28pw9527 nu nog kopen?

Started by Wreckerrm, May 21, 2003, 08:43:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wreckerrm

Binnenkort wil ik een breedbeeld tv aanschaffen. Mijn keuze is op een philips pixelplus gevallen die ik uiteindelijk ook graag wil laten calibreren. Ik hoef er geen extra losse speakers erbij dus de 28pw9527 is mijn keuze. Kijkafstand is ongeveer 2.5 a 3 meter.

Ik heb hier en daar gelezen dat er een 2e generatie pixelplus toestellen op de markt gaat komen. De pw9528 bijvoorbeeld. Is het nu verstandiger om te wachten tot deze leverbaar is of gewoon de huidige kopen?

Ik twijfel sterk. Ik kijk nu op een 37 cm 4:3 tv en dvd's zijn zo wel heel erg klein. Dus eigenlijk wil ik de tv wel snel, maar niemand kan me vertellen wanneer de nieuwe modellen leverbaar worden. Philips ook niet.

cornermastino

Hoi,

Ik heb met hetzelfde probleem te maken gehad.
Ik wil zelf de 36pw9527 aanschaffen en ook ik heb de geruchten op internet gelezen.
Philips een mail gestuurd maar daar krijg je gewoon geen antwoord op.
Onlangs verhuisd naar een appartement en wat wil het toeval, mijn buurman is de commercieel directeur van RAF Amsterdam.
Gisteren was ik daar even om speakerdraad te kopen en toen heeft hij even geïnformeerd naar de release datum van de nieuwe pixelplus.
Het wordt ongeveer augustus wanneer het nieuwe toestel uitkomt.
Dus heb ik besloten om toch maar het "oude model" te nemen.


Gr. Ton




Wreckerrm

Hmm, Augustus duurt inderdaad wel heel erg lang. En dan is het nog maar de vraag of deze direct volop leverbaar is natuurlijk.

Moeilijk.

MrPink

Eigenlijk zou je met jouw kijkafstand eerder voor een 32" moeten gaan.

Groetjes,
Oscar

Wreckerrm

Klopt, maar die is gelijk zoveel duurder. En de vrouw vind em wel een beetje groot. Het blijft een afweging.

MrPink

De pw9527 (en de pw9528 ook, neem ik aan) ziet er gelukkig niet zo groot uit, vergeleken met sommige andere modellen...maar het blijft natuurlijk een afweging. :)

Groetjes,
Oscar

Vlearmoes

En ter aanvulling de 9527 is een pracht van een tv die goed presteerd vooral na een bezoekje bij Frank, en als je wacht op de 9528 deze zal dan fors duurder zijn dan de 9527 die je nu voor uitloop prijzen kunt kopen, bv voor de 28` 9528 zul je net zoveel betalen als voor een 32` 9527 :P
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

Wreckerrm

Moet ik nog ergens op letten bij de aanschaf van de 28pw9527?
Er waren toch wat proplemen met eerdere versies? Ik heb dingen gelezen over software en beeldbuizen.

bryan vd B

hi,

Neem films mee met veel pans. dat wil zeggen met veel beweging zowel horizontal een verticaal.
Ik noem het altijd scroll bewegingen en daarbij zie je met de pixelplus toestellen dat ze daar toch moeite mee hebben omdat er de zogenaamde halo effecten optreden die het beeld voor mij enstig verstoorde. Vandaar dat ik de mijne ook heb verkocht, maar dit ziet niet elk persoon dus kijk zelf of je deze ziet. Zie je ze niet koop hem dan gelijk want dan heb je zeker de betse tv te pakken in die prijklasse.

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Vlearmoes

 Moet ik nog ergens op letten bij de aanschaf van de 28pw9527?

Op de prijs ;D (Bobshop)
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology