*Cine Tresa* -FINAL STAGE-

Started by Francisco, July 20, 2008, 16:52:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BarcoCRT

#75
Quote from: Francisco on April  6, 2009, 20:53:38
Nog mensen met tips voor een goede pronto waar ik X10 met RF direct kan aansturen?
Deze misschien:

http://www.curtpalme.com/TSU501.shtm

Ding kost geen drol, slechts $39, en heeft weliswaar RF maar ik weet niet of het de goede is:
"The RF transmission frequency is 418 MHz and the RF channel can be changed if you have more than one Avidea 770 system or if a neighbour in close proximity has one"

Ligt hier ook nog stof te happen, moet hem nog eens testen met klik-aan-klik-uit.  :-[
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

HTip

Klik-aan-klik-uit (KAKU) werkt met 433 MHz. Een AB die RF heeft kan meestal alleen met een IR-extender van hetzelfde merk communiceren. In dit geval een Philips of Marantz...

Met een PowerMid ontvanger (vertaalt IR naar RF) gaat het wel, alleen werkt het niet helemaal foutloos ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Ziet er zeer goed uit zeg, en mooie audio-upgrade gedaan. Nu nog een leuke subwoofer erbij en genieten maar.

Francisco

In de ps3 heb je een optie voor beeldweergave voor HDMI weten jullie of deze op gelimiteerd moet of op onbeperkt?
Het veranderd de witbalans lijkt het. brightness moet dan flink omhoog  :unhappy:

Nog iets mijn versterker kent alleen input van 6.1 analoog vanaf de pc. Ik heb 7.1 opzet. echter de analoge ingang kent alleen center back denk ik. er is geen aansluiting voor links en rechts.
Mijn geluidskaart kan wel 7.1 maar niet 6.1 Kan ik nu die stereo uitgang (mini jacket naar tulp) op de pc samenvoegen naar 1 tulp?

Versterker heeft wel 7.1 output maar helaas alleen via spedif 7.1 input analoog dus niet dit in het kader van True HD formaten.

HTip

je bedoelt waarschijnlijk de RGB colorspace. Normal is video, Enhanced is voor PC
Normal geeft de diepste zwartwaarden en felste witwaarden en dus het beste contrast.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

sleevezipper

Heej Franciscus, ik zie je topic nu pas. Ziet er goed uit. Nu nog een (zwarte) Xbox 360 erin en je kan meedoen moet OldskoolNL  :thumbs-up:

Ik zie het graag eens in het echt. Heel mooi geworden!

Francisco

Haha ja goed he. De xbox komt er helaas niet, het is een PS3 geworden ook ivm blu ray disk's ook wel handig. Over een paar dagen krijg ik m'n pronto ru950 uni. afstandsbediening binnen en ben ik helemaal koning. Lekker lui vanaf de bank masking naar beneden licht uit etc.  O0

Francisco

Zo eens even mijn topic omhoog  ;) Intussen is het scherm veranderd naar 280 breed.
X10 aansturen gaat tegenwoordig met de Iphone4 en X10 commander echt een top App. De Barco hangt nog en speelt nog perfect, alhoewel ik de Sony HW30 overweeg. Ow en er staat nu ook een dikke B&W subwoofer.

high-q

Quote from: Francisco on November 26, 2011, 22:22:35
Zo eens even mijn topic omhoog  ;) Intussen is het scherm veranderd naar 280 breed.
X10 aansturen gaat tegenwoordig met de Iphone4 en X10 commander echt een top App. De Barco hangt nog en speelt nog perfect, alhoewel ik de Sony HW30 overweeg. Ow en er staat nu ook een dikke B&W subwoofer.

Mooie zolder HT zeg!  :headbanging:
Bij je update heb je vast ook nieuwe foto's  ;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge