Ik heb helemaal GEEN tv aanbieder, ben ik de enige? POLL

Started by BluRayHT, July 13, 2008, 23:06:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Geen tv aansluiting?!

ondenkbaar! ik kan niet zonder..
14 (16.7%)
ondenkbaar! ik wil niet zonder..
43 (51.2%)
Ik overweeg het..
14 (16.7%)
Ik heb al geen tv aansluiting..
13 (15.5%)

Total Members Voted: 81

Mirickle

Voor mezelf zou die kabel ook meteen de deur uit mogen (15 euro/maand voor bagger, bagger en nog meer bagger), maar helaas is mijn vrouw het daar niet mee eens :(
Sony KDL40W4000 | Kef Q7, Q5, Q10c |  SVS 2039PCPlus | Denon AVR-3808,  Marantz DV7001, SA7001 | XBMC HTPC | Squeezebox3 | Xbox360 |  PlayStation 3 | Wii

Hertog_Martin

Enige waar ik tv voor kijk is sport. Dus kan net niet zonder.
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

Bengbeng

Quote from: guitarman on August 29, 2008, 10:56:33
en zit je met zo'n suffe set top box

Als je een dvr neemt (digitale video recorder + receiver in één apparaat) dan kan de
antieke vhs videorecorder de deur uit. Netto blijf je dan dezelfde hoeveelheid apparaten + afstandbedieningen
houden.

Verder levert zo'n "suffe" digitale settopbox je véél meer zenders op, een betere beeldkwaliteit, een handige electronische
programmagids én aardige services zoals Video on Demand. Analoge tv is zó ontzettend vorige eeuw...  ^-^
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

Rmanen

Ik heb ook al weer een tijd geen tv meer. Ik kijk films en series via een epson projector. Ik mis het ook helemaal niet O0

Lars_Portman

#29
Ik heb ook geen TV aanbieder meer! aanbod stelt niks voor mij. Ik kijk dus eigenlijk altijd film. En heel soms kijk ik ff achter me PC uitzending gemist.

Ik heb nu al 3 maand niet meer. En geeft mij nog rust ook!
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

roncitf

Ik had een schotel tot 2 jaar geleden. 400+ zenders en ik keek een half uur per maand. Toen maar opgezegd. Ik dl alle series die ik wil zien van torrent sites en kijk dan alles in HD. Hadden ze in NL ook maar eerder met HD mee moeten doen.
Een kabelaansluiting hebben we hier niet, dus iedereen heeft hier een schotel, behalve ik dan.
Stereo: Sphinx Project 32 / 8 / 12 * Tannoy D700 * Siltech SQ88 XLR / LS-25 MXT / SPX20/30 * Kemp Powerstrip 4/6
Surround: NAD T753 * Totem Dreamcatcher * Sunfire Solitaire 12 (1500W RMS) * Themescene HD72i
Wishlist: Siltech XLRs 6,50+ mtr, Ruby Hill, Signat.XLRs * Tannoy TD10/12 * Sphinx Project