Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Started by Madhouse, August 25, 2008, 13:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

celerontje

Quote from: Dirc on February 14, 2010, 22:25:35
Ik PM je even mijn rekeningnummer :P
Heb ik nog! :P (en je schijnt daar misgebruik van te kunnen maken... :devil:)

Quote from: Madhouse on February 14, 2010, 22:27:10
Kleine jongetjes pesten is niet leuk joh...Straks gaat hij nog huilen  :tongue2:
Ik ga zometeen een Muijsenval zetten... :devil: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dirc

Quote from: skoebiedoe on February 14, 2010, 22:28:16
Vote voor kicking dirc: +1 :hehe:



(hoop dat ik morgen nog op het forum kan posten.  :wacko: )

Vrijheid van meningsuiting toch......iedereen is vrij de admins te PM´men om mij te laten verwijderen... ;D

Madhouse

#152
Quote from: Dirc on February 14, 2010, 22:29:42
Vrijheid van meningsuiting toch......iedereen is vrij de admins te PM´men om mij te laten verwijderen... ;D

Heb nu al 11 PM's daarover binnen  ;D :tongue2:



Maar even zonder gekheid op een stokje!

Een Oppo ga ik er voorlopig niet doorheen krijgen. Een BD7004 gaat het niet worden want dan verkies ik toch de Oppo boven de Marantz.

Nu wil ik toch een tijdelijke en goedkope oplossing voor CD. Misschien een idee om op MP een 2e hands DVD/CD speler (Marantz DV6200 ofzo) aan te schaffen als overbrugging voor de Oppo? Ik ga namelijk in mei nieuwe fronts aan schaffen en dan is het budget voorlopig wel op. Totdat de Oppo bij elkaar gespaard is moet ik iets? CD afspelen via de PS3 is niets namelijk en ik zie door de bomen het bos niet meer. Iemand ideeën hier over? Ik hoor ze heel graag aan!!!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Dirc

laptop aan je set om cd's te doen.

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

fugazi_2009

Quote from: Madhouse on February 14, 2010, 22:35:56
Nu wil ik toch een tijdelijke en goedkope oplossing voor CD. Misschien een idee om op MP een 2e hands DVD/CD speler (Marantz DV6200 ofzo) aan te schaffen als overbrugging voor de Oppo? Ik ga namelijk in mei nieuwe fronts aan schaffen en dan is het budget voorlopig wel op. Totdat de Oppo bij elkaar gespaard is moet ik iets? CD afspelen via de PS3 is niets namelijk en ik zie door de bomen het bos niet meer. Iemand ideeën hier over? Ik hoor ze heel graag aan!!!  ;)

Ik ben in een goede bui vandaag. Ik heb nog een heel fatsoenlijke cd speler ongebruikt op zolder staan, die mag je wel een paar maanden lenen als je wilt.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Dirc


Madhouse

Quote from: fugazi_2009 on February 14, 2010, 22:40:02
Ik ben in een goede bui vandaag. Ik heb nog een heel fatsoenlijke cd speler ongebruikt op zolder staan, die mag je wel een paar maanden lenen als je wilt.

Hmmmm erg aardig van je Jack maar voel me daar persoonlijk niet zo fijn bij. Stel dat ik hem per ongeluk kapot maak ofzo... :blush:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

sr7000

We dwalen af mensen  :police: Laten we het weer over cd-spelers hebben ;) Binnen het budget lijkt mij de cd5003 ideaal. Een mooi apparaat die perfect bij de receiver past. Voor dvd en blu-ray kun je dan de ps3 blijven gebruiken. Voor meer geld zijn er natuurlijk betere bronnen te vinden, maar dat geld zou je dan effectiever in de luidsprekers kunnen investeren.

fugazi_2009

Quote from: Madhouse on February 14, 2010, 22:42:56
Hmmmm erg aardig van je Jack maar voel me daar persoonlijk niet zo fijn bij. Stel dat ik hem per ongeluk kapot maak ofzo... :blush:

Mwah, niet eens iets waar ik mij heel druk over maak. Ik heb hem voor mijzelf als zijnde onverkoopbaar afgeschreven en naar zolder verbannen. Dus mocht die kapot gaan dan heb ik gewoon wat extra vrije ruimte op zolder  ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Madhouse

Quote from: fugazi_2009 on February 14, 2010, 22:45:49
Mwah, niet eens iets waar ik mij heel druk over maak. Ik heb hem voor mijzelf als zijnde onverkoopbaar afgeschreven en naar zolder verbannen. Dus mocht die kapot gaan dan heb ik gewoon wat extra vrije ruimte op zolder  ;D

Wat heb je staan dan? Ik luister  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

fugazi_2009

Quote from: Madhouse on February 14, 2010, 22:46:38
Wat heb je staan dan? Ik luister  ;)

Een Sony SCD-XA333ES, van voor naar achter gemodificeerd (dus kan je ook nog wat SACDtjes afspelen, mocht je die hebben)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Dirc

mooi dingetje. Multi channel als ik me niet vergis.

trouwens zwart of goudkleur? Ander past het mss niet in Mad zijn set ::)

fugazi_2009

Quote from: Dirc on February 14, 2010, 22:50:59
mooi dingetje. Multi channel als ik me niet vergis.

trouwens zwart of goudkleur? Ander past het mss niet in Mad zijn set ::)

Eh, laat mij duidelijk zijn. Er is maar een mogelijke kleur voor audioapparatuur, en dat is zwart! (vandaar dat er bij mij nooit Lexicon of Classe in komt)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Dirc

shit heb ik bij deze afgedaan bij jou met mijn zilveren 8002.

sr7000

er zijn toch ook zwarte classe's en lexicons?

