Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Started by Madhouse, August 25, 2008, 13:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Madhouse

Quote from: Dynky on May 30, 2010, 20:51:10
je lijkt je vriendin wel, die weet het ook altijd beter
owja...dat doet ze dus ook echt, blijkbaar  :D

Wat bedoel je?

Quote from: Xander32 on May 30, 2010, 20:52:51
Strakke actie van jouw vriendin, echt een verrassing dunkt me. Veel plezier ermee!

Sander.

Ja was zeker een grote verrassing ;D

Quote from: The Vampire on May 30, 2010, 20:54:55
wat een mooi actie van zowel je vriendin als van Philip! ze steunt je dus wel in je hobby :pompom:

en alvast gefeliciteerd natuurlijk!!

Ze steunt me zeker in de hobby, had dit niet verwacht. Keek ook echt mijn ogen uit toen ik hem uitpakte ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Quote from: HTip on May 30, 2010, 21:00:02
(Alvast) gefeliciteerd met je verjaardag, Roy! :pompom: en natuurlijk ook met de KEF Center :tongue2:
Heel veel plezier ermee en je aanstaande is echt een om (van) te houden :wub:

En ja ik heb nog 1,5m W&M over. Stuur ik deze week naar je toe ;)

Thnx! Is er zeker 1 om (van) te houden :wub:

Stuur me even een PM wat ik aan je over moet maken voor de kabel!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Quote from: Madhouse on May 30, 2010, 21:04:55
Thnx! Is er zeker 1 om (van) te houden :wub:

Stuur me even een PM wat ik aan je over moet maken voor de kabel!
PM is onderweg ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Valkyrie

Even alles teruggelezen en wat een gave actie van je vriendin! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag (en natuurlijk je aanwinst)! :pompom:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Madhouse

Quote from: Valkyrie on May 30, 2010, 21:50:37
Even alles teruggelezen en wat een gave actie van je vriendin! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag (en natuurlijk je aanwinst)! :pompom:

Thnx! Zeker een strakke actie van mijn vriendin!

Even wachten op de W&M kabel die HTip op stuurt en dan nog 2 bananen aanschaffen waar 2 kabeltjes in passen (versterker kant) en dan gaan we beginnen. Ben erg benieuwd hoe het nu gaat klinken.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Hele toffe actie inderdaad, alvast gefeliciteerd! Toch leuk om te zien dat dit de center is waar ik je toen op wees  :laugh:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Quote from: Martijn90 on May 30, 2010, 21:59:00
Hele toffe actie inderdaad, alvast gefeliciteerd! Toch leuk om te zien dat dit de center is waar ik je toen op wees  :laugh:

Ja idd, jij was de gene die er mee kwam. Ik wilde hem in eerste instantie ook kopen maar had zoiets van eerst maar ff mijn geld appart zetten voor de bruiloft en daarna zien we wel verder. Ik vertelde mijn vriendin ook 2 dagen later dat die was gereserveerd en zei ook dat er wel weer een keer een andere voorbij kwam. Zij zei heel droog, ja dat is jammer dan, maar ondertussen wist ze wel beter  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Mooi hoor  ;D Knap dat ze zich goed kon houden ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Quote from: Madhouse on May 30, 2010, 22:04:26
Ja idd, jij was de gene die er mee kwam. Ik wilde hem in eerste instantie ook kopen maar had zoiets van eerst maar ff mijn geld appart zetten voor de bruiloft en daarna zien we wel verder. Ik vertelde mijn vriendin ook 2 dagen later dat die was gereserveerd en zei ook dat er wel weer een keer een andere voorbij kwam. Zij zei heel droog, ja dat is jammer dan, maar ondertussen wist ze wel beter  ;D
Ga maar eens teruglezen in je topic, vooral toen je vroeg of je je center of je sub moest upgraden. En dan speciaal naar de posts van Robke (zat ook in het complot ;)) en mij :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Dirk

Quote from: Madhouse on May 30, 2010, 21:03:43
Wat bedoel je?
zoals je zelf al aangaf, wou je die center zelf ook kopen...maar besliste je om eerst wat geld opzij te zetten voor de bruiloft.
gelukkig was er dan je vriendien, die wel beter wist
je boft heel erg, met allebei  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirc

Vet kado Roy!!!!

Ik zal het mailadres van mijn vriendin ook eens spammen tegen de tijd dat ik jarig ben 8)

Robbert54

Quote from: Dirc I on May 30, 2010, 22:23:30
Vet kado Roy!!!!

Ik zal het mailadres van mijn vriendin ook eens spammen tegen de tijd dat ik jarig ben 8)
jij was ook nog bezig met een center toch :devil:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Juist, maar die is schaarser zover ik zie.

Offertes van winkels moet ik ook nog krijgen......zal wel weer een rib zijn uit mn lijf. Wist niet dat ik zoveel ribben had...

Madhouse

Quote from: HTip on May 30, 2010, 22:11:18
Ga maar eens teruglezen in je topic, vooral toen je vroeg of je je center of je sub moest upgraden. En dan speciaal naar de posts van Robke (zat ook in het complot ;)) en mij :D

Ga ik zo ff doen  ;D

Quote from: Dirc I on May 30, 2010, 22:23:30
Vet kado Roy!!!!

Ik zal het mailadres van mijn vriendin ook eens spammen tegen de tijd dat ik jarig ben 8)

Hahahahahaha kom maar op  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

CoSo

Ben benieuwd wat ik morgen krijg  ;)

Madhouse

Quote from: Robke on May 17, 2010, 18:52:43
Ik vind de Q6C ook erg lekker klinken al heb ik nooit een IQ6C gehoord.
Ik zou wel eerst de subwoofer upgraden, dat is toch een erg belangrijk onderdeel in een HT. :)

Jij ook nog bedankt voor het complot  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

CoSo


Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Ghosty J

Van harte gefeliciteerd!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Valkyrie

Vandaag is de dag, van harte gefeliciteerd!!!
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Onne


Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT