Nieuwe HT club BBQ.... in Emmeloord.

Started by J.A.F._Doorhof, May 11, 2003, 20:58:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrankL

Quote from: jaco on May 15, 2003, 22:15:28Wel geschikte lui, die pianisten  ;)
In dat geval kom ik ook maar  ;D
Eens kijken of we net als vorig jaar weer een coup kunnen plegen.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

PM

Ben benieuwd... ik zal ook de pianisten vertegenwoordigen!
Groeten, Peter

markvl

Misschien moet er dan maar iemand een CD van de "Gevleugelde Vrienden" meenemen? :P ;)

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

MrPink

Ai, liever niet :)

Anders neem ik een CD van Florence Foster-Jenkins mee... ;D

Groetjes,
Oscar

Robbo

Quote from: markvl on May 27, 2003, 19:31:14
Misschien moet er dan maar iemand een CD van de "Gevleugelde Vrienden" meenemen? :P ;)

Groeten,
Mark

Euhhh,   kippeboutjes  ???  ;D


Rob

Vincent


MrPink


gepebril

Klinkt OK,

Indien er nog plaats is ben ik er ook wel bij. Als er nog mensen om vervoer verlegen zitten uit Hilversum en omstreken. Free taxi staat gereed!

gr,

Albert
TV: LG OLED65C16LA
Reciever: Marantz SR5015
Speakers: 4x B&W603S3, 1x B&W CC6
Player: Oppo Clone M9201

solenoid

Count me in ..  :)

Mr gepebil, you're my cab  ;D


markvl

Quote from: MrPink on May 28, 2003, 09:20:25
Bah, barbaren! ;)
Nee, dat is als we ze rauw zouden eten; dit is een barbeque!
;)

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

MrPink

Oh sorry, "Bah, neanderthalers!" dan! ;)

Groetjes,
Oscar

Face

Willen jullie de volgende keer even opletten waar jullie de auto parkeren. Hier een foto van verleden jaar.

Groeten

De buurman

Speakers: Focal 630 kit + Focal surrounds.  Versterking: Parasound P/FET 900 en D/AS1000 II.  DVD: Pioneer DV535.  Speakerkabel: vdHul Magnum met WBT.  Interconnect: standaard Parasound en Eichmann 4 en 6.

patrick_vdb

Quote from: Face on May 30, 2003, 22:51:57
Willen jullie de volgende keer even opletten waar jullie de auto parkeren. Hier een foto van verleden jaar.

ROFL ;D Ben toch bang dat íe van mij dan erg gaat opvallen

Mvrgr

Patrick

blue-eyes

Ik kon me het nog goed herinneren, ik kon ten eerste mijn wagen niet meer vinden en toen het gevonden was, kon ik niet meer weg!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

MrPink

Die ene rode, die is van mij! ;D

Groetjes,
Oscar

jaco

Ik ken het industrieterrein niet meer terug..
Wat is dit, de stijgerende paarden golf club ?

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

solenoid

Ik dacht dat het hier om HT ging, maar we zakken snel af naar voetbal, vrouwen en auto's. Ik neem aan dat de striptease al geregeld is .. ;)


MrPink

Ik teken wel in voor de 2e optie, de andere kunnen me gestolen worden! ;D

Groetjes,
Oscar

blue-eyes

#43
Frank: Staat 13 juli nog als datum?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Vincent

Ermzz... volgens mij was het toch 13 juli ???

J.A.F._Doorhof

Helemaal gelijk in, gaat weer lekker.

13 Juli

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Vincent

Ik schrok al :) Dit jaar zal ik komen :)

searcher

Quote from: garmtz on May 12, 2003, 16:07:15
Hmmm... Is mijn (kersverse) vriendin jarig... Neem ik haar gewoon mee...  ;D  Gelijk een feestje!  8)

Vraag me toch af hoe je die kinderwagen in de "toekomst" gaat vervoeren  in de mazda..rati... ;) ;D

                                                                                              m.v.g Searcher



MrPink