Juno

Started by stef662, August 14, 2008, 20:05:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stef662

Ik zag er nog geen topic over. Kort gezegd: geweldige superfilm!

Ik denk dat je dit soort films wel moet liggen, gaat vooral over maffe mensen in maffe situaties. Juno is zwanger en besluit haar kind ter adoptie aan te bieden. Dat is minder makkelijk dan het lijkt  ;D

De hoofdrolspeelster kende ik uit Hard Candy en die vergeet je niet snel  ;D Op imdb een 8.0 en een oscar en niet te noemen hoeveel prijzen.

Gewoon kijken dus, zul je geen spijt van hebben.

)p(

Heel vermakelijke film...vond de dialogen niet altijd overtuigen maar who cares als ze met zo veel schwung er worden uitgegooid door ellen page. Ik denk wel dat haar acteren nog meer indruk zou maken als je niet eerder hard candy gezien hebt waar ze en zelfde soort karakter en nog beter neerzet...one trick pony?

peter

Xstream

Kvind Ellen Page wel erg goed ... maar is ook wel een "typetje" ... ze acteert dan ook volwassener dan ze eruit ziet vind ik ... dus ben bang dat ik haar na een paar films, ondanks dat ze geweldig acteert, wel een beetje zat ben ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

aMUSEd

leuke film. Het acteerwerk van Ellen Page overtuigde me eerste instantie niet.. verder in de film viel het me niet meer op.

Kwabbernoot

Ellen Page heeft wel meer gedaan dan dit soort typetjes maar ze staat nog aan het begin van een wellicht fraaie carrière. Om haar nu al af te schilderen als een one-trick-pony lijkt mij wel erg snel.
Hoe dan ook ik vind het ook een geweldige film én met fraaie muziek. Ik draai de soundtrack nog regelmatig.

Groeten...

PjotrrrNL

Juno en Hard Candy zijn gewoon zeer de moeite waard, beide films maakt op mij veel indruk!

Xstream

#6
Quote from: Kwabbernoot on August 15, 2008, 12:47:57
Ellen Page heeft wel meer gedaan dan dit soort typetjes maar ze staat nog aan het begin van een wellicht fraaie carrière. Om haar nu al af te schilderen als een one-trick-pony lijkt mij wel erg snel.
Hoe dan ook ik vind het ook een geweldige film én met fraaie muziek. Ik draai de soundtrack nog regelmatig.

Groeten...

Dat zeg ik niet. Ik ben alleen bang dat het daar op neerkomt. En misschien begin van carriere, maar met 15 films en 3 series heeft ze al meer gedaan dan menig ander acteur, dus zo groen is ze ook weer niet.
Enige wat ik kon concluderen is dat ze in de films die ik heb gezien gewoon Ellen Page is en dat is prima want het is een schatje, maar een goede acteur(rice) kan natuurlijk verschillende karakters spelen. Tijd zal het leren, ik heb haar nog helemaal niet afgeschilderd (al zou ik dat best willen :P) Dus ook niet verder lezen dan ik zeg ... dan schilder je mij weer verkeerd af.

Overigens vond ik Juno een leuke film ... Hard Candy nog beter en zeer freaky ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Kwabbernoot

Jij had het over typetje en )p( noemde het woord one-trick-pony. Mijn reactie was dus meer een algemene reactie dan puur op jouw gericht.  ;)

Groeten...

)p(

Quote from: Kwabbernoot on August 17, 2008, 12:17:15
Jij had het over typetje en )p( noemde het woord one-trick-pony. Mijn reactie was dus meer een algemene reactie dan puur op jouw gericht.  ;)

Groeten...

Met een ? er achter ;)

peter