The Strangers, imdb zegt top... ik zeg flop

Started by Nelisje, July 2, 2008, 10:11:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nelisje

Op imdb scoort deze film vrij goed...

Ik heb hem gisteren in de sneak preview gezien, en ik ben het totaal niet eens met de score op imdb. En de rest van de zaal ook niet, want wat ik kon merken van de meeste mensen is dat ze toch teleurgesteld waren.

Spoiler:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Al met al moet iedereen voor zichzelf weten of dit een leuke film is voor hen. Ik kan hem alleen totaal niet aanraden, ben blij dat ik een unlimited abotje heb bij pathé anders had ik me serieus genaaid gevoeld om daar 8 euro voor te betalen.

Grindtegel

#1
Volgens mij is dit de Amerikaanse ripoff van de Franse film "Ils" die best aardig is. Op diverse horrorsites krijgt Ils wel een hele goede waardering terwijl The Strangers over het algemeen behoorlijk wordt gekraakt. Wellicht Ils eens gaan kijken. Ik heb Ils trouwens al een hele tijd geleden gezien en vond hem tot op het einde na erg goed.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Nelisje

het zou goed kunnen, er staat bij inspired by true events, dat staat er bij ils ook bij. Het verhaal is in grote lijnen hetzelfde alleen heb ik bij ils idd het idee dat het wat mooier uitgewerkt is.

Maja dat based on true events kun je met een pot zout nemen, dat is net zo based on true events als lord of the rings.. want in lord of the rings hadden ze bossen en die kennen wij ook.