Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Started by Madhouse, August 25, 2008, 13:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Madhouse

Er staat vandaag weer een mooie upgrade op het programma....Ik moet er vanavond even een stukje voor rijden (2 uurtjes) maar het is het zeker waard  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Dirc


CoSo


Madhouse

 :-X  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

mimic

KEF LS50W - Velodyne DD12

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sjaudio


Madhouse

Ik kom net binnen!!

Na een reis van 2uur richting het mooie Winschoten kwam ik bij Mimic aan, even genoten van een bakje koffie en wat HT talk met Mimic en zijn broertje. Daarna zijn deticated ruimte bekeken en zitten luisteren naar waar ik eigenlijk voor kwam. Weer 2uur richting huis gereden met een mooie BK Gemini II in Satin Black en een 3cm dikke hardstenen plaat in de auto. Weer een mooie aanwinst voor mijn woonkamer. Morgen ga ik hem aansluiten en dan komen er ook foto's.

Voor nu even een foto van Mimic geleend


Mimic, thnx voor het bakje koffie en de mooie subwoofer!  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Een nieuwe sub roept wel een vraag bij me op: Heeft een betere voedingskabel veel nut bij een sub?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Quote from: CoSo on September  1, 2010, 10:43:02
gefeliciteerd met de BK Gemini II  ;D

+1

Dat is weer snel gegaan! En dat een paar maanden je nog aan het dubben was over een centerspeaker :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: HTip on September  1, 2010, 23:14:14
+1

Dat is weer snel gegaan! En dat een paar maanden je nog aan het dubben was over een centerspeaker :D

Tja, laten we het maar houden op het grote nadeel van het forum  ;D

Kon deze niet laten lopen voor deze prijs. Was wel ff 4 uurtjes sturen waard  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Quote from: Madhouse on September  1, 2010, 23:12:01
Een nieuwe sub roept wel een vraag bij me op: Heeft een betere voedingskabel veel nut bij een sub?

Een betere voedingskabel heeft naar mijn mening altijd zin. Hoe beter de stroom hoe beter het signaal...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: HTip on September  1, 2010, 23:18:51
Een betere voedingskabel heeft naar mijn mening altijd zin. Hoe beter de stroom hoe beter het signaal...

Dat was ook mijn idee, maar wilde ff de mening van de experts  ;)

Word weer knutselen vandeweek  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: HTip on September  1, 2010, 23:18:51
Een betere voedingskabel heeft naar mijn mening altijd zin. Hoe beter de stroom hoe beter het signaal...
:withstupid:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Quote from: Madhouse on September  1, 2010, 23:16:17
Tja, laten we het maar houden op het grote nadeel van het forum  ;D

Kon deze niet laten lopen voor deze prijs. Was wel ff 4 uurtjes sturen waard  ;)

Ik weet er alles van. Ik heb ook heel Nederland en België afgecrossed :popcorn:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: HTip on September  1, 2010, 23:20:17
Ik weet er alles van. Ik heb ook heel Nederland en België afgecrossed :popcorn:

Ik ben wel moe, maar zou het zo weer doen. Moet alleen nog rears, maar daar zal ik echt mee moeten wachten tot na de bruiloft.... :(
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Quote from: Madhouse on September  1, 2010, 23:19:49
Dat was ook mijn idee, maar wilde ff de mening van de experts  ;)
:blush:

Quote from: Madhouse on September  1, 2010, 23:19:49
Word weer knutselen vandeweek  :pompom:
Heb je weer wat te doen ;)

@Robbert: Je hebt een andere mening?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Madhouse on September  1, 2010, 23:21:22
Ik ben wel moe, maar zou het zo weer doen. Moet alleen nog rears, maar daar zal ik echt mee moeten wachten tot na de bruiloft.... :(
Vraag je die toch gewoon ipv een servies :tongue2:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: HTip on September  1, 2010, 23:22:53
Heb je weer wat te doen ;)

Eerst de boel morgen maar aansluiten en dan af gaan stellen zowel in Stereo als Surround. Daar heb ik denk ik nog een hele klus aan...

Quote from: HTip on September  1, 2010, 23:23:36
Vraag je die toch gewoon ipv een servies :tongue2:

Das wel een goede  :laugh:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: HTip on September  1, 2010, 23:22:53
:blush:
Heb je weer wat te doen ;)

@Robbert: Je hebt een andere mening?
huh nee dezelfde! in mijn ogen staat deze  :withstupid: voor ik ben het eens met ehm.. nah ja je weet wel :D in het vervolg doe ik ook wel: +1 :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

CoSo

Quote from: Madhouse on September  1, 2010, 23:21:22
Ik ben wel moe, maar zou het zo weer doen. Moet alleen nog rears, maar daar zal ik echt mee moeten wachten tot na de bruiloft.... :(
Een paar HT vrienden op de bruiloft en je hebt zo je rears.  ;D

Madhouse

Quote from: CoSo on September  1, 2010, 23:24:54
Een paar HT vrienden op de bruiloft en je hebt zo je rears.  ;D

Voel je je geroepen?  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

CoSo

Quote from: The Vampire on September  1, 2010, 23:24:45
huh nee dezelfde! in mijn ogen staat deze  :withstupid: voor ik ben het eens met ehm.. nah ja je weet wel :D in het vervolg doe ik ook wel: +1 :D
Ik las het ook anders  :-[

Robbert54

Quote from: CoSo on September  1, 2010, 23:24:54
Een paar HT vrienden op de bruiloft en je hebt zo je rears.  ;D
dat wou ik net gaan zeggen! oh ja: +1 ;)


nodig wat ht'ers uit en je set is compleet :smile:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Quote from: CoSo on September  1, 2010, 23:25:51
Ik las het ook anders  :-[
maar dan had ik er natuurlijk ook wel even een uitleg bij gegeven waarom ik het oneens was en daarbij zal ik Philip op HT gebied niet snel tegenspreken, kan eerder nog een hoop van hem leren ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo