Band of brothers BD

Started by svmnb, August 7, 2008, 19:36:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

svmnb

Op 11 november is de release van Band of Brothers op blu-ray. Gelukkig regiovrij, dus ik bestel 'm voor 51 euri's wel in de VS. ;D
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

jaco

#1
Ik lees net een bericht dat de warner store hem verkoopt met een coupon voor $60.

Grample


jaco

besteld voor $59,95 inclusief shipping naar een USA adres  ;D

Criterionlover

Quote from: jaco on August  7, 2008, 19:49:26
Ik lees net een bericht dat de warner store hem verkoopt met een coupon voor $60.


Durf het bijna niet te vragen,  maar ja ben nederlander he,  coupon waar en hoe ? ;)
T+A ; Sonos

jaco

Quote from: Criterionlover on August  8, 2008, 08:43:41
Durf het bijna niet te vragen,  maar ja ben nederlander he,  coupon waar en hoe ? ;)
Warner on-line store 25% coupon.
Alleen verturen ze alleen naar de USA ...

Sonic Circle

HD-DVD versie is waanzinnig dus ik verwacht niets minder dan dat.

Aanrader voor iedereen met BD-speler!

RonG

Quote from: Sonic Circle on August  8, 2008, 13:54:10
HD-DVD versie is waanzinnig

Is nergens meer te krijgen denk ik, anders wist ik het wel.

Moet maar wachten tot ik een BR speler heb.

riwi

De HD-DVD rips zijn al erg mooi. Ik ga deze ook bestellen! Geweldige serie, heb hem nu al 2 maal gekeken in HD, en telkens ga ik in notime van aflevering 1 naar aflevering 10  8)

sr7000

Nice: deze moet ik hebben! geweldige serie!

LOTS

Quote from: sr7000 on September  1, 2008, 19:09:40
Nice: deze moet ik hebben! geweldige serie!

19 november hier uit. Nog ff wachten dus.
LOTS: Lord Of The Strings

GH

En in de UK met het dalende Pond ook niet echt duur.....

Crissis

Inderdaad, bij Play nog geen 50 euro incl verzendkosten!
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

angel66


Brimme

ik heb deze week de uk versie van play.com binnen gekregen. En kan hem zeker iedereen aanraden.Heb nog geen blu ray gezien die zulk mooi beeld geeft. echt niet normaal wat een diepte er in zit.De dts HD Master audio track is ook geweldig! heb er 48euro voor betaald.
Denon AVR-3808A , Monitor Audio RS6 ,Monitor Audio Silver 3i , Playstation 3, Panasonic Th42pz80.

sam922

Quote from: Brimme on November 14, 2008, 08:35:53
ik heb deze week de uk versie van play.com binnen gekregen. En kan hem zeker iedereen aanraden.Heb nog geen blu ray gezien die zulk mooi beeld geeft. echt niet normaal wat een diepte er in zit.De dts HD Master audio track is ook geweldig! heb er 48euro voor betaald.


Heeft de Engelse versie per ongeluk ook NL. ondertiteling?

Paul Landsmeer

Quote from: sam922 on November 14, 2008, 12:31:03
Heeft de Engelse versie per ongeluk ook NL. ondertiteling?

Nee (English, French, Spanish, Portugese)

riwi

Gisteren bij mij ook aangekomen de BD Band of Brothers box van play.com voor 49 euro.

Beetje rare/onhandige verpakking. Om bij de laatste disc te komen moet je de rest er als een harmonica uit trekken, ach ja het werkt wel. Beeld nog niet bekeken, maar ik zag op AVS dat de japanse HDDVD versie iets meer grainy was, maar de verschillen zijn marginaal. De BD had iets meer schaduw detail dacht ik.

Nooff

Quote from: riwi on November 15, 2008, 15:19:18
Gisteren bij mij ook aangekomen de BD Band of Brothers box van play.com voor 49 euro.

Beetje rare/onhandige verpakking. Om bij de laatste disc te komen moet je de rest er als een harmonica uit trekken, ach ja het werkt wel. Beeld nog niet bekeken, maar ik zag op AVS dat de japanse HDDVD versie iets meer grainy was, maar de verschillen zijn marginaal. De BD had iets meer schaduw detail dacht ik.

De HD DVD had ook nogal wat red push vond ik

Kjelt

Bij de MM vragen ze 90 euro voor deze box  :o

Perfectionist

Bij CD-wow net besteld voor 43 euro.  ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

rbormans

Quote from: Perfectionist on November 19, 2008, 21:22:58
Bij CD-wow net besteld voor 43 euro.  ;D

kan je even aangeven of deze NL ondertitels heeft ?

QuoteAudio: Stereo - English
Dat zal ook wel fout zijn ;)

Perfectionist

Quote from: Raf (B) on November 20, 2008, 09:47:18
kan je even aangeven of deze NL ondertitels heeft ?
Dat zal ook wel fout zijn ;)

Geen idee, maar in Nederland leer je goed engels op school.  ;) ;D

Hiernaast heb ik 5 jaar in de VS gewoond, dus NL subtitles gaan bij mij nooit aan.
Een beter forum begint bij jezelf.

kippekop

Ik ga deze ook maar eens bestellen, echt een geweldige serie, jammer dat het maar bij één serie is gebleven. Ik vind zelf trouwens NL ondertiteling alleen maar afleiden, vaak helemaal verkeerd (vooral bij spreekwoorden/gezegden/uitdrukkingen)
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

rbormans

Quote from: Perfectionist on November 20, 2008, 23:07:23
Geen idee, maar in Nederland leer je goed engels op school.  ;) ;D
Hulde !

Iemand die het weet of deze versie voor de minder begaafden wel met NL ondertitels is ;)