HD zenders met de HUMAX HDCI 2000

Started by raider, June 11, 2008, 21:04:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

raider

Lekker is dat ! Denk je de EK in HD te kunnen kijken ! >:(
Slaat m'n ontvanger telkens vast.  >:(
Dit was nog niet het geval voor de invoering van de zender die ned. 1 HD doorgeeft.
Toen konden we nog van Brava tv, NG HD, en Disc HD genieten.
Nu van geen van alle ! De ontvanger loopt steeds vast !
Ik gebruik de aston module met versie 2.1700 er op !

Heeft iemand een oplossing, en/of wat kan de oorzaak zijn ?

Grtz.

raider

Overigens.....
De vrij te ontvangen duitse HD zenders, geeft hij wel goed weer.
Evenals de testzender ASTRA HD !
Ik heb een Aston module met software versie 2.1700
Deze gaf tot voor kort de HD zenders van Canal Digitaal (betaal) goed weer.

Grtz

frank2

#2
kijk even op het forum van sat4all.com daar is een speciaal humax gedeelte en kunnen ze je vast verder helpen.

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/postlist/Board/8/page/1
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

raider

Bedankt !
Ik ben weer wat verder, de HD zenders draaien weer.
Al moet je wel even geduld hebben na het zenderswisselen....

Vlearmoes

Misschien zit je ontvanger al vol met zenders....een idee om de radiozenders te verminderen helpt vaak al een heel stuk

Persoonlijk heb ik zo veel mogelijk zenders (radio/tv) verwijderd...om de hummi mooi snel aan het werk te houden
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

Fico

Hebben jullie met de Humax HDCI-2000 altijd een mooi vloeiend beeld op de HD kanalen van Canal Digitaal (Discovery HD, NGC HD, Eén HD, Brava HDTV & MelodyZen HD)?

Bij mij haakt het beeld af en toe (op heel onregelmatige tijdstippen) :(

Op de SD kanalen van Canal Digitaal/TV Vlaanderen heb ik deze problemen niet :)

Ik gebruik nog wel steeds firmware v1.00.04 omwille van het blackcrush probleem met de hogere firmwares. Veder gebruik ik de officiële CDS/TVV CAM. 
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500