HT-pc voor de tussentijd

Started by Dennistattoo, August 20, 2008, 13:50:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennistattoo

Hey mannen

Heb nu een Videokaart gekocht via het forum, Club 3D 8600 GT Passive Cooling PC-Express videokaart, 512MB (Uitgangen 1 x VGA en 1 x DVI). Deze kan in mijn Packerd Bell (shit merk). En dan installeer ik hem en dan even de juiste beeldlijnen invoeren toch?

Maar DVI kan alleen beeld doorsturen, en in mijn 5180 Imedia zit een 7.1 geluidskaart. Maar hoe sluit ik die aan op mijn pro logic reciever? Uiteraard met tulp of iets anders? Heb geen foto van de achterkant van de computer, maar er zitten stekkers zoals een walkman.

Deze:http:// www.allekabels.nl/Tulp-Kabels/9/1506/Tulp---Jack-Kabel.html

En ik doe 7 uur over een 1080P film downloaden? Is dit normaal?

Mvg, Dennis
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

TsunamiDream

Dennis,

Je hebt de goede kabel geselecteerd.
Volgens mij heb ik er nog wel ééntje liggen.
Ik zal 'm meesturen met de kaart als je wil.

Danny
Marantz SR8015 • NAD C298 • Cocktail Audio • Isotek • PMC •  Atlas •

Dennistattoo

ja kan altijd, maar wel 10 mtr of 7 mtr ;D

thanks man
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

TsunamiDream

Sorry, had ik ook kunnen verzinnen dat deze 10 mtr moest zijn.
Gaat over, ik heb er alleen één van 1 mtr.
Marantz SR8015 • NAD C298 • Cocktail Audio • Isotek • PMC •  Atlas •

Dennistattoo

Hey man

Maakt niet uit hoor, had er wel 1 gevonden maar die deed niet aan rebours ??? Dus ben even aan het zoeken op internet naar een winkel die hem verkoopt en eventueel morgen wil opsturen + dvi--hdmi kabel

Grt Dennis

p.s. Stuurde jij morgen de videokaart op, ja toch?
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Dennistattoo

Heb net kabels besteld bij onz sponsor, dus zal hoop ik vrijdag of zaterdag binnen zijn ;D Dan ga ik het weekend eens prutsen om het voor elkaar te krijgen.

Misschien morgen vast een HD 1080P en HD720P downloaden en dan heb ik die in iedergeval alvast op me computer. Anders moet ik na aansluiten nog eens 6 uur wachten ;D

Ik hou jullie op de hoogte, zal wel het weekend worden
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Dennistattoo

Hey

Ik ben nu 2 HD film's aan het downloaden, 1x 720p en 1 x 1080p. Ik zie dat de 1080p winrar bestanden zijn dus die kan ik gewoon uitpakken.

Als ik ze heb uitgepakt maar hoe kan ik ze dan het beste afspelen zometeen?

Welke mediaplayer moet ik er voor gebruiken eigenlijk?

Ik hoor het wel, morgen na het werk ga ik aan de slag en hoop ik rond 18.00 uur me eerste gedownloade HD movie te kijken ;D

Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

DrSmith

Als je geen WinDVD of PowerDVD, die beiden hardwarematige decoderen ondersteunen, hebt, kun je het beste Media Player Classic HomeCinema pakken. Hier zit ook ondersteuning voor hardwarematige H.264 in (ook VC-1 maar dat is alleen voor Ati kaarten).

Dennistattoo

Hey allemaal

heb me videokaart binnen, heb hem in me computer gezet, Heb de installatie gedaan. Maar krijg totaal geen beeld op me plasma (dvi--hdmi) en als ik de film afspeel via het beeldscherm van de computer dan schokt het beeld heel erg. maar niets via de hdmi naar de tv,

Als ik in het menu zit te kijken staat er :Acer en Samsung. Als ik samsung neem gebeurd er helemaal niets.......

iemand een idee ???
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Dennistattoo

Heb nu beeld via Mediaplayer classic, en hij geeft alleen de beeldlijnen niet correct aan ??? Heb Face Off even gedownload op 1080p en hij geeft 1024 nog iets aan. En een demo van Hancock op 1080p en hij geeft het zelfde aan

iemand een idee moet ik met de instellingen knoeien
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

TsunamiDream

Dennis,

Welke plasmascherm heb je en wat is de resolutie van het scherm?
Marantz SR8015 • NAD C298 • Cocktail Audio • Isotek • PMC •  Atlas •

Dennistattoo

Hey

Heb een Samsung 50A450, deze accepteerd ook 1080p beeldmateriaal. Maar ik ga vanmiddag nog even proberen, en dan horen jullie het wel.

Ik kan in iedergeval film's afspelen maar niet in de resolutie die ik heb gedownload.

grt Dennis
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Dennistattoo

Moet ik soms: http://combined-community-codec-pack.nl.malavida.com/d720-gratis-downloaden-windows downloaden? CCCP

Ik speel het af via Windows mediaplayer classic, maar als ik 1080p afspeel dan geeft hij een andere resolutie aan. Heb nu meerdere malen geprobeerd en steeds valt me computerscherm weg en zie ik wel beeld op me plasma. Maar dan heb ik de resolutie ingesteld op 1080p en dat geeft hij dan ook aan op mijn plasma. Maar dan speelt hij een normale film ook af op 1080p.......

Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Dennistattoo

Spullen zijn de verkoop in, na een gesprek met iemand en die heeft het allemaal nagekeken blijkt dit niet te kunnen voor mij. Doorsparen voor een echte ht-pc...

Dus slotje erop ;D
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD