Ik heb geen telefoonaansluiting maar heb dringend een andere provider nodig.

Started by fca, August 24, 2008, 15:20:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fca

Ik heb geen telefoonaansluiting maar heb dringend een andere   provider nodig.
Op dit moment heb ik Casema en alweer werkt de e mail niet. ::)
Normaal gesproken is dat vervelend maar door prive omstandigheden heb ik de komende maanden echt e mail nodig.
Ik heb enkele vragen en ik hoop dat iemand deze serieus wil beantwoorden.
Om iets meer zekerheid te krijgen overweeg ik een provider erbij te nemen omdat Casema veel storingen heeft.

1. Ik heb geen telefoonaansluiting, kan ik zomaar een provider nemen zoals Tele2?
Moet ik eerst een KPN telefooon aansluiting nemen zo ja wat kost dat?

2.Of kan ik Gmail nemen en daarmee foto's versturen?

3.Open deur maar misschien werkt iemand bij Casema maar hoe komt het toch dat de help desk verkeerde info verstrekt?
Hoe is het mogelijk dat Casema 1 en al storingen heeft?

4.De webmail zelf van Casema kan ik nog geen eens opkomen sinds enkele maanden ik krijg dan het advies om Java te installeren
Zelfs dan werkt het niet, ik krijg een blanco scherm met deze tekst:



Welkom XXXXX   Home   Uitloggen 
 

   Er is een fout opgetreden tijdens de bewerking. Klik op de knop vernieuwen in uw browser en probeer het opnieuw.



The application is not configured properly. Contact your administator.


Ik ben wel ingelogd maar??

Gaarne een reaktie




ajbeefde

Gewoon mobiel abbo nemen en je hebt direkt internet.....

Kun je op het gemak gaan kijken naar een vaste aansluiting, die heb je in ieder geval toch niet binnen 24 uur.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

fca

Dat is voor mij geen optie.
Ik heb zeer slechte ogen en ik kan op een normaal mobiel scherm al niet sms'n.
Ik heb een groot scherm nodig. ;)

gijsnoorlander

Als je van provider wilt wisselen zit je hoe dan ook vast aan een nieuw mail-adres. Kortom een gmail-adres nemen heeft dan verder geen nadelen wat dat betreft. Sterker nog, dan hoef je over een x-aantal jaar wanneer je weer een andere provider wilt nemen niet weer een ander adres te nemen en door te geven.

Met gmail kun je tot zo'n 15 MB aan attachments meesturen (totaal 20 MB, maar je verliest wat door de manier waarop attachments meegestuurd worden) en persoonlijk vind ik de bediening van gmail een stuk duidelijker dan menig ander mail-programma.
Voordeel is ook dat je overal bij je mail kunt, wat wel handig is als je in het buitenland zit of op je werk ineens wat moet opzoeken.

Kortom gewoon proberen, kost niets en je kunt het gebruiken ongeacht je provider.

ajbeefde

Quote from: fca on August 24, 2008, 15:32:04
Dat is voor mij geen optie.
Ik heb zeer slechte ogen en ik kan op een normaal mobiel scherm al niet sms'n.
Ik heb een groot scherm nodig. ;)


Mobiel abbo is meer dan alleen je telefoontje..... kaartje in je laptop en gaan met die b............
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

fca


PjotrrrNL

GMail is inderdaad top, eenmaal van emailadres veranderen maar dan wel voor altijd (want provider onafhankelijk).
En een mailbox van 6Gb is ook niet mis...

Ghosty J

wat je misschien kan gaan doen is een Gmail account nemen
de mail die je nu nog ontvangt op je casema adres laten door sturen naar je gmail account.

kijken wanneer je contract afloopt tzt of nu een ander internet abbo nemen zoals tele2 of telfort

je kan ook via je mobiel internetten gaat niet echt snel maar voor nood is het wel fijn.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase