Martelfilms

Started by johnhifi, July 8, 2008, 10:07:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BluRayHT

#100
Ruim 1300 keer is dit topic gelezen, 99 reacties en jij komt met dit soort opmerkingen. Je snapt het echt niet he?!

Quote from: johnhifi on July 22, 2008, 07:10:41
Nee joh ik ben net verhuisd! Ze komen er vanzelf wel achter. Moehahahaha!  >:D

maxtrash

doe je het toch  ;)


Pim

Ik denk dat het allemaal wel meevalt met John, hij is misschien niet helemaal duidelijk geweest in zijn bewoording. Zelf ben ik ook een liefhebber van dit genre en daar heeft nog nooit iemand pijn of last van gehad (behalve mijn vrouw dan maar dat is binnenshuis).
denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull

blue-eyes

Quote from: Pim on July 23, 2008, 13:21:01
Ik denk dat het allemaal wel meevalt met John, hij is misschien niet helemaal duidelijk geweest in zijn bewoording. Zelf ben ik ook een liefhebber van dit genre en daar heeft nog nooit iemand pijn of last van gehad (behalve mijn vrouw dan maar dat is binnenshuis).

Mee eens, volgens mij is John wel OK.

Maar daar ging het mij iig niet om. Ging mij er sec om of deze discussie (anders dan over de film zelf) op DIT forum gevoerd moet worden.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

MarkD

Ik ga geen discussie, maar mijn alligator voeren. Een broodje Jehovagetuige zal er onderhand wel weer ingaan... Uiteraard het enigszins wit weggetrokken menneke wel eerst levend vierendelen en marineren in zoutzuur! En daarna ga ik braaf Teletubbies kijken en mijn schedelverzameling poetsen. :P
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers