Diertjes

Started by J.A.F._Doorhof, July 19, 2008, 13:23:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Een paar snaps van een bezoekje aan de Olmense zoo.
Canon 5D met de Sigma 150-500 OS.


1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.



www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Arno P

Die eerste 2 foto's lijken nogal "gescherpt"....is dit door photoshop of door het comprimeren om de foto op het forum te krijgen?

bmateijsen

Dat gevoel heb ik eigenlijk met alle foto's.... ze zijn wel lekker gedetailleerd.

Quote from: Arno P on July 19, 2008, 13:52:03
Die eerste 2 foto's lijken nogal "gescherpt"....is dit door photoshop of door het comprimeren om de foto op het forum te krijgen?

BluRayHT

Prachtige foto's!

Een vraagje over de lens, ik ben nog op zoek naar een goede tele. Helaas ontbreekt het mij aan voldoende budget om een Nikon tele met dit bereik aan te schaffen. Deze Sigma is wel veel betaalbaarder, als ik het goed heb tussen de 800-900 euro,-.
Zou dit objectief op een d80 kunnen?

Ik vind ze haarscherp, prima keuren en contrast.

J.A.F._Doorhof

Verkleinen doet nooit echt goed voor foto's, het is altijd een beetje een gemiddelde kiezen.

@BlurayHT,
Ik vind persoonlijk de Sigma een goede aanschaf, ik doe niet echt veel meer met mijn DSLR dus heb veel van mijn L glas verkocht en wat goedkoper glas terug gekocht, maar de Sigma vind ik toch wel apart, ten eerste natuurlijk de 500mm en ten tweede een zeer goede OS, en als laatste (en dat had ik niet verwacht) toch wel erg scherpe foto's.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

BluRayHT

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 19, 2008, 14:29:34
@BlurayHT,
Ik vind persoonlijk de Sigma een goede aanschaf, ik doe niet echt veel meer met mijn DSLR dus heb veel van mijn L glas verkocht en wat goedkoper glas terug gekocht, maar de Sigma vind ik toch wel apart, ten eerste natuurlijk de 500mm en ten tweede een zeer goede OS, en als laatste (en dat had ik niet verwacht) toch wel erg scherpe foto's.

Inderdaad erg scherp, ik verbaas mij daar over na het zien van jouw plaatjes. 500mm is inderdaad prachtig maar vaak niet betaalbaar, dit is een alternatief, bedankt voor je foto's en daarmee de tip!