live muziek afspelen via netwerk

Started by easyrider, August 17, 2008, 14:11:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

easyrider

weet iemand een oplossing of program voor live muziek via en netwerk te spelen
met live muziek bedoel ik program zoals  traktor dj,virtual dj enz
of zijn er andere mogelijkheden om dit zonder bekabeling draadloos af te spelen ??
panasonic   |pz70E|
sony          |playstation3|
denon        |avr-3808 A|
pioneer       |dvr--530H|  visaton       |home made 7.1 systeem| bekabeling  |monster/inakustik| belkin         |pure/av pf40| telenet        |hd-2000 box| logitech    |harmony h688|

celerontje

Misschien kan je een PCM stream o.i.d. op je computer generen van de stereomix en die vervolgens naar een Sqeeuzebox toestreamen via het netwerk?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

easyrider

en met welk program kan ik dat eventueel doen ?
en welk is dan de ontvangende soft ik gebruik nu tversity op mijn playstation
panasonic   |pz70E|
sony          |playstation3|
denon        |avr-3808 A|
pioneer       |dvr--530H|  visaton       |home made 7.1 systeem| bekabeling  |monster/inakustik| belkin         |pure/av pf40| telenet        |hd-2000 box| logitech    |harmony h688|

celerontje

Ik heb hier geen ervaring mee, maar je zou een programma kunnen gebruiken die bedoeld is om een webradio-stream te maken, maar dan gebruik je geen mp3 o.i.d., maar PCM.
En dat stream je dan gewoon intern over je netwerk naar een apparaat die zulke streams ten gehore kan brengen.
Enig nadeel is wel dat je een delay zal hebben, dus als het voor direct monitoren is dan valt deze optie af, maar als het b.v. naar een andere ruimte gestreamd moet worden is het een optie.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

easyrider

wat jammer dat hier niemand een oplossing voor heeft het zou vree gemakkelijk zijn anders
panasonic   |pz70E|
sony          |playstation3|
denon        |avr-3808 A|
pioneer       |dvr--530H|  visaton       |home made 7.1 systeem| bekabeling  |monster/inakustik| belkin         |pure/av pf40| telenet        |hd-2000 box| logitech    |harmony h688|