Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Started by Madhouse, August 25, 2008, 13:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

blue-eyes

Er is in Utrecht een bedrijf die ze verhuurd, ben de naam even kwijt.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

denoontje


MartijnR

Quote from: Blue-Eyes I on March 29, 2010, 11:52:25
gefeliciteerd!


p.s. een collega koste dit 1000 euro.

Voor dat bedrag kun je heel mooie audio-upgrades maken of wat software kopen, of trouwringen natuurlijk .

Martijn
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: The Vampire on April 14, 2010, 03:03:48
hoe bevallen de kabels??

picture?? :lookaround:

Zal ff foto's maken, komt goed! Ze zien er het zelfde uit als de jouwe  ;D

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

squeek

proficiat met je trouwplannen. Leuk om te horen. ben nu zelf bijna een jaar getrouwd en tjonge wat gaat het snel. geniet er maar van.


greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: Madhouse on April 22, 2010, 14:36:00
Speciaal voor Robbert (onze vampier)


;D wederom weer errug netjes gedaan! :worship:

nu nog een luister review  :popcorn: :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Madhouse

Quote from: Blue-Eyes on April 22, 2010, 19:57:40
En alweer een update zie ik, jij gaat ook maar door he ;)

Hahahahaha moet wat he  ;D

Maar alleen nog nieuwe fronts en de stroom aanpakken en dan ben ik voorlopig wel ff klaar  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Quote from: The Vampire on April 22, 2010, 16:34:06
;D wederom weer errug netjes gedaan! :worship:

nu nog een luister review  :popcorn: :D

Ik heb ze nog niet aangesloten. Wil eerst wachten op de nieuwe speakers (die snel gaan komen hoop ik), anders moet ik weer de hele kast wegtrekken (klote werk). Dus straks alles in 1 keer goed.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Trouwens, trouwen in een Ferrari gaat het niet worden. Simpelweg te duur voor wat je krijgt. Er zijn wel mogelijkheden dat je de auto zelf op haalt en dus een stukje kunt rijden en na de bruiloft word hij weer opgehaald maar dan ben je echt aan de beurt qua kosten. Gelukkig stelde een vriendin van mij voor om in de oldtimer van haar vader (oude Mercedes) te trouwen. Dat kost me hooguit een vergoeding voor haar vader. Scheelt toch wel weer in de kosten omdat we toch wel een max. budget vast willen stellen voor de hele trouwerij. Trouwen is echt big business, als je ziet wat voor enorme bedragen ze overal voor vragen. We geven dat geld liever aan andere dingen uit  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Quote from: celerontje on April 22, 2010, 21:07:31
Was kost zo'n Ferrari gedoetje dan?

Verschilt per bedrijf en wat je zelf wilt. Het goedkoopste is dat hun de Ferrari brengen, jij trouwt er in en dan nemen ze hem weer mee. Dan ben je rond de 600 euro kwijt. Wil je hem ophalen, trouwen, en dan word hij weer opgehaald dan ben je het dubbele kwijt. Ik ben een Ferrari fan in hart en nieren maar zo'n enorm bedrag heb ik er gewoon niet voor over. Mijn kans om ooit nog eens een Ferrari te rijden (want daar gaat het grotendeels om) komt nog wel  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Where love goes also goes money! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

denoontje

Quote from: Madhouse on April 22, 2010, 21:04:48
Trouwen is echt big business, als je ziet wat voor enorme bedragen ze overal voor vragen. We geven dat geld liever aan andere dingen uit  ;)


Dit is een van de redenen waarom ik niet wil trouwen...ga liever lekker op vakantie of koop wat HT spullen ;-)

JeKa

Quote from: denoontje on April 23, 2010, 09:01:42

Dit is een van de redenen waarom ik niet wil trouwen...ga liever lekker op vakantie of koop wat HT spullen ;-)

Eens! (maar wie weet kom ik daar nog eens op terug wanneer ik verliefd ben op een vrouw die het echt graag wil..... :lookaround:)

Madhouse

Quote from: JeKa on April 23, 2010, 15:06:43
Eens! (maar wie weet kom ik daar nog eens op terug wanneer ik verliefd ben op een vrouw die het echt graag wil..... :lookaround:)

Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie ook zo iets had van wat een duur feest. Maar ik vind het toch wel een bijzonder moment in mijn leven en hoe meer ik er mee bezig ben (plannen ed.), hoe meer zin ik er in heb.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Valkyrie

Quote from: Madhouse on April 23, 2010, 15:17:07
Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie ook zo iets had van wat een duur feest. Maar ik vind het toch wel een bijzonder moment in mijn leven en hoe meer ik er mee bezig ben (plannen ed.), hoe meer zin ik er in heb.

Gaaf hoor! Mijn broer is ruim 6 maanden geleden getrouwd en het is toch wel een erg speciale dag! Hopelijk dat ook de dingen meezitten die je niet kan plannen! (weer, verkeer, aswolk, etc)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

geef mij maar een bruiloft ipv een vakantie of HT spul. ik wil absoluut trouwen wanneer de tijd daar is. en de vrouw... :plain:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

squeek

je trouwdag is (hopelijk) erg fijn. beetje raar vergelijk met het aankopen van ht spullen. als je echt gellukkig bent met je partner dan lijkt het me gek dat je ht nog steeds erboven verkiest.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Madhouse

Quote from: squeek on April 25, 2010, 19:36:44
je trouwdag is (hopelijk) erg fijn. beetje raar vergelijk met het aankopen van ht spullen. als je echt gellukkig bent met je partner dan lijkt het me gek dat je ht nog steeds erboven verkiest.

Ik verkies mijn partner absoluut boven HT. Gelukkig vind ze het HT gebeuren wel leuk, al mag het niet teveel geld kosten (maar dat zijn vrouwen).  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Omdat ik toch niet tevreden was met de zwarte mantel om mijn tuinslangen (W&M Black Magic LS kabels) en ik die Redline om de Canare (zoals ik eerst had) veel mooier vond, heb ik toch maar weer een Redline mantel om de W&M's gemaakt (thnx Erik voor de snelle service).

Oude versie en nieuwe versie.


Nieuwe versie


Beiden weer klaar.



De oude zwarte mantel ga ik wel weer gebruiken voor de stroomkabels, dus niet voor niets gekocht ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub