Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Started by Madhouse, August 25, 2008, 13:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HTip

Quote from: Madhouse on March 27, 2010, 15:04:48
In mei/juni ga ik IQ's (50 of 70) van KEF kopen. De surrounds en center komen daarna nog wel een keer. Als sub waarschijnlijk een BK Gemini II in gloss zwart. Daarna mag ik niet meer zeuren van mijn vriendin  ;D
Die KEF's zullen erg mooi staan bij je mooie meubel en set. En je vriendin heeft gelijk. Je mag dan niet meer zeuren :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

clockwork

Maar we weten allemaal dat je dan toch weer gaat zeuren.
Dat doen we namelijk zelf ook ;)
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Madhouse

Quote from: HTip on March 27, 2010, 20:01:27
Die KEF's zullen erg mooi staan bij je mooie meubel en set. En je vriendin heeft gelijk. Je mag dan niet meer zeuren :D

Denk ook wel dat die KEF's erg mooi zullen staan, Ben ook heel benieuwd naar de vooruitgang qua geluid.

Quote from: clockwork on March 27, 2010, 22:08:46
Maar we weten allemaal dat je dan toch weer gaat zeuren.
Dat doen we namelijk zelf ook ;)

Ik ben het niet van plan. Mijn set is behoorlijk vooruitgegaan de afgelopen tijd met de upgrades dus eerst maar even lekker genieten dus ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Madhouse

Quote from: DVDGuy on March 28, 2010, 12:21:09
Vakantiegeld? :D :D :D

Niet eens  ;D...Ben eind mei jarig en heb afgesproken met mijn vriendin dat ik ze na mijn verjaardag pas aan mag schaffen.
Heb de laatste tijd al weer te veel geld uitgegeven aan apparatuur (Marantz, HDX en Panasonic en alle kabels vernieuwd)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Je mag je niet-HT aanwinst ook wel hier melden hoor. Vind het wel passen :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: HTip on March 28, 2010, 12:25:32
Je mag je niet-HT aanwinst ook wel hier melden hoor. Vind het wel passen :pompom:

Ja toch wel  ;)

Mijn laatste aanwinst dus: Ik ga trouwen!! Ik heb gisterenavond mijn vriendin ten huwelijk gevraagd (met een ring natuurlijk) en ze zei JA  ;D
De planning is dat we volgend jaar zomer willen trouwen en dus nog een ruim jaar hebben om alles te kunnen plannen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

skank1

Quote from: Madhouse on March 28, 2010, 12:27:45
Ja toch wel  ;)

Mijn laatste aanwinst dus: Ik ga trouwen!! Ik heb gisterenavond mijn vriendin ten huwelijk gevraagd (met een ring natuurlijk) en ze zei JA  ;D
De planning is dat we volgend jaar zomer willen trouwen en dus nog een ruim jaar hebben om alles te kunnen plannen.

ohhh proficiat !
idem hier ! ook gevraagd, wij trouwen op 24 juni volgend jaar !
Bovendien kan je nu ook nog wat sparen ;)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Koen K


HTip

Quote from: Madhouse on March 28, 2010, 12:27:45
Ja toch wel  ;)

Mijn laatste aanwinst dus: Ik ga trouwen!! Ik heb gisterenavond mijn vriendin ten huwelijk gevraagd (met een ring natuurlijk) en ze zei JA  ;D
De planning is dat we volgend jaar zomer willen trouwen en dus nog een ruim jaar hebben om alles te kunnen plannen.
Dan ook hier gefeliciteerd, Roy!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Thnx allemaal! Het is wel spannend, maar ook wel heel leuk. Mijn wens is trouwens om in een Ferrari 360/F430 spider te trouwen, ik hoop dat dat gaat lukken.
Ga eens even uitzoeken wat dat kost tzt. Als het teveel tegenvalt dan doen we het niet maar anders trouwen we in een Ferrari  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Quote from: Madhouse on March 28, 2010, 12:59:17
Thnx allemaal! Het is wel spannend, maar ook wel heel leuk. Mijn wens is trouwens om in een Ferrari 360/F430 spider te trouwen, ik hoop dat dat gaat lukken.
Ga eens even uitzoeken wat dat kost tzt. Als het teveel tegenvalt dan doen we het niet maar anders trouwen we in een Ferrari  ;D
Gaaf man! Volgende upgrade? :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Quote from: Madhouse on March 28, 2010, 12:59:17
Thnx allemaal! Het is wel spannend, maar ook wel heel leuk. Mijn wens is trouwens om in een Ferrari 360/F430 spider te trouwen, ik hoop dat dat gaat lukken.
Ga eens even uitzoeken wat dat kost tzt. Als het teveel tegenvalt dan doen we het niet maar anders trouwen we in een Ferrari  ;D
dat is niet bepaald goedkoop.  :-\
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Gefeliciteerd! :)

Ben benieuwd of je Ferrari idee gaat lukken  8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Als het budget het toelaat dan wil ik wel in een Ferrari trouwen, anders laat ik het idee wel varen..
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

JeKa

Quote from: Madhouse on March 29, 2010, 10:23:52
Als het budget het toelaat dan wil ik wel in een Ferrari trouwen, anders laat ik het idee wel varen..

Lijkt me vrij krap om in te trouwen.....  :P

erik s.

Quote from: Madhouse on March 28, 2010, 12:27:45
Ja toch wel  ;)

Mijn laatste aanwinst dus: Ik ga trouwen!! Ik heb gisterenavond mijn vriendin ten huwelijk gevraagd (met een ring natuurlijk) en ze zei JA  ;D
De planning is dat we volgend jaar zomer willen trouwen en dus nog een ruim jaar hebben om alles te kunnen plannen.

ik zeg: gewoon doen!    :pompom:
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

blue-eyes

Quote from: Madhouse on March 28, 2010, 12:59:17
Thnx allemaal! Het is wel spannend, maar ook wel heel leuk. Mijn wens is trouwens om in een Ferrari 360/F430 spider te trouwen, ik hoop dat dat gaat lukken.
Ga eens even uitzoeken wat dat kost tzt. Als het teveel tegenvalt dan doen we het niet maar anders trouwen we in een Ferrari  ;D

gefeliciteerd!


p.s. een collega koste dit 1000 euro.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Dirc

Quote from: Madhouse on March 28, 2010, 12:27:45
Ja toch wel  ;)

Mijn laatste aanwinst dus: Ik ga trouwen!! Ik heb gisterenavond mijn vriendin ten huwelijk gevraagd (met een ring natuurlijk) en ze zei JA  ;D
De planning is dat we volgend jaar zomer willen trouwen en dus nog een ruim jaar hebben om alles te kunnen plannen.


:pompom:

Madhouse

Quote from: Blue-Eyes I on March 29, 2010, 11:52:25
gefeliciteerd!


p.s. een collega koste dit 1000 euro.

Thnx! En zo'n bedrag was ik idd al bang voor. Maargoed een trouwerij kost een hele hoop geld, blijft er nog budget over dan zien we het wel en anders maar niet.
Het is een wens maar als het niet doorgaat dan zou het mijn dag niet minder mooi maken. ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Nooff

Quote from: Madhouse on March 28, 2010, 12:27:45
Ja toch wel  ;)

Mijn laatste aanwinst dus: Ik ga trouwen!! Ik heb gisterenavond mijn vriendin ten huwelijk gevraagd (met een ring natuurlijk) en ze zei JA  ;D
De planning is dat we volgend jaar zomer willen trouwen en dus nog een ruim jaar hebben om alles te kunnen plannen.
Gefeliciteerd  8)

clockwork

Gefeliciteerd! ik begrijp nu waarom je beloofd hebt om dit jaar niet meer te zeuren over upgrades.  ;)

En die Ferrari: gewoon doen! als je het nu niet doet, doe je het waarschijnlijk ooit meer.   :pompom:
(hoewel je het waarschijnlijk toch te druk hebt (of te zenuwachtig bent) om van de rit te genieten. Hum, toch een lastiger vraagstuk dan het in eesrte instantie leek).   
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling