ervaring met HIFI Edition

Started by Point7, May 19, 2003, 17:36:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Point7

Heeft iemand al iets online  gekocht bij HIFI Edition ?
www.hifi-edition.de

CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

jeroenskie

Nooit iets gekocht, Maar de prijzen liegen er niet om.
Wel ga ik ervan uit dat de prijzen die ze aangeven de verkoop advies prijzen zijn en deze in werkelijkheid een stuk lager liggen .

vr gr jeroen

Point7

Quote from: jeroenskie on May 19, 2003, 21:38:51
Nooit iets gekocht, Maar de prijzen liegen er niet om.
Wel ga ik ervan uit dat de prijzen die ze aangeven de verkoop advies prijzen zijn en deze in werkelijkheid een stuk lager liggen .
vr gr jeroen

Heb jij wel naar de juiste prijzen gekeken ?

De Panasonic PT-AE 300E projector kost daar 1949 €. En daar komt 30 € verzendkosten bij. Ik heb nergens goedkoper tegengekomen.

Spijtig dat ik vandaag een email van hun heb aangekregen waarin ze melden dat betaling onder rembours toch niet gaat ondanks dat deze mogelijkheid er is. (zal enkel in Duitsland zijn)
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

jeroenskie

Ja ik heb goed naar de prijzen gekeken ,vandaar mijn positieve reactie .
Ik bedoelde ook te zeggen dat het verschil tussen de adviesverkoop prijs en de prijs waar zij hem voor aanbieden erg groot is .

Ik denk dat IK onduidelijk ben geweest ;)

vr gr jeroenskie

Raymen

Hoi,

Heb daar een paar jaar geleden een denon avca1d gekocht.
Geweldig lage prijs ,scheelde mij toen 2000,-.

Maar ben hem op gaan halen,vertrouw dat versturen nooit niet zo.

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld