Kopie van digitale muziekcollectie

Started by s44803, July 30, 2008, 08:51:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

s44803

Hallo,

Bestaan er mogelijkheden om via (privé) bronnen veel GB's aan digitale muziek (FLAC) te verkijgen? Dit bespaart mijzelf veel tijd en ik breid mijn collectie weer uit.

Dank en groet,
Vincent

hifiman


DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

bmateijsen

Nee, tenzij je in je vriendenkring mensen hebt zitten, die je dat willen geven.
Maar het feit dat je het hier post, zal te maken hebben, dat je bij je vrienden dat al gecheckt hebt.

groet,

Bjorn

Quote from: s44803 on July 30, 2008, 08:51:31
Hallo,

Bestaan er mogelijkheden om via (privé) bronnen veel GB's aan digitale muziek (FLAC) te verkijgen? Dit bespaart mijzelf veel tijd en ik breid mijn collectie weer uit.

Dank en groet,
Vincent

rbormans

Quote from: s44803 on July 30, 2008, 08:51:31
Hallo,

Bestaan er mogelijkheden om via (privé) bronnen veel GB's aan digitale muziek (FLAC) te verkijgen? Dit bespaart mijzelf veel tijd en ik breid mijn collectie weer uit.

Dank en groet,
Vincent
Het lijkt dat je bedoeld "bespaart mijzelf veel geld"  ::)
Zo veel tijd kost het niet om een CD om te zetten naar FLAC (mits je de CD hebt).

hifiman

En veel Gb's lijkt mij zowiezo erg ambitieus  ;D

Deleted member


EdoE

Quote from: s44803 on July 30, 2008, 08:51:31
Bestaan er mogelijkheden om via (privé) bronnen veel GB's aan digitale muziek (FLAC) te verkijgen? Dit bespaart mijzelf veel tijd en ik breid mijn collectie weer uit.

Je zou het bij Joran van der Sloot kunnen proberen.

Groet,

Edo (gaat weer snel over tot de orde van de dag)

jaco

Op usenet is er wel een groep waar flac files te vinden zijn. Nog steeds legaal in Nederland.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

hifiman

Dat klopt, maar de topic starter had meer gigabytes per keer zonder er zelf enige moeite voor te doen cq er ook maar een cent aan te besteden aspiraties  ;D

hifiman

Hij heeft overigens exact eenzelfde topic op hififorum geopend, alwaar hij direkt naar stichting brein doorverwezen werd  ;D

brtram

Quote from: s44803 on July 30, 2008, 08:51:31
Hallo,

Bestaan er mogelijkheden om via (privé) bronnen veel GB's aan digitale muziek (FLAC) te verkijgen? Dit bespaart mijzelf veel tijd en ik breid mijn collectie weer uit.

Dank en groet,
Vincent

Wat voor muziek maakt niet uit  ???

Kijk eens bij decohome afdeling muzak  ;D




KeGeL

 ??? van mij mag hier gelijk een slotje op  ???
Onkyo TX-RZ710 Onkyo BD-SP807 Canton Karat M80DC  CM7DC  M10DC  REL Stampede HTPC Logitech Harmony One Panasonic TX-P42G20

audiolover

vorige spreker heet gelijk: stoppen met dit stomme geleuter! Piracy is dom! >:(
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06