Meet & Greet, VAD show 2008: 18 & 19 oktober

Started by Harry HT, July 28, 2008, 17:34:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kom je ook naar de meet & greet?

Leuk, ik kom zaterdag
Leuk, ik kom zondag
Leuk, welke dag weet ik nog niet
Helaas geen tijd
Pfff... moet dat?
Nee

Linked Events

piwi10

Denon AVC-X6500H • LG OLED Evo G3 83" • Phonar P300 MK-III UK (4x) / Phonar Camparo 5P • SVS PB12-NSD DSP • Oppo BDP-93 • Apple TV 3 • Logitech Harmony Ultimate • Synology DS1010+ 12 TB

reMC

Eerder hun fout dan de jouwe, navagatie is niet echt duidelijk daar ;)

Sonic Circle

Ga denkik ook een kijkje nemen dit jaar.

Audiofiel

Quote from: reMC on September 19, 2008, 10:29:16
Eerder hun fout dan de jouwe, navagatie is niet echt duidelijk daar ;)

Dat heb je fout, Pioneer navigatie behoort juist tot de betere GPS systemen die je kunt krijgen. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

botsen

Quote from: Audiofiel on September 19, 2008, 10:36:42
Dat heb je fout, Pioneer navigatie behoort juist tot de betere GPS systemen die je kunt krijgen. ;)

Dan had ik die moeten hebben om door die site te kunnen komen  :)

Spacebass

Quote from: botsen on September 19, 2008, 10:38:32
Dan had ik die moeten hebben om door die site te kunnen komen  :)
LOL  ;D

Ik mag dit jaar ook weer mee rijden met HarryHT, weet alleen nog niet welke dag.

wil

Ik ga ook weer eens. Wordt er nog gecarpooled vanuit de hoofdstad of ben ik weer BoB  :D ;)?

Enne, geen meet-n-greet lijstje dit jaar?

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Magura

Ik ben er nog nooit geweest, dus lijkt het me wel leuk om een keer te kijken en luisteren.
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

Harry HT

Hi,
Quote from: wil on September 22, 2008, 09:24:35
Ik ga ook weer eens. Wordt er nog gecarpooled vanuit de hoofdstad of ben ik weer BoB  :D ;)?
Vanuit R'dam rij ik, waarschijnlijk met een wagen vol HT fans  :)

QuoteEnne, geen meet-n-greet lijstje dit jaar?
Was vorig jaar ook niet volgens mij, maar we hebben toen spontaan met een aantal gezellig gezeten en wat gedronken.  O0
(Op deze manier blijft het wel altijd hetzelfde clubje mensen)


Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Ghosty J

heel misschien wil ik dit jaar een keertje heen.
mocht het mij lukken ga ik iig zondag die kant op :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

NickS

Gezellig allemaal, ik ben er ook!!!

wil

Quote from: Harry HT on September 23, 2008, 22:47:16

Was vorig jaar ook niet volgens mij, maar we hebben toen spontaan met een aantal gezellig gezeten en wat gedronken.  O0
(Op deze manier blijft het wel altijd hetzelfde clubje mensen)


Gegroet,

Harry
Tja, toen was ik er dus niet bij  >:( Het is zeker de bedoeling hé, steeds hetzelfde clubje houden??  >:D  ;)
Misschien ook voor de nieuwkomers toch maar weer een meet-n-greet regelen. Ach toe, Harry, jij bent goed in lijstjes  :D
Is er geen hifi.nl-stand meer??

