Post hier je overige foto's

Started by BernHardN, June 25, 2008, 12:48:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

VlisChris

Nog steeds 8)
Leuk detail; de nieuwste schepen van Nederland? Die zijn eigenlijk net te lang voor bij ons :-X Blijkbaar was men vergeten dat Vlissingen wat beperkt is als het op lengte aankomt :D Het was me al opgevallen dat ze er weinig lagen.
Maar ze zijn eigenlijk net een meter te lang.
Bron is een stuurvrouw bij het loodswezen. Dus dat geloof ik wel ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rob Eric Blank

Nog even een zonsondergang in de hoofdstad.
Dutch sunset by Rob Blank, on Flickr

Erik

Mooi plaatje, uit de vrije hand of met statief?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Rob Eric Blank

Quote from: Erik on February 21, 2016, 22:09:41
Mooi plaatje, uit de vrije hand of met statief?
Statief. Praktisch al mijn landschap werk.

VlisChris

Omstandigheden waren niet optimaal (verschrikkelijk slecht licht, en omdat ik nog een "flinke" lijst woningen af te gaan had in meerdere steden weinig tijd) maar toch vind ik de foto geslaagd :)

Reden van plaatsen na 4 jaar? Ik zat door wat oude foto's te spitten, en ik heb hem een nieuwe nabewerking gegeven ;) En de instantie voor wie de foto origineel gemaakt is gebruikt de foto zelf niet meer. Dus ik kan hem plaatsen ;)

_MG_6392.jpg by Christiaan Sauer, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Quote from: Christiaan S on February 17, 2016, 20:37:37
Thanks!

Nog eentje van vanavond.

20160217-_MG_9350.jpg by Christiaan Sauer, on Flickr

En hier vanaf de andere kant, met wolken, en op 70mm ipv 16 ;)

_MG_9529.jpg by Christiaan Sauer, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Oud lid

Quote from: Christiaan S on April 11, 2016, 22:30:05
Omstandigheden waren niet optimaal (verschrikkelijk slecht licht, en omdat ik nog een "flinke" lijst woningen af te gaan had in meerdere steden weinig tijd) maar toch vind ik de foto geslaagd :)

Reden van plaatsen na 4 jaar? Ik zat door wat oude foto's te spitten, en ik heb hem een nieuwe nabewerking gegeven ;) En de instantie voor wie de foto origineel gemaakt is gebruikt de foto zelf niet meer. Dus ik kan hem plaatsen ;)

_MG_6392.jpg by Christiaan Sauer, on Flickr

Ik vind hem niet goed. Er zit, wat mij betreft geen balans in.

Erwin B

VlisChris

Dat kan dat je hem niet goed vindt :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Oud lid

Het is niet vervelend bedoeld hoor. Ik zie ook mooie prenten van je.

Erwin B

Erik

Zijn weer mooie printen Christiaan!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

Quote from: Erwin B on April 20, 2016, 19:17:14
Het is niet vervelend bedoeld hoor. Ik zie ook mooie prenten van je.

Erwin B

Oh, zo vat ik hem ook niet op hoor ;) Het is letterlijk wat ik schrijf: het is mogelijk dat je hem niks vindt ;)
Kan gebeuren. Zou wat zijn als iedere foto die ik maak bij iedereen 100% in de smaak zou vallen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Raphie

#1787
Quote from: Christiaan S on April 21, 2016, 00:47:58
8) Thnx
ik vind de compositie wel mooi, maar ik mis altijd een bepaalde scherpe /focus bij jouw foto's stel je handmatig in en ben je misschien bijziend of zo? Of vind je dat gewoon mooi? Je foto's zijn ALTIJD iets uit focus?
JBL PRX Power!

VlisChris

De fontein is inderdaad  heel snel met de hand scherp gesteld.
Ik zal eens op groot formaat kijken.
Wat ook meespeelt: ik verscherp niet meer sinds ik met Lightroom werk. En ik zat de laatste tijd echt op de uitersten van mijn camera. En mijn lens is op F22 niet echt scherp. Dat scheelt enorm tv bv F8
Zaakje is net weggeweest voor reparatie / onderhoud en alles is weer netjes afgesteld :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Raphie

Kan je dan niet beter autofocus gebruiken? Want het valt echt op met al je foto's iedere keer qua scherpte/diepte "net niet" terwijl je wel mooie composities en kleuren hebt. Is echt jammer
JBL PRX Power!

VlisChris

#1790
Thanks!
Autofocus werkt vaak slecht in de omstandigheden waarin ik de laatste tijd fotografeer (recht tegen de zon in bv)
Nogmaals: je ziet ook zeker een stuk softheid omdat de lens op F22 gewoon domweg niet scherper is. Wil ik dat oplossen moet ik achter een ND filter aan. En daar heb ik nou weer net geen zin in :D Misschien over een tijdje ofzo ;)

Terwijl ik aan het wachten was tot het licht stond zoals ik het voor een andere foto wilde hebben kon ik mooi deze foto maken ;) 8)

_MG_9507.jpg by Christiaan Sauer, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Rot detail voor een komende keer> Klok valt net niet fijn achter de lamp. Gewoon niet gezien. Och, als dat als eerste opvalt ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Sjaak_Banaan

Quote from: Christiaan S on April 21, 2016, 23:48:08
Rot detail voor een komende keer> Klok valt net niet fijn achter de lamp. Gewoon niet gezien. Och, als dat als eerste opvalt ;)

Ach, daar heb je toch Photoshop voor ;)
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

Kingpin

Maar een beginnetje maken.







Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Xander32

Hey, m`n oud plaatsgenoot op de foto.

Quote from: Kingpin on July  3, 2016, 18:02:23
Maar een beginnetje maken.








Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

VlisChris

Kleine zonsondergang in Vlissingen.
Werd weer eens tijd om te kijken of ik nog weet hoe mijn camera werkt :D

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rusher


Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

SV..S

man wat een dikke uitlaat, daar kan een compleet orkest in :o




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15