Madhouse

Quote from: fugazi_2009 on February 14, 2010, 22:49:04
Een Sony SCD-XA333ES, van voor naar achter gemodificeerd (dus kan je ook nog wat SACDtjes afspelen, mocht je die hebben)

Ik zal er even overnadenken, bedankt voor je super aanbod in ieder geval.  :pompom:
Zit ook even op MP te kijken naar de CD4000 en de CD5001 van Marantz.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

sr7000

Als je dan toch het andere design overweegt: check dan ook de cd-6002: geweldig apparaat. Heb ik ook een tijd met veel plezier mee gedraaid. De cd4000 zou ik overslaan, maar de cd5001 is wel weer een mooie.

skoebiedoe

#168
Ach shit,blijkbaar is er eregens een posting verloren geraakt.

Soit,
Vote +1 voor fugazi 2009 (al kan een sony niet matchen met Marantz. )
Vote +1 voor kicking dirc

Serieus nu
mooie geste van  fugazi zeker het overwegen waard en spaar in godsnaam voort tot ge u een bd7004 kunt aanschaffen.
De rest is weggegooid geld (en uw vriendin zal er u dankbaar voor zijn) (alléé dat hoop ik toch)

Madhouse

Quote from: sr7000 on February 14, 2010, 23:00:04
Als je dan toch het andere design overweegt: check dan ook de cd-6002: geweldig apparaat. Heb ik ook een tijd met veel plezier mee gedraaid. De cd4000 zou ik overslaan, maar de cd5001 is wel weer een mooie.

Het andere model is geen probleem, ze staan toch niet bovenop elkaar. Maar de 6002's zijn weer niet te vinden, de 4000 is spot goedkoop en de 5001 willen sommigen weer de jackpot voor hebben. Blijft lastig allemaal.

Probleem is wel dat ik met de hoogte zit en de Sony gaat mijn zijn 13cm hoog helaas niet passen Jack! Wel heel erg bedankt voor het aanbod, word erg gewaardeerd!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

fugazi_2009

Quote from: skoebiedoe on February 14, 2010, 23:05:53
Vote +1 voor fugazi 2009 (al kan een sony niet matchen met Marantz. )

Tss, die strijd durft mijn afgedankte Sony nog wel aan hoor.

Quote from: Madhouse on February 14, 2010, 23:08:30
Probleem is wel dat ik met de hoogte zit en de Sony gaat mijn zijn 13cm hoog helaas niet passen Jack! Wel heel erg bedankt voor het aanbod, word erg gewaardeerd!  ;)

Ah, dat is lastig ja. Plus dat mijn Sony nog wel iets hoger is dan de standaard versie omdat er ook nog andere voetjes onder zitten.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Koen K

Ik zou die XA333ES sowieso een stuk hoger inschatten dan de genoemde Marantzen. Gewoon een prachtig apparaat, zoals bijna alle Sony ES spullen.

Madhouse

Quote from: Koen K on February 15, 2010, 00:30:02
Ik zou die XA333ES sowieso een stuk hoger inschatten dan de genoemde Marantzen. Gewoon een prachtig apparaat, zoals bijna alle Sony ES spullen.

Ik zeg ook niet dat ik hem laag inschat maar kon gewoon echt niet weg met de ruimte. Moet dus wel voor één van de Marantzen gaan als tussenoplossing, totdat ik genoeg heb gespaard voor een Oppo  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Koen K

#173
Oh, dat had ik even niet goed gelezen...  ::)

Madhouse

#174
Weer wat nieuwe dingetjes binnen of besteld.

3x W&M HDMI 0,8 meter vandaag binnen gekomen.


Zojuist ook een mediaspeler besteld, de HDX1000.


Alleen volgende week nog een W&M HDMI 1,5 meter aanschaffen voor van de receiver naar de tv en dan is het voorlopig tot mei even klaar! Ondertussen gaan we wel kijken en luisteren wat voor speakers er gaan komen, maar aanschaf word pas in mei/juni. Ik heb het plechtig moeten beloven omdat ik de afgelopen weken al een hoop heb aangeschaft.

Inmiddels is mijn verlanglijstje wel wat uitgebreid met een Oppo BDP 83 (SE). Geen idee of ik voor de gewone 83 ga of voor de SE versie. Waarschijnlijk is de gewone 83 al goed genoeg voor mij.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub