Band of brothers BD

Started by svmnb, August 7, 2008, 19:36:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Major_Ton

Mocht je wel engels kundig zijn, dan kan je BoB box ook gewoon voor onder de Eur 20,- bij Amazon.co.uk bestellen!
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

eriksk

Had ik al gezien ja, daar koop ik alles (belachelijke prijzen hier). Dat is toch ook de tin-box?
Aangezien ik alleen de laatste aflevering nog moet zien, kan deze nog wel wachten tot sinterklaas ;)
Panasonic P42G10 | Pioneer VSX LX-52 | Focal Chorus 716W | Monitor Audio Radius 90HD10 | PS3 Slim | Dune HD Base 3.0

Nahpets

Kun je die laatste dan niet beter ergens lenen? Het is nou niet echt de sterkste van het stel.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

eriksk

Oh nee hoor... die had ik ook al op de hdd staan ;)
Gisteren toevallig gezien, was inderdaad niet de beste  :(

Maar als ik iets goed vind wil ik daar best voor betalen, alleen niet de hoofdprijs.
Panasonic P42G10 | Pioneer VSX LX-52 | Focal Chorus 716W | Monitor Audio Radius 90HD10 | PS3 Slim | Dune HD Base 3.0

Nahpets

Quote from: eriksk on April 23, 2010, 12:05:44
Maar als ik iets goed vind wil ik daar best voor betalen, alleen niet de hoofdprijs.

Helemaal mee eens. Heb hem staan op BR. Over het algemeen erg mooi, 2 aflveringen duidelijk miinder, al met al toch geen slechte score. En dat voor een oorlogsverhaal, iets dat mij meestal niet zo snel boeit.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

riwi

Quote from: Nahpets on April 23, 2010, 12:08:36
Helemaal mee eens. Heb hem staan op BR. Over het algemeen erg mooi, 2 aflveringen duidelijk miinder, al met al toch geen slechte score. En dat voor een oorlogsverhaal, iets dat mij meestal niet zo snel boeit.

Welke afleveringen vond je minder dan? Ik kan eigenlijkgeen zwakkere aflevering onderscheiden, ze zijn eigenlijk allemaal geweldig, misschien is nummer 10 een tikje minder dan de rest. De tijd in Bastogne is wat lang vind ik, maar daardoor beleef je ook meer de kou en extreme omstandigheden destijds. Het stuk in Nederland (binnenkomst Eindhoven) is echt geweldig, de ontdekking van de concentratiekampen is ijzingwekkend.
Ik moet nog aan The Pacific beginnen (wacht even tot ik er wat meer heb) maar dat zal erg bijzonder moeten zijn om zich te kunnen meten met BoB. Misschien ook omdat WOII in europa mij meer aanspreekt kwa verhaal dan de historie van de Pacific.

Nahpets

Quote from: riwi on April 23, 2010, 13:20:45
Welke afleveringen vond je minder dan? ....De tijd in Bastogne is wat lang vind ik, ..

En zoals al eerder vermeld de slot aflevering.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

riwi

Quote from: Nahpets on April 23, 2010, 13:42:06
En zoals al eerder vermeld de slot aflevering.

Da's er 1  ;D niet 2  ;)

Overigens als je bluray disk afkort tot BR, heb je het dan bij compact disk ook over CP ?   :P

Nahpets

Zucht....

Als je dan bijdehand wilt doen, doe het dan goed.

Bastogne (even uit mijn hoofd zijn dat zelfs 2 afleveringen, waarvan 1 mij dus niet boeide) en de slotaflevering zijn er ....1 +1... zware dag geweest....uhmmm..... ergens tussen de 1 en 3 ..... in het decimale stelsel tenminste.

De rest, boeie.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

riwi


Nahpets

Nee hoor, de rest is gewoon geen discussie waard.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Orion

6 Oktober komt er een nieuwe NL uitgave van BoB, bij Bol voor 24,99 ;)
Pioneer PDP-LX508D Onkyo TX-NR808 B&W 683 685 HTM61 PS3 slim 250gb

celerontje

Ach, ik heb de Duitse versie allang, voor 28 euro gekocht destijds! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Orion

Quote from: celerontje on September 16, 2010, 12:16:10
Ach, ik heb de Duitse versie allang, voor 28 euro gekocht destijds! ;D

Nouja voor de mensen die hem nog niet hebben dan, zoals ik zelf ;)
Pioneer PDP-LX508D Onkyo TX-NR808 B&W 683 685 HTM61 PS3 slim 250gb

corival

Thanks,
Ik had hem ook nog niet. Bij CD-WOW werd hij een tijd terug gecanceled. Toen heb ik hem via een Australische shop besteld en naar tig week was hij daar nog nooit op voorraad. Sindsdien heb ik niet meer actief gezocht. 25 eur. vind ik een redelijke prijs.
Pioneer PDP-LX508D  |  Emotiva UMC-1  |  Emotiva XPA-5  |  Crown K1  |  PS3  |  PS4 | Apple TV4 | Humax iHDR-5200C  |  Olive One |  Audiophysic TEMPO 25 / CELSIUS HHCT II / STEP  |  SVS CS-Ultra  |  Finite Elemente Modul Classic  |  Kabels Emotiva X-Series  |  Harmony Ultimate

Marsh

Quote from: Orion on September 16, 2010, 12:10:08
6 Oktober komt er een nieuwe NL uitgave van BoB, bij Bol voor 24,99 ;)

Thx voor de tip! Gereserveerd.. eindelijk!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Orion

Quote from: corival on September 16, 2010, 18:39:47
Thanks,
Ik had hem ook nog niet. Bij CD-WOW werd hij een tijd terug gecanceled. Toen heb ik hem via een Australische shop besteld en naar tig week was hij daar nog nooit op voorraad. Sindsdien heb ik niet meer actief gezocht. 25 eur. vind ik een redelijke prijs.
Quote from: Marsh on September 16, 2010, 18:41:34
Thx voor de tip! Gereserveerd.. eindelijk!

:thumbs-up: heb de tinbox op dvd, maar voor 25 euro doe ik de upgrade graag ;D

Pioneer PDP-LX508D Onkyo TX-NR808 B&W 683 685 HTM61 PS3 slim 250gb

celerontje

Ik heb de DVD's niet gezien, maar de Blu-ray is erg gaaf, superheftig geluid! :headbanging:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

mijavere

prachtige serie, een van de mooiste series over de ww2, zo niet de mooiste. Ben er geweest, in Normandie, erg indrukwekkend om daar rond te lopen en dan te bedenken wat er allemaal gebeurd is.

Dennis75

Zojuist deze besteld bij de Bol.com. Het beeld zal wel fantastisch zijn.
Ik ben ook zeer benieuwd hoe het geluid is.
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302