Zijn dit goede tv series ,Mad men en The Sarah Connor Chronicles?

Started by fca, July 15, 2008, 16:58:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fca

Zijn dit goede  tv series ,Mad men en The Sarah Connor Chronicles?

Deze zijn op Blu ray te koop voor weinig maar het zegt mij helemaal niets.
Heeft iemand deze gezien?

Xstream

Ik kan alleen wat zeggen over Connor Chronicles ... als je een Terminator fan bent zul je het geweldig, of op z'n minst vermakelijk vinden. Ik vond het een geweldige serie om te kijken, ook al zaten er momenten in dat het even inkakte. Het is dus in weze de verteling van het verhaal na Terminator 2. (3 negeren ze dus even voor het gemak of komen ze uiteindelijk op uit).

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

svmnb

Mad men ben ik net aan begonnen en heb twee afleveringen gezien. Ik vind het wel de moeite waard, erg sfeervol en het lijkt een authentiek tijdsbeeld neer te zetten van de 50's en 60's. Ik heb de BD rips van ca. 2,3Gb per aflevering geplukt en die zijn werkelijk prachtig.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Seth__Gekko

Als liefhebber van de Terminator vind ik TSCC erg goed te doen.

Erik

SCC lopen al een paar topics over dus daar kun je genoeg meningen over vinden MM ken ik ook niet.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill