Southpark Seasons

Started by Melvin, May 9, 2003, 10:02:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Melvin

Is er eigenlijk al een R2 versie uit van Southpark Season 1 en Season 2 ? Ik zie dat veel mensen die in hun lijstje hebben staan, maar dat is dus de R1 versie, besteld in het buitenland ?

Scarp

Bij Play.com heb ik seizoen 1 en 2 gekocht.

Melvin

#2
Die hebben zo te zien season 1 t/m 5, da's dus perfect wat ik moet hebben :)

Ik lees hier redelijk wat goede reviews op het forum over play.com, maar ik vind het niet zo leuk dat ik meteen mn creditcard info moet neerschrijven als ik wil registreren  :-\

EDIT: "thankyou for your order"  ;D

Scarp

Via je registratie bestel je. Ik heb 1x gehad dat een dvd van play.com niet aankwam (dvd stond al 2 weken op verstuurd). Mailtje gestuurd naar ze. Snel een mail terug met het bericht dat ze een nieuwe op hadden gestuurd en mocht die vorige alsnog binnen komen, dan graag eentje terug sturen (yeah right :)).
Erg netjes :)

Maar pas op met R2 uit Engeland. Ze knippen daar iets strenger in films.

Melvin

Hier staat de Season 1 box ook al op verstuurd sinds 12 mei (9 dagen dus al) en nog altijd niets thuis gehad :(

Scarp

Geduld hebben. Als ie volgende week nog op verstuurd staat en je hebt niets ontvangen dan een mailtje sturen naar play. Als ze het ook te lang vinden duren dan sturen ze wel een 2e box :)
Reken meestal op 2 weken minimaal. Langer is niet goed.

Melvin

Er lag vandaag een briefje in de bus dat er een pakketje van 'Royal mail' aangekomen was en dat ze het bij de buren afgeleverd hadden. Maar de buren waren heel de avond niet thuis... zou het dat pakketje van play.com geweest kunnen zijn ?

Scarp

Denk ut wel. Die season box past niet de door brievenbus.

Bij buren afleveren vind ik erg fout van de postbode, hoort ie niet te doen volgens mij. Bij mij doen ze gewoon altijd bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt (in mijn geval bij een C1000 op 50 meter afstand :)).

Melvin

#8
Ja idd, ik vind het ook helemaal niet leuk. Maar het was niet van de post, die pakketjes moet ik altijd gaan ophalen op het postkantoor. Dit was van Select Vracht (of Transport, weet het niet meer zeker).

Maar ja, hoe geef je aan dat je je pakjes niet bij de buren wil laten bezorgen ? Sticker op de brievenbus ? :-\

EDIT: idd, een mooi pakje van play.com :)

Scarp

Volgens mij horen ze dat helemaal niet te doen. De TPG doet dat ook niet volgens mij, die hebben gewoon redelijk veel ophaalpunten. Bij de supermarkt vlakbij kan ik pakjes waarvoor ik niet hoef te tekenen ophalen. Rembours enzo kan ik 500 meter verderop ophalen. NPD pakjes moet ik 30km verderop ophalen. Bij UPS kan ook opgehaalt worden. De enige waar ik tot nu toe niet langs kon komen om een pakje op te halen van de TNT.

Maar goed, veel plezier met je box :)

Het 1e seizoen heeft ook nog tussencommentaar van de makers :)

Melvin

Zodra mevrouw klaar is met Patties Poessie is de TV van mij  ;D