Outlook 2008 en Mac book pro..... en dan ???

Started by J.A.F._Doorhof, July 8, 2008, 18:24:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AppleMies

IMAP. De enige juiste en tevens éénvoudigste oplossing voor al je clients.  Ik gebruik het al 5 jaar werkt waar ook ter wereld als je maar een internet access hebt ergens. Alle andere oplossingen zijn lapmiddelen met proggies etc.  Frank kennende heeft hij meeeeeeeer dan genoeg ruimte op de mailserver. Gaat bij mij al 5 jaar goed op de (Linux) mailserver.
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

VlisChris

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 17, 2008, 17:54:42
Aan de andere kant, waarschijnlijk is het binnenkort niet meer zo belangrijk :D

Hoe dat zo?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

Ik draai op dit moment met een MacPro voor mijn eigen werk dus heb alles gewoon over gezet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

wil

Quote from: AppleMies on July 24, 2008, 17:25:20
IMAP. De enige juiste en tevens éénvoudigste oplossing voor al je clients.  Ik gebruik het al 5 jaar werkt waar ook ter wereld als je maar een internet access hebt ergens. Alle andere oplossingen zijn lapmiddelen met proggies etc.  Frank kennende heeft hij meeeeeeeer dan genoeg ruimte op de mailserver. Gaat bij mij al 5 jaar goed op de (Linux) mailserver.
Hier hetzelfde. Ik gebruik verschillende laptops en desktops door elkaar waarbij ik ook op sommige plaatsen met Entourage werk en dan weer met Outlook 2007 en dan weer met een webmail-applicatie. Met IMAP blijft het overzichtelijk en synchroon.
Doe het nu maar! ;)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60