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

grendel

Ja ik ga dit jaar ook weer ;D
Alleen jammer dat we niks herkenbaars hebben van het ht forum, ik kan langs 10 mensen lopen en dan nog niet weten dat ze ook actief zijn op het forum 8)
Pioneer pdp-436xde--Denon pma-sa1--Pioneer dv-868avi--pioneer pl-505--DYNAUDIO  Contour 3.4 S L.E.--Monster z2 bi-wire--Kimber Hero interlink

Nikon d70s --Nikon 18-70--Sigma apo dg 70-300--Sandisk extreem 3, 1gig
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/grendel

Harry HT

Hi Wil,
Quote from: wil on September 25, 2008, 19:34:41
Tja, toen was ik er dus niet bij  >:( Het is zeker de bedoeling hé, steeds hetzelfde clubje houden??  >:D  ;)
:o
Zullen we weer net als vroeger afspreken bij HIFI.NL (internet corner) om 14.00 uur op beide dagen, wie dorst heeft kan snel wat te drinken halen bij de Abdijbar. Zie onderstaande plattegrond: 
http://www.vad-show.nl/plattegrond-gebouw.html

QuoteMisschien ook voor de nieuwkomers toch maar weer een meet-n-greet regelen. Ach toe, Harry, jij bent goed in lijstjes  :D
Is er geen hifi.nl-stand meer??
:D Zie de 1e post van dit topic. 8)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Harry HT

Beste muziek- en filmliefhebbers,

Graag wil ik jullie uitnodigen voor de Meet & Greet. In het verleden was het altijd erg gezellig en hing er een relaxte sfeer.

Ook al post je niet zoveel op het forum, heb je een stereo van 100 euro, het maakt echt niet uit, je bent van harte welkom. 8)

Post in dit topic je reactie, dan voeg ik je naam toe op het lijstje in de 1e post van dit topic  8)

Tot dan,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

grendel

Quote from: Harry HT on September 25, 2008, 22:23:28
Beste muziek- en filmliefhebbers,

Graag wil ik jullie uitnodigen voor de Meet & Greet. In het verleden was het altijd erg gezellig en hing er een relaxte sfeer.

Ook al post je niet zoveel op het forum, heb je een stereo van 100 euro, het maakt echt niet uit, je bent van harte welkom. 8)

Post in dit topic je reactie, dan voeg ik je naam toe op het lijstje in de 1e post van dit topic  8)

Tot dan,

Harry

Ik kom ook, weet alleen nog niet welke dag ;D
Pioneer pdp-436xde--Denon pma-sa1--Pioneer dv-868avi--pioneer pl-505--DYNAUDIO  Contour 3.4 S L.E.--Monster z2 bi-wire--Kimber Hero interlink

Nikon d70s --Nikon 18-70--Sigma apo dg 70-300--Sandisk extreem 3, 1gig
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/grendel

Harry HT

#41
Hi Grendel,
Quote from: grendel on September 25, 2008, 22:28:12
Ik kom ook, weet alleen nog niet welke dag ;D
Prima, geef het later nog even door  8)

Gegroet,

Harry

p.s.: je moet nog stemmen in de poll   ;)
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

audiofreak1

Marantz PM15, Marantz SA15, Marantz ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondback & Sidewinder, Hyperwire silverline speakerkabel

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

wil

Welke dag ik kom is nog niet zeker, maar ik heb een voorkeur voor zondag (heb zaterdag een etentje thuis en ze vinden het leuk als ik daar bij ben  ;D)

Wil (bedankt voor de  ;D ! Ziet er goed uit ;))

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Harry HT

Mannen ik heb jullie allen op de M&G lijst gezet  8)

Wie komen er nog meer naar de gezellige M&G ?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

grendel

Pioneer pdp-436xde--Denon pma-sa1--Pioneer dv-868avi--pioneer pl-505--DYNAUDIO  Contour 3.4 S L.E.--Monster z2 bi-wire--Kimber Hero interlink

Nikon d70s --Nikon 18-70--Sigma apo dg 70-300--Sandisk extreem 3, 1gig
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/grendel

Jean Sibelius

De animo is blijkbaar nog niet heel groot, maar ik ga in ieder geval op zaterdag.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

ome subtilieco

Ik probeer er dit jaar weer eens bij te zijn. Echter kom ik de vrijdag thuis na 3,5 maand zandbak weer thuis. Dus als ik er ben val ik op door me bruine kop 8).

Madhouse

Ik ben er ook samen met een vriend! Ik weet alleen nog niet of het zaterdag of zondag word! Dat laat ik nog wel weten  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub