Meet & Greet, VAD show 2008: 18 & 19 oktober

Started by Harry HT, July 28, 2008, 17:34:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kom je ook naar de meet & greet?

Leuk, ik kom zaterdag
Leuk, ik kom zondag
Leuk, welke dag weet ik nog niet
Helaas geen tijd
Pfff... moet dat?
Nee

Linked Events

advr

Quote from: patrick_vdb on October 15, 2008, 12:10:57
Hoi,

Je hebt er al duidelijk zin in zie ik ;D

Naast de zondag zal ik ook de zaterdag en maandag wel in de gangen van het Koningshof wandelen :D

mvrg

Patrick

dan komen we op zaterdag elkaar vast tegen ;D ;D

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Spacebass


Joep

Jongens, ik kan helaas niet aan mijn hobby beantwoorden dit weekend. Mijn schutting is omgeklapt van de week (zag het aankomen, geen platte bloemen) en ik ga zaterdag met mijn buurman een nieuwe schutting uitzoeken. Daardoor kan ik helaas niet afreizen naar Veldhoven.

Veel plezier en luister met open oren! :)

kippekop

Quote from: Joep on October 15, 2008, 14:07:09
Jongens, ik kan helaas niet aan mijn hobby beantwoorden dit weekend. Mijn schutting is omgeklapt van de week (zag het aankomen, geen platte bloemen) en ik ga zaterdag met mijn buurman een nieuwe schutting uitzoeken. Daardoor kan ik helaas niet afreizen naar Veldhoven.

Veel plezier en luister met open oren! :)

Zeg dan gewoon dat je hond je huiswerk heeft opgegeten... ;)
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

blue-eyes

Ik probeer zondag te komen, maar de kans is niet erg groot.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Joep

Quote from: kippekop on October 15, 2008, 14:28:14
Zeg dan gewoon dat je hond je huiswerk heeft opgegeten... ;)

Als ik een smoes had verzonnen, was-ie wel wat fantasievoller dan dat. :)
Bovendien klinkt het thuis toch beter.. ;D

patrick_vdb

Hey Space,

Quote from: Spacebass on October 15, 2008, 13:53:51
Ben je aan het werk gezet Pat? ;D

LOL ;D

Laat ik het anders formuleren...ik heb mij aan het werk laten zetten... ;D

mvrg

Patrick

troje

VAD show, ik heb er zin in! Dit jaar beschikken we over een geweldige stand in een grote kamer (ruimte 1), waar we alles kunnen laten zien wat we willen. De Benelux premiere van de TW5000 en TW3800 met ook nog een mooie beursaanbieding, het lijkt me voor eenieder de moeite waard om eens te kijken waar projectie tegenwoordig staat.

Ik wil dan ook graag elk lid van het HTForum uitnodigen voor een bezoekje aan onze stand. Naast prachtige projectoren hebben we dit jaar ook een Laurent Perrier champagne bar, waar we je graag een glas champagne aanbieden. Dat lijkt me een ideaal moment om even bij te komen van al het moois dat te zien is op deze show.

Tot zaterdag/zondag!

:)

maxtrash

lijkt me leuk, ik kom zaterdag (naar het zich laat aanzien)

Harry HT

Hi,
Quote from: patrick_vdb on October 15, 2008, 21:28:54
Laat ik het anders formuleren...ik heb mij aan het werk laten zetten... ;D
8) Goed zo, we zullen het braaf lezen  :)

Op de VAD show blog (hifi.nl) staan een aantal ingezonden mededelingen, hier kun je lezen wat er te zien/beluisteren is dit jaar. 

Scroll naar beneden:  http://www.hifi.nl/blog/index.php?setChannel=13

@Maxtrash: ik zet je erbij  8)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

LexiconLogan

Ik vrees dat ik afhaak...300 km rijden is mij iets te gortig voor de zaterdag...jammer
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

molle

#111
Ik haak ook waarschijnlijk af op zondag. Planning huwelijk volgende week vrijdag. En nee, ik trouw niet ;D

Als ik nog een gaatje zie kom ik nog af ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Spacebass

Quote from: molle on October 15, 2008, 23:39:36
Als ik nog een gaatje zie kom ik nog af ;)
Geen sex voor het huwelijk kerel!  ;D

neverywhere

Maar na het huwelijk blijft het ook vrij ranzig natuurlijk!
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

hifiman

Onze plannen zijn gewijzigd, wij gaan toch op zondag ivp de zaterdag  ^-^

Audiofiel

Quote from: Audioloog on October 16, 2008, 08:33:19
Onze plannen zijn gewijzigd, wij gaan toch op zondag ivp de zaterdag  ^-^

Gezellig! O0
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

jasjenl

Gaat er toevallig nog iemand uit omgeving Doetinchem c.q. Arnhem die nog een reisgenoot (of een lift  ;D ) kan gebruiken? Ik wil op zich wel naar de VAD, alleen heb ik niet zo'n zin om in m'n eentje te gaan en uit mijn eigen omgeving gaat er waarschijnlijk niemand.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Madhouse

Quote from: jasjenl on October 16, 2008, 13:32:51
Gaat er toevallig nog iemand uit omgeving Doetinchem c.q. Arnhem die nog een reisgenoot (of een lift  ;D ) kan gebruiken? Ik wil op zich wel naar de VAD, alleen heb ik niet zo'n zin om in m'n eentje te gaan en uit mijn eigen omgeving gaat er waarschijnlijk niemand.

Ik ga zondag (vanuit Doesburg) naar de VAD. Ik moet alleen ff een vriend ophalen in Waalwijk.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Harry HT

Hi,
Quote from: LexiconLogan on October 15, 2008, 23:26:50
Ik vrees dat ik afhaak...300 km rijden is mij iets te gortig voor de zaterdag...jammer
Dat is een uurtje rijden met een GT2  :)

Het lijstje is weer bijgewerkt.

Komen er nog forumleden in hun htforum t-shirt naar de VAD ?  :)

Gegroet,

Harry



De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Madhouse

Quote from: Harry HT on October 17, 2008, 09:12:55
Hi,Dat is een uurtje rijden met een GT2  :)

Het lijstje is weer bijgewerkt.

Komen er nog forumleden in hun htforum t-shirt naar de VAD ?  :)

Gegroet,

Harry

Dan moet je die wel hebben  :(
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Spacebass

Ik verkoop de mijne ;D

tis wel een collectorsitem (1e druk) dus ik verwacht er grof geld mee te verdienen  ;D ;D

Madhouse

Quote from: Spacebass on October 17, 2008, 11:08:19
Ik verkoop de mijne ;D

tis wel een collectorsitem (1e druk) dus ik verwacht er grof geld mee te verdienen  ;D ;D

Hmmmm ik heb liever een 2e druk, daar zijn de foutjes uit  :P
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Ejorne

Quote from: Spacebass on October 17, 2008, 11:08:19
tis wel een collectorsitem (1e druk) dus ik verwacht er grof geld mee te verdienen  ;D ;D

Dan kun je hem beter niet verkopen, lijkt me...
:P

Spacebass

Quote from: Madhouse on October 17, 2008, 11:23:28
Hmmmm ik heb liever een 2e druk, daar zijn de foutjes uit  :P
;D
Ik denk eerder dat er dan "stereo forum" en "klantenparadijs voor sponsors" aan toegevoegd is ;D

Quote from: Ejorne on October 17, 2008, 11:26:10
Dan kun je hem beter niet verkopen, lijkt me...
:P
Mijn aandelen zijn niets meer waard...er moet wel brood op de plank komen ;D  ;D

Joris1971

Waarom staat BB&G niet op de deelnemerslijst?