Dvd-speler voor onder de 130 euro

Started by Martin_G, May 13, 2003, 09:17:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martin_G

Hoi,

Ik zoek voor mn zus een goedkope dvdspeler.
Nu heb je wel van die B-merken die alles slikken maar die zijn vaak instabiel en gaan snel kapot.

Nu had ik als oplossing eerst om een dvdspeler van 45 euro te kopen en videokaart met tv-uit voor ook 45 euro maar ze houd niet echt van de herrie van de pc tijdens film kijken.

die 130 euro is echt al max.. liefst nog wat goedkoper.

-Gewoon een stabiele dvdspeler dus, niet waar je na paar maanden allemaal dingen mee moet prutsen wil je beeld krijgen.
-Ingebouwde dolby digital decoder zou zeer welkom zijn. Ze heeft een hele goede en indrukwekkende stereotoren maar niks digitaals en ze luistert graag net als ik up in smoke tour en digitala geluid is altijd mooier dan pcm.
-Ze is muziekgek dus als het kan MP3
-Gebrande films wil ze opzich ook wel kijken. dus vcd en svcd is ook leuk maar als je dan dus zon onstabiel b-merkje krijgt dan hoeft het niet.

Maar omdat ze dus ook muziekgek is dus ook een beetje geluidskwaliteit.. hoeft niet perfect te zijn want ze luistert hier op zolder ook wel eens naar een gare radio maar moet toch wel wat beter klinken dan mn ps2 bv.

oftewel een stabiele dvdspeler van goede kwaliteit die wel net ietsjes meer als alleen dvd-video kan afspelen.

Geen enkele show zal ooit Buffy en Angel overtreffen.

Vincent

Die hebben we wel staan check maar onze site. staat vast wel iets tussen.

Martin_G

Ok, hoevaak wordt je site trouwens geupdate? zondagskrant is nog
dezelfde als vorige week
Geen enkele show zal ooit Buffy en Angel overtreffen.

Melvin van de Wetering


Vincent

Sorry ga hier geen commerciele links plaatsen....

Site wordt als het goed is iededr week geupdate. maar vaak loopt het nog wat achter.

tan1415

Ik zit ook te shoppen...ib duitse sites heb ik de Tosh 220 en pioneer 350 voor onder je prijs gezien.
Ik moet nog alleen de keuze maken.


Martin_G

Ok er zijn e rnog best veel voor onder de 130.
Maar kan er nog geen een vinden met ingebouwde digitale decoder.
Is dit echt niet te vinden voor die prijs?
Geen enkele show zal ooit Buffy en Angel overtreffen.

Roland

Quote from: Martin_G on May 14, 2003, 06:42:46
Ok er zijn e rnog best veel voor onder de 130.
Maar kan er nog geen een vinden met ingebouwde digitale decoder.
Is dit echt niet te vinden voor die prijs?
Nee, niet van een a-merk.

Scarp

Je kan rondkijken voor een uitlopend model van een a-merk, die zijn meestal behoorlijk voordelig geprijst.

Zipp0

Ik heb zelf een daewoo DQD-2100D ..zit ook decoder in, speelt alles af (vcd svcd cdr dvdr) en is erg goedkoop (€119) bij deblock. Kijk eens of ze hem nog hebben, ik ben er in ieder geval erg tevreden over (heb hem nu zon 2 maanden)