Matrix reloaded

Started by anton, May 16, 2003, 01:04:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

anton

Ik kom net terug van de premiere van matrix II,
soundtrack  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
film                ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Moest ik toch effe kwijt

Roland

#1
Mja .... geen negens van mij  :P
Hij stelde me ietswat teleur. Begrijp me niet verkeerd :) Misschien heb ik teveel making-off onzin gezien ... maarja  ::)

Snelwegscene =  8)

[edit]cijfer vergeten: 8- ::)[/edit]

Grindtegel

Hier een link naar een spoiler vrije review van dvdtalk waar ik het voor 100% mee eens ben:

http://www.dvdtalk.com/aisleview/

Ik vond hem goed, maar lang niet zo'n inpact hebben als deel 1, wat ook bijna onmogelijk is.

Van mij krijgt ie een dikke 8, als er minder in zou worden geneuzeld een 9.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Melvin

#3
HOOG SPOILER GEHALTE !!!

Ik vind'm overdone, veel te veel hoogtepunten doorheen de hele film. Al die (wannabee)sexscenes begonnen met op het laatste echt wel te irriteren, net zoals de overvloed aan 'wijze lessen' die iedereen doorheen de hele film loop te prediken.

Ik vind de eerste film een dikke 10, maar dit is maar een 7 meer waard :(

thommy

Quote from: Melvin on May 16, 2003, 16:51:28
HOOG SPOILER GEHALTE !!!

Ik vind'm overdone, veel te veel hoogtepunten doorheen de hele film. Al die (wannabee)sexscenes begonnen met op het laatste echt wel te irriteren, net zoals de overvloed aan 'wijze lessen' die iedereen doorheen de hele film loop te prediken.

Gaat Keanu soms niet een beetje naast zijn schoenen lopen ???

Mvgr
Yves.

Point7

Heb em gisteren ook gezien in de bios.

Veel wel mee, maar de originaliteit is er wel een beetje af.
Een goede actie/SF, maar geen mega-topper zoals deel 1 vind ik.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

bryan vd B

#6
Hi,

ik zie het probleem niet wat de meeste in de film zien met een te hoog spioler gehalte.
ik vind de film echt goed en heb zeker genoten van de film maar zoals bijna altijd is het tweede deel altijd minder orgineel.
vond de vechtscenes echt heel erg goed gedaan en zodra hij op dvd is ben ik zeker 1 van d eerste die hem heeft ;)


Maarja over smaak valt niet te twisten, want eidereen maakte ophef over LOTR maar persoonlijk vond ik het een langdraderige film en vond er eigenlijk niks aan.
De ongevingen waren wel heel erg mooi en geluid super maar naar 1 keer kijken had ik de film wel gezien.


Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Point7

Ja....de DVD moet ik ook wel zeker hebben. Hij is zeker goed genoeg.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Selmar_Cleef

Het verhaal van The Matrix Reloaded is ook met andere films gebeurd. Te hoge verwachtingen door de fans die dan niet waargemaakt worden. Kijk maar naar Episode 2. Veel hype omdat het een Star Wars films was, dus verwachtingen waren erg hoog bij de fans en misschien wel iets te hoog. Dag erna was op veel plaatsen te lezen wat er allemaal niet is was met de film. Nu met The Matrix idem, bij Spiderman was dit ook het geval. Bekijk het gewoon als losse film en ga het niet vergelijken met het eerste deel of het boek of comic waar het op gebaseerd is.

J.A.F._Doorhof

Spiderman ?
Die heeft bij mij in ieder geval ELKE verwachting meer dan goed gemaakt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Lid45678

Ik bekijk het altijd maar zo:

Ik doe het de acteurs, regiseur, etc. niet na om ook maar de alleslechste film te maken. Ik vraag me ook af hoe ze alles verzinnen en heel vaak zo mooi en/of spectaculair kunnen maken. Daarbij komt natuurlijk nog dat ze bijna altijd aan een vast budget zitten.

Groetjes,

Marc

patrick1975

Afgelopen zaterdag bekeken in Antwerpen. Zaal 8 (THX).

Ik heb er echt van genoten! Special Effects zijn super, vooral de snelwegscene was schitterend. Op naar deel III

Van mij krijgt hij een 8.5.

Selmar_Cleef

Vanmiddag ook bekeken in Eindhoven, was lekker rustig man of 50 in de zaal. Zeer benieuwd naar Revolutions, teaser zag er veel belovend uit. Dan is het wachten op de releases van de DVD's. Ik verwacht dat ze ook met een box komen met alle delen inclusief de extra's die ze nog gaan uitbrengen. Misschien dat ze in de box Animatrix proppen, maar dat zal wel te veel gevraagd zijn.

@Frank, ik bedoelde met Spiderman niet dat hij slecht was. Maar bij sommige waren de verwachtingen zo hoog dat de film voor die personen tegen is gevallen.

Raymen

Heb deze afgelopen donderdag in antwerpen gezien,en was toch zeer te spreken over het schitterende camerawerk en de flitsende vechtscene`s.

Jammer van het korte optreden van de tweelingen,maar ja daar krijg je wel een vette actie/vechtscene met een chinese vechter voor terug.

Vondt mr.smith wel een beetje overdone,in de 2000 versie`s.
maar al me al een goed vervolg en nu snel naar deel 3,kan niet wachten.

Van mij ook en 8.5/10.


mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Robert

#14
The Matrix Reloaded is voor mij totaal niet tegengevallen, ik heb echt genoten van het verhaal en de special effects, vooral de sfeer die wordt gecreëerd vind ik geweldig.

Het verhaal vond ik goed tot zeer goed wel iets minder dan The Matrix, maar nog veruit dikke klasse.

Ik vond het mooi om te zien dat Neo nu de enigste is met het grootste machtvertoon en heeft nu echt de kracht en mogelijkheden van "The One", terwijl Morpheus en Trinity nu een stap beneden Neo staan.

Ik vond geen één scene overdone, je moet niet vergeten dat Neo/Morpheus/Trinity en co in The Matrix zitten als al de mooie gevechtmoves op tafel worden gelegd.

Revolutions moet meer in de normale wereld (met de Sentinels) afspelen en laat meer de menselijke kant zien en het ruwe gevecht in real life.

Van mij krijgt The Matrix Reloaded een 9/10.


MvrGr.
Robert

MrPink

Heb hem net gezien in Tuschinski 1. Tsja, wat zal ik er eens van zeggen? Ik vond de film zeer wisselend, in allerlei opzichten. Actie: hollen of stilstaan, vechtscene's erg goed. Verhaal: matig. Acteerwerk: wisselend. Neo+Trinity: slecht. Seraph, Keymaker: cool. Monica Bellucci: lekker ;). Muziek: eentonig, meestal te nadrukkelijk aanwezig, en te hard. Dialogen: matig.

Cijfer: 6/10

Groetjes,
Oscar

Bart_M

Quote from: patrick1975 on May 19, 2003, 12:44:30
Afgelopen zaterdag bekeken in Antwerpen. Zaal 8 (THX).

Dan heb ik jou misgelopen.
Afgelopen zaterdag bekeken in Antwerpen. Zaal 9 (Ook THX).

Vond hem best wel goed. 8,5

Grtn,
Bart

Lid45678

Eindelijk! nog één nachtje slapen en dan mag ik ;D

Morgen om 20:00 met 1 Grolsch beugel, 1 bak popcorn en 1 zakje M&M's bruin en vriendin naast me in Cinecity Vlissingen (is ook THX).

Groetjes,

Marc

Spacebass

Gisteren bekeken.

Ik heb dus totaal geen reviews gelezen over fouten, meningen ed. alleen de final trailer dan...

Ik ben dan ook op geen enkele manier beinvloed.

Ik heb absoluut genoten van de film. De fouten boeien mij niet zo.
Eerder wat deel 3 brengt.

Dat er naar mijn mening wat langdradige stukken in zitten, is waarschijnlijk smaak.

Lid45678

#19
Ondanks dat er mensen zijn die er commentaar op hebben vond ik hem echt schitterend! :o
Ik heb van het begin tot het eind genoten en toen de film was afgelopen was het eerste wat ik zei: ik wil de dvd en ga er binnenkort nog een keer heen.
Ik vind het geweldig hoe mensen dit kunnen bedenken (maarja dat heb ik wel eens met meerder films).

Cijfer: dikke 9

Groetjes,

Marc

bryan vd B

Quote from: GekkeHekke® on May 22, 2003, 00:12:57
Ondanks dat er mensen zijn die er commentaar op hebben vond ik hem echt schitterend! :o
Ik heb van het begin tot het eind genoten en toen de film was afgelopen was het eerste wat ik zei: ik wil de dvd en ga er binnenkort nog een keer heen.
Ik vind het geweldig hoe mensen dit kunnen bedenken (maarja dat heb ik wel eens met meerder films).

Cijfer: dikke 9

Groetjes,

Marc

Ben het volledig met j eens!!! 8)

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Derrick

I agree too
de film is gewoon goed
en wat een tempo zit er in

Lid45678

Quote from: Derrick on May 22, 2003, 17:31:09
I agree too
de film is gewoon goed
en wat een tempo zit er in
Dat tempo is vooral op het laatste als Neo Trinity opvangt wanneer ze al schietend uit het gebouw naar beneden valt  ;D

Groetjes,

Marc

Scarp

'k heb 'm eindelijk gekeken. Ik vond het best goed. Lekkere acties. Geweldige scenes met veel "dezelfde" figuren :) Meer uitleg over hoe het nou zit. Lekker filmpje die ik best graag op dvd koop :)

Mark Beerens

Ik vond het ook goed dat er niet is gekozen voor een standaard vervolg, met een slap aftreksel van het vorige verhaal, er is gekozen het verhaal verder uit te diepen. Een goede keuze, vind ik zelf. Ik vond het af en toe wel moeilijk te volgen (SPOILER met name de programmeur SPOILER) maar dat kwam omdat ik in Antwerpen op de voorste rij zat en iedere keer moest switchen tussen subtitles en beeld  :( Maar er zal ongetwijfeld meer duidelijk worden bij de tweede keer dat ik hem zal zien.

De actie was fantastisch, dat wordt een leuke DVD ;D
:: Mission 753 :: Arcam Diva A85 + P85 :: Marantz CD-16 :: Eichmann Six :: Nordost Flatline Gold MKII ::