The ruins

Started by svmnb, June 29, 2008, 12:08:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

svmnb



Stelletje jongeren op vakantie in Mexico besluit een dagtrip in de jungle te maken om een opgraving bij een oude Maya tempel te bekijken.
De ruïne blijkt echter een duister geheim te herbergen en de locals zijn ook al niet al te vriendelijk.

Aardige effects en redelijke bodycount, dus wel vermakelijk, maar niet bijzonder.
7/10
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Lucky.L

Vond het ook een aardige film!

Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Grindtegel

Gisteren gezien en ik vond hem uiteindelijk toch tegenvallen. De eerste helft vond ik wel goed maar dan gaat het toch bergafwaarts helaas. Eng is ie totaal niet en de gore is wel aardig maar hoeft voor mij niet zo. Mensen die Cabin Fever goed vonden zullen deze ook wel kunnen waarderen, al vind ik die een stuk beter.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon