten. Ik leer ook elke dag weer van anderen. Dat is het leuke van dit forum en ook zo verslavend en slecht voor je spaarrekening :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Madhouse on September  1, 2010, 23:28:34
Conclusie: Een betere netkabel is een must en ik moet mensen van het HT forum op mijn bruiloft uitnodigen.....Ik wil graan B&W Nautilus 803's in Black Ash  ;D
:clapping:

Zou ik niet doen, want dan moet je je fronts en center ook weer upgraden :tongue2:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: HTip on September  1, 2010, 23:31:59
:blush: Guys, zometeen ga ik naast mijn schoenen lopen... :D Maar bedankt voor de complimenten. Ik leer ook elke dag weer van anderen. Dat is het leuke van dit forum en ook zo verslavend en slecht voor je spaarrekening :o

Welke spaarrekening?

Quote from: HTip on September  1, 2010, 23:32:38
:clapping:

Zou ik niet doen, want dan moet je je fronts en center ook weer upgraden :tongue2:

Ze kunnen toch gewoon met een complete set aankomen  :angel:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

jij bent lekker bezig vandaag! :clapping:

forum is groot zat!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Quote from: Madhouse on September  1, 2010, 23:33:18
Welke spaarrekening?
die waar je eigenlijk geld op moet hebben staan voor moeilijkere tijden... :-X

Quote from: Madhouse on September  1, 2010, 23:33:18
Ze kunnen toch gewoon met een complete set aankomen  :angel:
Dat was ik even vergeten  :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: The Vampire on September  1, 2010, 23:35:21
jij bent lekker bezig vandaag! :clapping:

forum is groot zat!

Upgrade virus he, doet rare dingen met je! Maar ik ben tevreden zo hoor, en hoef geen B&W's. Enkel nog een keer KEF IQ10 Rears en Roy is klaar.....(wat zal het leven daarna saai worden)  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

CoSo

Quote from: Madhouse on September  1, 2010, 23:33:18
Ze kunnen toch gewoon met een complete set aankomen  :angel:
In dat geval ga ik ook trouwen.  ;D

Robbert54

Quote from: Madhouse on September  1, 2010, 23:38:52
Upgrade virus he, doet rare dingen met je! Maar ik ben tevreden zo hoor, en hoef geen B&W's. Enkel nog een keer KEF IQ10 Rears en Roy is klaar.....(wat zal het leven daarna saai worden)  ;D
en dat geloof je zelf?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: HTip on September  1, 2010, 23:38:10
die waar je eigenlijk geld op moet hebben staan voor moeilijkere tijden... :-X

Ow daar is die dus voor.....

Gelukkig heb ik een eigen potje (upgrade potje) maar die is nu helaas leeg  :(
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Quote from: The Vampire on September  1, 2010, 23:40:09
en dat geloof je zelf?

Men zegt altijd, zolang je het maar vaak genoeg roept ga je het vanzelf geloven  :blink:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: Madhouse on September  1, 2010, 23:41:28
Men zegt altijd, zolang je het maar vaak genoeg roept ga je het vanzelf geloven  :blink:
:D volgens mij werkt dat bij onze hobby dan weer net niet.  ;) eerder een verandering van prioriteit.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: The Vampire on September  1, 2010, 23:45:14
:D volgens mij werkt dat bij onze hobby dan weer net niet.  ;) eerder een verandering van prioriteit.

Daar heb je ook weer een punt....

Ach ja, upgraden is leuk maar ik ben echt wel heel erg tevreden met wat ik nu heb. Dat had ik in het begin van het jaar niet durven dromen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

En dat is nou het leuke van onze hobby. Af en toe komen er aanbiedingen voorbij waar je geen nee tegen kunt zeggen. Kan veel gebeuren in een jaar...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

en dan ook nog trouwen met de vrouw van je dromen! Roy je bent een gezegend man :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: HTip on September  1, 2010, 23:51:12
En dat is nou het leuke van onze hobby. Af en toe komen er aanbiedingen voorbij waar je geen nee tegen kunt zeggen. Kan veel gebeuren in een jaar...

Idd, maar soms moet je ook nee kunnen zeggen en dat is moeilijk.

Quote from: The Vampire on September  1, 2010, 23:51:53
en dan ook nog trouwen met de vrouw van je dromen! Roy je bent een gezegend man :D

Ja ik ben zeker gezegend...waardeer ook zeker wat ik heb  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: Madhouse on September  1, 2010, 23:53:17
Idd, maar soms moet je ook nee kunnen zeggen en dat is moeilijk.

dat gaat bij mij gelukkig vrij makkelijk momenteel, maar is ook een kwestie van prioriteit :dry:

QuoteJa ik ben zeker gezegend...waardeer ook zeker wat ik heb  ;)

helemaal top :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

mimic

Veel plezier met de sub! Ik voel me een beetje... leeg nu :)
KEF LS50W - Velodyne DD12

Madhouse

Quote from: mimic on September  2, 2010, 00:01:38
Veel plezier met de sub! Ik voel me een beetje... leeg nu :)

Thnx! Maar jouw leegte zal snel gevuld worden met iets meer laag....  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Quote from: Martijn90 on September  2, 2010, 13:31:22
Gefeliciteerd, erg mooie aankoop weer! :)

Thnx!  ;D

Hij staat inmiddels al op zijn plek (enige plek waar hij kan staan) en ik ga hem vanmiddag even goed afstellen (dan ben ik alleen thuis). Vanmorgen wel ff transformers 2 opgezet en een beetje zitten spelen met de instellingen maar een dB meter er bij is wel noodzakelijk samen met de AVIA setup DVD.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Valkyrie

Quote from: Madhouse on September  2, 2010, 14:08:44
Thnx!  ;D

Hij staat inmiddels al op zijn plek (enige plek waar hij kan staan) en ik ga hem vanmiddag even goed afstellen (dan ben ik alleen thuis). Vanmorgen wel ff transformers 2 opgezet en een beetje zitten spelen met de instellingen maar een dB meter er bij is wel noodzakelijk samen met de AVIA setup DVD.

Foto's!!!!!  8)

Veel plezier met je nieuwe aanwinst! ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster