Vidikron TGS 100-2 CRT videoprojektor

Started by robby, May 19, 2003, 10:16:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

robby

Is dit wat?

Staan er twee te koop op marktplaats.

voor maar 199 euro.

J.A.F._Doorhof

Voor het geld kun je je geen buil vallen, maar het is niet veel.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

robby

Die kerel zegt dat het beeld nog redelijk is maar dat hij moet worden afgesteld.

Hij past denk ik toch niet in mijn kamer. Zo'n ding weegt zeker wel 40 kg (komt het plafond naar beneden) en van kijker naar het scherm is 3,70 meter

J.A.F._Doorhof

Als ze beginnen met "moet worden afgesteld" en gezien de prijs hou je dan maar vast.

Ik zou het over laten gaan.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

Het is een oudje met een max. scan-freq. van 16 kHz. Alleen interlaced dus. Ik zou het niet doen. Levert weinig op.

Tapeshirt

of je neemt er twee en doet een double stack en kijkt zo progressief naar 2x 16 kHz...........


Right.

jaco

Je zou dan wel met wat geluk de interlacing artifacts weg kunnen poetsen.. Moet je wel een klein beetje delay tussen de 2 toepassen.

Hmm, beter doorsparen voor een goedkope LCD/DLP vast beter beeld dan interlaced op een CRT.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Franky P.

Ik zelf pas een Sony VPH-1041 QM gekocht, technische specs ongeveer dezelfde als die vidikron.. (380 euro)
Mij bevalt t heel goed moet ik zeggen.
Je moet zelf kijken wat je te besteden hebt en wat je verwacht.
Verwacht geen plaatjes als op een Barco g 808s, maar gewoon groot beeld (190cm diameter) met mooie kleuren en echt zwart
Je kan scanlines zien, maargoed, wat wil je voor t geld
Ik ben een tevreden man ;D

m vr gr Frank