Omzetten outlook naar applemail

Started by J.A.F._Doorhof, July 10, 2008, 00:28:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Weet vast ook wel iemand.
Ik wil mijn emails overzetten van outlook 2007 naar apple mail.

Er zijn verschillende programma's waarvoor licenties gekocht moeten worden.
Ik heb vanavond een licentie gekocht van O2M voor $10.00 en dat gaat dus fout, ben al aan het mailen met de leverancier.
Maar vraag me af of iemand hier een betere optie heeft, het zijn nogal grote mailboxen namelijk en het is wel handig als ik die als zoekopdracht zou hebben.

Syncen van de agenda heb ik al opgegeven.

Frapant detail, O2M heeft wel mijn calender en contact personen vlekkeloos overgezet.
Alleen bij de calender zitten wat kleine foutjes, maar die waren zo opgelost.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Mrwhoopie

Instal thunderbird op de mac,sync alle contacten uit mail naar thunderbird,dan instal je thunderbird op de windows,en op je mac exporteer je contacten,vooert ze in via thunderbird op je pc en zo kan je dus naar outlook exporteren.Beetje omslachtig ma het werkt wel.

Dirc


Dirc

btw voor de thunderbird oplossing kun je ook netscape gebruiken

Dirc

Oja Frank:

http://www.techhit.com/messagesave/


Ik wilde ooit ook al mijn mail naar de MAC zetten. Toch niet gedaan omdat ik op het werkt windows gebruik. Dan heb ik alle mail altijd bij de hand.
Het liefst zou ik beide willen.

Je kan trouwens zelfs nog een gmail account instellen als IMAP in outlook. Dan je mails erheen slepen. Dan wordt t geupload. Dan op de MAC weer downen.

mikekiwi

Vreemd, O2M werkte hier foutloos...alle mail incl. alle submailfolders probleemloos opgehaald. Via thunderbird heb ik ook geprobeerd idd, maar daar had ik zelf wat meer moeite mee (al kan ik me niet herinneren wat daar niet lekker ging...)

Dirc

zolang je windows machine en mac door elkaar gebruikt blijft het hanessen met je mails hier en daar.

J.A.F._Doorhof

Zal O2M ook eens testen op een XPmachine.
Andere oplossingen werken ben ik bang niet, het gaat om een PST van ruim 5GB
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirc

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 10, 2008, 22:35:49
Zal O2M ook eens testen op een XPmachine.
Andere oplossingen werken ben ik bang niet, het gaat om een PST van ruim 5GB

wist niet dat outlook dat aan kon?
je kan ze ook spitsen btw. Of gewoon een nachtje laten ratelen:D

mikekiwi

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 10, 2008, 22:35:49
Zal O2M ook eens testen op een XPmachine.
Andere oplossingen werken ben ik bang niet, het gaat om een PST van ruim 5GB

Hier deed ik het inderdaad op XP, wel ook met Outlook 2007. PST was hier een kleine 2 GB